Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

zpresneni razeni(vymena silentbloku)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#41 Příspěvek od Maslista »

chtěl bych se zeptat jak se sundavá "madlo" řadící páky ptám se proto aby šlo nasadit zpět a drželo .. je tam nějaká finta nebo tak něco...

(madlem je myšleno to, za co se řadící páka drží.. :wink: )
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#42 Příspěvek od eko »

Maslista píše:chtěl bych se zeptat jak se sundavá "madlo" řadící páky ptám se proto aby šlo nasadit zpět a drželo .. je tam nějaká finta nebo tak něco...

(madlem je myšleno to, za co se řadící páka drží.. :wink: )


Tahem smerem nahoru.
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#43 Příspěvek od Mutt »

když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#44 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)


Mozna je ho tam jenom malo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od JaraX »

Speedy píše:
Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)


Mozna je ho tam jenom malo.


vyměna oleje by nemusela být špatná, nam dali do vita nějakej shit olej a studeny nešlo skoro vůbec zařadit, nechapal jsem co uděla jen olej pak to vyměnili a ok.
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od fix »

k čemu vlastně slouží díl č.4 :?:
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#47 Příspěvek od dell »

Díl 4 je usazen v kasli a drží díl 1 v rovině když dáváš zpátečku nebo 3,4,5.
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od fix »

dell píše:... já jsem popisoval výměnu důležitých částí a to jsou jen ta silonová pouzdra celkem dva kusy...

koukam ze dle online ceniku stoji

Číslo dílu: 25111220439
Cena: 3,7 Kč

je to mozne? vzdyt to je levnejsi jako to kafe :wink:
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od 3nge »

fix píše:
dell píše:... já jsem popisoval výměnu důležitých částí a to jsou jen ta silonová pouzdra celkem dva kusy...

koukam ze dle online ceniku stoji

Číslo dílu: 25111220439
Cena: 3,7 Kč

je to mozne? vzdyt to je levnejsi jako to kafe :wink:


kdes nasel ty silonova pouzdra , tohle co posilas , jsou jen ty podlozky ne ??
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od fix »

3nge píše:kdes nasel ty silonova pouzdra , tohle co posilas , jsou jen ty podlozky ne ??
¨
no jo tak to jsem jasal predcasne... a kde sou teda ty pouzdra? maji nejake cislo v ETK, lze je objednat nebo nutno nechat vytocit?
uz me to zlobi na 2 autech :?
sumak
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: pon 19.01.2004 01:00
Bydliště: Dobrichovice u Prahy

#51 Příspěvek od sumak »

ty ceny co jsem psal jsou s ETK a ja mam ojetou i tu kouly na radicce,to pouzdro je tam jedno okolo koule na radicce dil-7 a druhe je dil-4,prozatim jsem to rozebral kouly omotal el. paskou narval vazelinou a uz to codi 3 mesice o 100% lip.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#52 Příspěvek od Maslista »

Dotaz..: jak vyndám díl č.4 potažmo díl č.1 (e46 323i)

č.4 - nenašel jsem u něj žádný šroub či něco čím by byl přichycen :? :?:

mám vůli v tý kulise č.5 / č.7
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#53 Příspěvek od dell »

Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#54 Příspěvek od Maslista »

dell píše:Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.


vůli mám když zatáhnu nahoru... ty pouzdra co zlobily tebe mám v pořádku ani náznak vůle..

Díl č.1 se mi nepodařilo vyndat neb mi v tom bránil díl č.4.. uvolnil jsem pojistku díl č.3 a závlačky č.11 ... prachovka č.8 nešla sundat neb jde vyndat jen směrem dolů a zde již nebylo místo překážel díl č.1.. jinak předpokládám že bych ho měl vytáhnout směrem k motoru...
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#55 Příspěvek od dell »

Uvolnit č.3 a vytáhnout do leva, uvolnit závlačky č.11 a vytáhnout hlavně č.9 z č.5, potom č.1 vytáhnout dopředu z č.4 a celé vyndat spodem. Samozřejmě nesmí být na č.5 nasazeno to co držíš když řadíš.
Bilstein
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 21.08.2005 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#56 Příspěvek od Bilstein »

Tak můj řadící mechanismus prošel výše uvedenou opravou. Řazení se opravdu zpřesnilo, jde řadit lépe a vůle při zařazené rychlosti je mnohem menší. :D Měnil sem poze díly č. 10,11 a 7. A taky sem při tom zjistil že i když mám motor 1.6 M43, tak mam výfuk z 1.8iS. Nevíte někdo jestli to třeba ovlivňuje spotřebu a podobný věci? :?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#57 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Maikl píše:
RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava? :-)

Myslím že mám podobnej problémek...


No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.
Honza-net
Registrovaný
Příspěvky: 758
Registrován: úte 07.06.2005 00:00
Bydliště: Úžice, Mělník
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Honza-net »

Má smysl dávat novou i tu spojovací tyčku (č.9)? Jinak zavidím e36kařům, máte to řazení jednodušší než e30 :(
Whisky
Registrovaný
Příspěvky: 822
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Trebeach
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od Whisky »

Asi me to ceka taky, obcas paka zustane viset na strane 5tky. Pak to preskoci treba pri trojce nebo ctverce, ale kdyz je to preskoceny, tak se hur radi kvalty....hmmm
Honza-net
Registrovaný
Příspěvky: 758
Registrován: úte 07.06.2005 00:00
Bydliště: Úžice, Mělník
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Honza-net »

Dobře, koupím to celý.. alespoň budu moct říkat že mam šaltpáku v ceně starý škodovky :D
Odpovědět