Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Padá benzín???

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dsvatos »

Zdarec vespolek.. Problémek.. V zimě mě to netížilo, teď už docela jo.. Když jsem přes zimu nechal káru třeba 14 dní stát, potm hůř chytala.. Na první startování se chytal tak jeden, dva válce. Na druhý startování chytala nabrnk.. To mě zas tak nevadilo, 14 dní je holt 14 dní.. Teď v těch hicech stačí dva dny nejet a už to nestartuje.. Pokaždý až napodruhý, a pak v pohodě. Jako by padal, nebo se vypařil benzín a vtřik. soustava byla suchá.. Za jízdy je všechno OK, i na plný plyn a vytočenej motor do dodává benzín v pohodě.. když se s károu normálně jezdí, je všechno v poho.. Jo a po včerejší STK mám emise a lambdu naprosto v poho, benzín nikde neuniká ani ho kára nežere.. Nesetkal se s tím někdo?
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Maikl »

a co svíčky..
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

Svíčky skoro nový. Ale těma to natuty není.. Prostě do motoru nejde benzín.. Jako by to bylo všechno vyschlý... Stertuju a začínají se postupně chytat válce.. Tak to vypnu, startuju podruhý a chytne to absolutně na brnk..
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#4 Příspěvek od voitano »

Jen teoreticky: pravděpodobně může palivo ze systému utíkat přez netěsnost v palivovém čerpadle , pokud tam není jiné zajištění (jako zpětný ventil nebo jinak). Pak může chvilku trvat než při startu palivové čerpadlo natlakuje systém. Pokus se před startem nejprve natlakovat systém sepnutím klíčku do polohy zapalování a až po chvilce nastartovat. Pokud ovšem není čerpadlo spouštěno za jiných podmínek, jako je startování motoru nebo jen za chodu motoru, tyhle detajly ovšem neznám, je to jen rada od klávesnice.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Já právěže nějakou tu vteřinku vždycky počkám.. Chová se to jako starý diesely, kterým padala nafta.. Možná to zní nelogicky a je to blbost, ale připadá mi, jakoby byl úplně vyschlej palivovej filtr a při tom prvním startování se prostě filtr nacucává a motoru už nestačí beneli.. Pokud je v benzínovým čerpadle nějakej zpětnej kuličkovej ventil a netěsní, bylo by to asi vysvětlení.. Nevíte někdo, jestli tam něco takovýho je?
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#6 Příspěvek od voitano »

Tak jsem si na své e46 ověřil, že se čerpadlo spouští pouze při startu a pak jede jen za chodu motoru, tak to nepomůže :( . Takže asi hledat závadu v čerpadle, respektive v propouštění benzínu , asi... :( Může se tam vyskytovat nějaký tlakový ventil, který reguluje tlak v systému, podobný , třeba jako v olejové části (kulička na pružině). Pokud je zaseklý nebo nefunkční, může přez něj utíkat pomaličku benzin do nádrže. Neznám tak dobře palivovou soustavu, jen tak tipuji možnosti.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od dsvatos »

Já se v těch nových paliv. soustavách stříkaček taky nevyznám.. Zlatý starý karbecový káry.. Bylo tam jen membránový podávací čerpadlo :lol: Ťo moje čerpadlo bude asi v pořádku, protože i na plnou zátěž v pohodě motor ukrmí.. Krpa bude někde v těch blbostech okolo :(
voitano
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: stř 15.11.2006 01:00
Bydliště: Dětmarovice (skoro Orlová)

#8 Příspěvek od voitano »

Za běžného provozu to nemusí být problém, čerpadlo to utáhne, ale dlouhodobé odstavení způsobí odplavení benzínu z trubek.
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#9 Příspěvek od ferlin »

No mně se zatím nic takového nestalo, ale myslím si, že pokud má palivový systém po vypnutí čerpadla zůstat pod tlakem (jako že má), tak určitě někde musí být zpětný ventil. No a ten, jak dsvatos tuší, asi netěsní. Já bych to považoval za logické vysvětlení.
Ale čert se v těch moderních vstřikovacích systémech vyznej. Jak kdosi vzpomenul, zlatý karbec. Až na tu spotřebu. :lol:
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#10 Příspěvek od ferlin »

Kurňa, dnes v noci jsem měl sakra blbý sen, úplně jsem se zpotil. Zdálo se mi, že moje bávo nejede. Šlapu na plyn a hovno, plyn na podlaze a sotva to jelo, cyklisté mě předjížděli. Vzbudil jsem se úplně mokrý a byl rád, že to byl jen sen. :lol:
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Maikl »

ferlin píše:Kurňa, dnes v noci jsem měl sakra blbý sen, úplně jsem se zpotil. Zdálo se mi, že moje bávo nejede. Šlapu na plyn a hovno, plyn na podlaze a sotva to jelo, cyklisté mě předjížděli. Vzbudil jsem se úplně mokrý a byl rád, že to byl jen sen. :lol:
:lol: :lol: :lol:
us-tim
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Bydliště: Prostějov
Klubové ID: 1445
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od us-tim »

ferlin píše:Kurňa, dnes v noci jsem měl sakra blbý sen, úplně jsem se zpotil. Zdálo se mi, že moje bávo nejede. Šlapu na plyn a hovno, plyn na podlaze a sotva to jelo, cyklisté mě předjížděli. Vzbudil jsem se úplně mokrý a byl rád, že to byl jen sen. :lol:
heč, a mě se toto stalo :lol: vyřešilo to poopravený turbo a nová váha vzduchu :wink:
GTpower
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od GTpower »

spatny zpetny ventil palivoveho systemu,ventil ti uzavre system po vypnuti motoru a ten musi drzet tlak,kdyz je spatny tak tlak benzinu spadne a ten zbytek co ti tam zustane nestaci na dobry start motoru...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dsvatos »

GTpower píše:spatny zpetny ventil palivoveho systemu,ventil ti uzavre system po vypnuti motoru a ten musi drzet tlak,kdyz je spatny tak tlak benzinu spadne a ten zbytek co ti tam zustane nestaci na dobry start motoru...
A kde tu srandičku najdu, nevíš?
GTpower
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od GTpower »

to ti bohuzel ted nereknu,zkus v etk.stoji to kolem dvojky...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od dsvatos »

GTpower píše:to ti bohuzel ted nereknu,zkus v etk.stoji to kolem dvojky...

jj, zkusím pohledat.. Díkes :wink: No, ale dvojku teda zrovna zbytečnou nemám... :( Jako vysloveně závada to není, ono to blafne vždycky v pohodě, akorát když dlouho stojí tak až napodruhý, no :(
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice
Klubové ID: 908

#17 Příspěvek od kamikaze5100 »

čus kure Gtpower ty seš chytrej chlapik je to přesně ono ja to budu tet měnit děla to jen u is byl jsem na kompu a nahlasilo to chybu spětneho ventilu stoji 2450,- od bosche a je to takova mala chujovinka na liště střiku a jde stoho takova mala hadička.
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice
Klubové ID: 908

#18 Příspěvek od kamikaze5100 »

foto toho ventilu je to na obrazku pod čislem 3
Přílohy
ventil.JPG
ventil.JPG (37.79 KiB) Zobrazeno 225 x
Odpovědět