Na letišti v Dlouhé Lhotě jsem až nakonec při rozjezdech chytl spojku a dost ji připálil Každopádně se potom pedál zase zpevnil a rozjezdy jsou uplně v pohodě. Zabírá i na stejném místě jak zabírala a při rozjezdech neprokluzuje ale při jízdě např 40 až 80 když to přišlápnu tak jakobych jel ve starém automatu. Otáčky jdou nahoru a auto začne zrychlovat až za chvíli když se otáčky vrátí (jako by bylo na gumě).
Evidentně prokluzuje spojka. Do techniky aut moc nevidím ale tipoval bych to na rozeštelovaný díl co odtláčí spojku (nebo tak něco). Setkal se už někdo s tím?
Jak přijedu domů hned to půjde do dílny. Zatím jezdím opatrně.
No ona nebyla OK už před tím. Když jsem to zkoušel někde urvat třeba na parkovišti tak to prostě nešlo a vždycky začala prokluzovat spojka. Jsem nechtěl věřit tomu, že by 231koní nedokázalo urvat zadek.
Počítal jsem že půjde časem vyměnit, takže s tím nemám žádný problém ani výčitky. Samozřejmě jsem tomu "trochu" pomohl, možná by ještě měsíc vydržela. Ale vem ji čert. Hlavně že byl FUN
Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata...
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Pokud je přítlačák v pořádku, není vypálenej a popraskanej, nejsou v něm rýhy a tak tak ho tam klíďo můžeš nechat. Pak stačí koupit akorát lamelu a ložisko. Ale jestli už s klouzající lamelou jezdíš, bude taky asi i po přítlačáku. Obzvlášť, pokud jsi tomu dával pokouřit.
Marek-is píše:tak to zavcas rozdelej at jeste neprepalis pritlacak....pokud uz neni pozde a to je pak lata...
nevím jak na 330i ale na 323i .... 7500,-za sadu nebo cca 1tis za lamelu... takže tak... jinak když jsem ted dělal spojku tak jsem neměl lamelu sjetou ale spálenou s povrchovými puklinami ... při druhém-třetím sprintu jsen na to vždy dojel když začala klouzat- Ted po výměně obložení lamely za sportovní je to super , jen při pomalých rozjezdech poškubává
co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ
Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli
Marek-is píše:[co to bylo za lamelu?ci smes? me to same delala Ferodo racing...
ano ... pak už mi nabídl jen s příměsí keramiky ale na obyč přítlačák by to dlouho nevydržel..... nádhera je zase při řazení na trojku, kdy hvízdnou kola jak prudce zabere .... už si ale začíná sedat a trochu se to lepší
Když je přítlačák dobrý je nesmysl měnit ... a že spojka klouže nenznamená že je špatný ... viz můj případ
Ahoj kde si prosimtě tu spojku kupoval a na kolik tě to vyšlo čeka mě to same a chtěl bych tam něco lepšiho ale keramiku ne mam e36 325i a taky nejde urvat, a prokluzuje jak svina.
A mam to same 2 sprinty da vklidu a pak už se to neda, asi jak se zahřeje tak je v prdeli
já koupil sadu v mj auto Sachs za 6k a v poho,vůbec neklouže když tomu šlápneš.
do Feroda v Kostelci jsem volal,na 325 nemají správnou tlousťku materiálu v daným průměru lamely,jen tenčí,což je nahovno... myslel jsem že koupím jen ložisko a přítlačák a lamelu nechám osadit něčím kloudným,jenže na sériovej setrvák a přítlačák doporučujou jen jeden lepší matroš,nic race&performance,to by žádalo větší investice.
jinak největší průser u spojky není v prdeli přítlačák,ale setrvák,to je ranec jako kráva..