Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vyvazeni brzd

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ranger_Zx
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Ranger_Zx »

Hledal jsem na googlu i zde ve foru, ale neuspesne. Nevi nekdo seriove vyvazeni brzd u e36? [328]
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Maikl »

Ranger_Zx píše:Hledal jsem na googlu i zde ve foru, ale neuspesne. Nevi nekdo seriove vyvazeni brzd u e36? [328]

ja si myslim ze to bude individualni u kazdyho kotouce..
nevim, no..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Maikl »

Hanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:

aha.. :D
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Huska »

Hanz píše:spíš to myslel jako vyvážení účinku přední/zadní .-) vím, že když vypneš ABS, rozdělení se nezmění, chová se to stejně, jezdím takle už rok :wink:


však máš pořád jen jeden brzdový válec takže ABS na to nemá vliv... změnu poměru by jsi podle mě dosáhl jedině válcem
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#7 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

Vlasta píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.


Ale nějak ošéfovaný to být musí, něco ten tlak dozadu regulovat mechanicky podle zátěže musí. Jinak by ti zadek furt šlajfoval (teda spíš ABS-oval :lol: )
Mef
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pon 12.02.2007 01:00
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Mef »

Vlasta píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..

Zátěžák je snad jen u autobusů, náklaďáků, dodávek a pikapů. U aut s ABS poměr řídí elektronika.


ABS ti dle mého názoru řeší každý kolo samostatně a to, pouze jeho prokluz při brždění.
Poměr ti podle mě může řídit stabilizační systém, kterej si hraje jak s motorem, tak i s brzdama.
A propo, zátěžák má i čiguli :)
Ranger_Zx
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Ranger_Zx »

dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytku
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

podle me je pomer danej prumerama pistku (proste zelezem na kolech), protoze kdyz jsem vymenil jen zadni brzdy za ty z M3, melo to tendenci bez ABS se pretacet (zadek brzdil evidentne vic)... ted u M3 bez ABS zablokuju drive predni nez zadni... regulator tlaku na zadni naprave (takova ta tycka-ventil co mel zigul a facko) tam opravdu neni...
“Ability is what you're capable of doing.”
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

Ranger_Zx píše:
dsvatos píše:Jestli myslíš poměr předek-zadek, tak je to asi 80:20.. Taky záleží na naložení auta. Když je naložený, zátěžák pak pustí dozadu větší tlak..
tak 80:20 to u e36 definitivne neni, je to jeste o kusanec vzadu, slo mi jen o to, zda-li nekde lze nalezt presna cisla, osobne to odhaduju na 65-70:zbytku


No přesný čísla asi nenajdeš, protože ten poměr je závislej od zatížení auta, jízdní situace a tak :wink:
Odpovědět