Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Černý olej za 2dny po výměně (525tds r.v.1995-250000km)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

#1 Příspěvek od rzich »

Je to možné, nebo se blíží konec?Když jsem tomu na neutral dal 5000ot asi na 3vteřiny zůstal pod výfukem flek jako od sazí.Jinak-jezdi s tím manželka takže žádná hoňka,je to automat.Předtím jsem naftu neměl,tak nevím. R.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#2 Příspěvek od bmwfil »

To je normál, je to nafta...
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#3 Příspěvek od FrajerT »

Správne, to je normál... moja polovička má novú Fóbiu SDI a tiež pár km po výmene je olej čierny. :twisted:
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#4 Příspěvek od major »

No, sice to je normální, ale ne ideální. Už jsem to tu v minulosti také psal. U TDSa a dieslů všeobecně doporučuji občas udělat výplach. Alespoň jednou za tři výměny.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#5 Příspěvek od error-motohanz »

ale je to i znamka toho ze to dobre maze ne?
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#6 Příspěvek od bmwfil »

major píše:No, sice to je normální, ale ne ideální. Už jsem to tu v minulosti také psal. U TDSa a dieslů všeobecně doporučuji občas udělat výplach. Alespoň jednou za tři výměny.

Co presne myslíš tím výplachem? Me mechanik těsně před výměnou do toho starýho oleje přidá cosi v plechovce..."Slush nebo Flush..." na výplach. To je ono?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od dsvatos »

Ty saze pod laufem jsou normál. Zvlášť když to předtím dlouho nikdo neprohnal (jak píšeš maželka). Při lechtačce se prostě zasírá výfuk, a jak jsi to prošlápl tak se to vyfoukalo :wink: Diesely je třeba jednou za čas na chvilku pořádně prohnat. (samozřejmě až po delší jízdě a plně prohřátej motor)..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

dsvatos píše:Ty saze pod laufem jsou normál. Zvlášť když to předtím dlouho nikdo neprohnal (jak píšeš maželka). Při lechtačce se prostě zasírá výfuk, a jak jsi to prošlápl tak se to vyfoukalo :wink: Diesely je třeba jednou za čas na chvilku pořádně prohnat. (samozřejmě až po delší jízdě a plně prohřátej motor)..
souhlas, když mám TDSo pořádně zahřátý (že je zahřátá voda nestačí!), tak občas projedu nějakou zatáčku na hranu a motor chvilku podržím v omezovači (2-3s) a pak jede o poznání líp. Taky to chce často měnit olej, radši horší olej (značku, nikoli specifikaci), a měnit často. Zabordeluje se ti dobrej i špatnej olej. Ten výplach taky zvážím.
Odpovědět