a znova sa to prejavi az na stvorke ked chcem akcelerovat (okolo 2200rpm) ....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325TDS - problem s niečim :-(
pocujte ... ked vytocim trojku, potom tam dam stvorku a uberiem plyn, tak autu neklesnu otacky ale naopak zacne samo zrychlovat.... ked vysliapnem spojku tak otacky vyletia na maximum (5000rpm) a drzia.... musim asi 3 alebo 4 krat vysliapnut plynovy pedal na maximum a potom klesnu na 3000rpm a este ked zo dva-trikrat vysliapnem plynovy pedal tak klesnu na volnobezne otacky a potom to je setko v poriadku ....
a znova sa to prejavi az na stvorke ked chcem akcelerovat (okolo 2200rpm) ....

a znova sa to prejavi az na stvorke ked chcem akcelerovat (okolo 2200rpm) ....
Zkus ještě, když to začne táhnout šlápnout na brzdu pokud to třeba spadne nebo přestane táhnout, nebo zkus rozpojit konektor u tempomtu, pokud to nebude dělat je to něco v páčce, pokud to bude dělat dále tak to bude třeba v jednotce, zkus diagnostikujurajko1 píše:no lanko som hladal a nenasiel... ale potom mi kamarat vravel, ze je to elektronicke ... kontakty som precistil a nastriekal kontoxtom (ci ako sa to vola) ... tempomat tam mam, ale ten tam bol uz ked som ho kupil, ale este som ho neskusal , ja to neuznavam...
tak som prisiel na zaujimavu vec ... heh
tempomat bol dorabany ... ale skoncilo dorabanie pri nahcvaknuti packy pod volant... kable su len vyvedene pod volant a tym to hasne ... ziadny kontakt a ani nic co by naznacovalo, ze by to niekto chcel niekam napojit
ono celkovo je elektrika cudne robena v tom aute
nejake ine napady?
tempomat bol dorabany ... ale skoncilo dorabanie pri nahcvaknuti packy pod volant... kable su len vyvedene pod volant a tym to hasne ... ziadny kontakt a ani nic co by naznacovalo, ze by to niekto chcel niekam napojit
ono celkovo je elektrika cudne robena v tom aute
nejake ine napady?
