ja myslel ze jak jednou to cidlo sepne tak uz se musi vymenit ale mozna se mylim.... pokud jsou urcite ok a i kontakty v konektorech jsou ok tak bych zkusil treba na nejakou chvili odpojit baterku treba... Podle me by to melo samo zhasnout,popripade tou baterkou....
xdentist píše:ja myslel ze jak jednou to cidlo sepne tak uz se musi vymenit ale mozna se mylim.... pokud jsou urcite ok a i kontakty v konektorech jsou ok tak bych zkusil treba na nejakou chvili odpojit baterku treba... Podle me by to melo samo zhasnout,popripade tou baterkou....
ja je menil (BMW E36 316i M43) (teda kamos je menil , ja sem lama) a vse ok, nikde nic nesviti a auto slape jak ma, jen dej pozor na ty kabely co tam vsude jsou at ne nestrhnes...
prave,musi byt ok kabely i ty cidla... ja to vidim tak ze aspon jedno cidlo je KO.... rozsvitila se ti ta kontrolka oblozeni sama od sebe v dusledku opotrebeni desticek nebo jeste nebyly tak spatne a rozsvitilo se treba jen tak?to by ukazovalo na kabely,konektory atd.... kdyz ho odpojis,nezahsne to protoze obvod bude stale rozpojen...
xdentist píše:prave,musi byt ok kabely i ty cidla... ja to vidim tak ze aspon jedno cidlo je KO.... rozsvitila se ti ta kontrolka oblozeni sama od sebe v dusledku opotrebeni desticek nebo jeste nebyly tak spatne a rozsvitilo se treba jen tak?to by ukazovalo na kabely,konektory atd.... kdyz ho odpojis,nezahsne to protoze obvod bude stale rozpojen...
Do čidla vedou dráty. Ty spoj a kontrolka by měla zhasnout.
Hasičák myslim nebude třeba, je to jen nějaké malé napětí pro signál. Takže vleký skrat nehrozí