Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyvazeni brzd
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok
však máš pořád jen jeden brzdový válec takže ABS na to nemá vliv... změnu poměru by jsi podle mě dosáhl jedině válcem




dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta píše:dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.
Ale nějak ošéfovaný to být musí, něco ten tlak dozadu regulovat mechanicky podle zátěže musí. Jinak by ti zadek furt šlajfoval (teda spíš ABS-oval

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon 12.02.2007 01:00
- Bydliště: Střítež nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta píše:dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.
ABS ti dle mého názoru řeší každý kolo samostatně a to, pouze jeho prokluz při brždění.
Poměr ti podle mě může řídit stabilizační systém, kterej si hraje jak s motorem, tak i s brzdama.
A propo, zátěžák má i čiguli

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 220
- Registrován: stř 24.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytkudsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
podle me je pomer danej prumerama pistku (proste zelezem na kolech), protoze kdyz jsem vymenil jen zadni brzdy za ty z M3, melo to tendenci bez ABS se pretacet (zadek brzdil evidentne vic)... ted u M3 bez ABS zablokuju drive predni nez zadni... regulator tlaku na zadni naprave (takova ta tycka-ventil co mel zigul a facko) tam opravdu neni...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ranger_Zx píše:tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytkudsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
No přesný čísla asi nenajdeš, protože ten poměr je závislej od zatížení auta, jízdní situace a tak
