Vyvazeni brzd
-
Ranger_Zx
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 24.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
však máš pořád jen jeden brzdový válec takže ABS na to nemá vliv... změnu poměru by jsi podle mě dosáhl jedině válcemHanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Ale nějak ošéfovaný to být musí, něco ten tlak dozadu regulovat mechanicky podle zátěže musí. Jinak by ti zadek furt šlajfoval (teda spíš ABS-ovalVlasta píše:Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
-
Mef
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon 12.02.2007 01:00
- Bydliště: Střítež nad Bečvou
- Klubové ID: 1168
ABS ti dle mého názoru řeší každý kolo samostatně a to, pouze jeho prokluz při brždění.Vlasta píše:Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Poměr ti podle mě může řídit stabilizační systém, kterej si hraje jak s motorem, tak i s brzdama.
A propo, zátěžák má i čiguli
-
Ranger_Zx
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 24.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytkudsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
podle me je pomer danej prumerama pistku (proste zelezem na kolech), protoze kdyz jsem vymenil jen zadni brzdy za ty z M3, melo to tendenci bez ABS se pretacet (zadek brzdil evidentne vic)... ted u M3 bez ABS zablokuju drive predni nez zadni... regulator tlaku na zadni naprave (takova ta tycka-ventil co mel zigul a facko) tam opravdu neni...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
No přesný čísla asi nenajdeš, protože ten poměr je závislej od zatížení auta, jízdní situace a takRanger_Zx píše:tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytkudsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
