Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problém se spojkou

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Dave »

Na letišti v Dlouhé Lhotě jsem až nakonec při rozjezdech chytl spojku a dost ji připálil :cry: Každopádně se potom pedál zase zpevnil a rozjezdy jsou uplně v pohodě. Zabírá i na stejném místě jak zabírala a při rozjezdech neprokluzuje ale při jízdě např 40 až 80 když to přišlápnu tak jakobych jel ve starém automatu. Otáčky jdou nahoru a auto začne zrychlovat až za chvíli když se otáčky vrátí (jako by bylo na gumě).

Evidentně prokluzuje spojka. Do techniky aut moc nevidím ale tipoval bych to na rozeštelovaný díl co odtláčí spojku (nebo tak něco). Setkal se už někdo s tím?

Jak přijedu domů hned to půjde do dílny. Zatím jezdím opatrně.
dasto
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 09.12.2006 01:00

#2 Příspěvek od dasto »

231 konikov sa s nou asi nehra... chudera spojka :o
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dsvatos »

No, rozštelovanýho tam asi moc nebude.. Nemá bejt co. Zakukala ti lamela.. Sis holt vydělal :wink:
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Dave »

No ona nebyla OK už před tím. Když jsem to zkoušel někde urvat třeba na parkovišti tak to prostě nešlo a vždycky začala prokluzovat spojka. Jsem nechtěl věřit tomu, že by 231koní nedokázalo urvat zadek.

Počítal jsem že půjde časem vyměnit, takže s tím nemám žádný problém ani výčitky. Samozřejmě jsem tomu "trochu" pomohl, možná by ještě měsíc vydržela. Ale vem ji čert. Hlavně že byl FUN :lol:
Přílohy
DSC_00147-small.jpg
DSC_00147-small.jpg (147.84 KiB) Zobrazeno 1426 x
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#5 Příspěvek od Marek-is »

tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel :-( když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává :-(
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

rovnou bych vyměnil celou sadu, to máš desítku i s prácou a vklidku, máš od spojky docela na dlouho pokoj. ty starý opotřebený díly se musí vyměnit :twisted:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

Pokud je přítlačák v pořádku, není vypálenej a popraskanej, nejsou v něm rýhy a tak tak ho tam klíďo můžeš nechat. Pak stačí koupit akorát lamelu a ložisko. Ale jestli už s klouzající lamelou jezdíš, bude taky asi i po přítlačáku. Obzvlášť, pokud jsi tomu dával pokouřit.
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#9 Příspěvek od Marek-is »

Huska píše:
Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata... 8)
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel :-( když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává :-(
co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#10 Příspěvek od Marek-is »

V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

Marek-is píše:V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...
v bmw taky doporučuju vyměnit ABS jednotku když bylo špatny jen rele :evil:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#12 Příspěvek od Marek-is »

JaraX píše:
Marek-is píše:V Bmw krom cele sady doporucuji vymenit i vypinaci paku...sice nevim proc ale pak uz je to cenove opravdu nekde jinde...
v bmw taky doporučuju vyměnit ABS jednotku když bylo špatny jen rele :evil:
..tak nejak :P
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Huska »

Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
kamikaze5100
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: pát 29.07.2005 00:00
Bydliště: Ostrava-Bartovice
Klubové ID: 908

#14 Příspěvek od kamikaze5100 »

Huska píše:
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ

Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk
Klubové ID: 581

#15 Příspěvek od bavo »

sihlovecondra píše:
Huska píše:
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano :wink: ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere :twisted: .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ

Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli
já koupil sadu v mj auto Sachs za 6k a v poho,vůbec neklouže když tomu šlápneš.
do Feroda v Kostelci jsem volal,na 325 nemají správnou tlousťku materiálu v daným průměru lamely,jen tenčí,což je nahovno... myslel jsem že koupím jen ložisko a přítlačák a lamelu nechám osadit něčím kloudným,jenže na sériovej setrvák a přítlačák doporučujou jen jeden lepší matroš,nic race&performance,to by žádalo větší investice.
jinak největší průser u spojky není v prdeli přítlačák,ale setrvák,to je ranec jako kráva.. :wink:
Odpovědět