Maslista píše:chtěl bych se zeptat jak se sundavá "madlo" řadící páky ptám se proto aby šlo nasadit zpět a drželo .. je tam nějaká finta nebo tak něco...
(madlem je myšleno to, za co se řadící páka drží.. )
když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)
Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální? (328i e46, 98)
Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální? (328i e46, 98)
Mozna je ho tam jenom malo.
vyměna oleje by nemusela být špatná, nam dali do vita nějakej shit olej a studeny nešlo skoro vůbec zařadit, nechapal jsem co uděla jen olej pak to vyměnili a ok.
3nge píše:kdes nasel ty silonova pouzdra , tohle co posilas , jsou jen ty podlozky ne ??
¨
no jo tak to jsem jasal predcasne... a kde sou teda ty pouzdra? maji nejake cislo v ETK, lze je objednat nebo nutno nechat vytocit?
uz me to zlobi na 2 autech
ty ceny co jsem psal jsou s ETK a ja mam ojetou i tu kouly na radicce,to pouzdro je tam jedno okolo koule na radicce dil-7 a druhe je dil-4,prozatim jsem to rozebral kouly omotal el. paskou narval vazelinou a uz to codi 3 mesice o 100% lip.
Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.
dell píše:Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.
vůli mám když zatáhnu nahoru... ty pouzdra co zlobily tebe mám v pořádku ani náznak vůle..
Díl č.1 se mi nepodařilo vyndat neb mi v tom bránil díl č.4.. uvolnil jsem pojistku díl č.3 a závlačky č.11 ... prachovka č.8 nešla sundat neb jde vyndat jen směrem dolů a zde již nebylo místo překážel díl č.1.. jinak předpokládám že bych ho měl vytáhnout směrem k motoru...
Uvolnit č.3 a vytáhnout do leva, uvolnit závlačky č.11 a vytáhnout hlavně č.9 z č.5, potom č.1 vytáhnout dopředu z č.4 a celé vyndat spodem. Samozřejmě nesmí být na č.5 nasazeno to co držíš když řadíš.
Tak můj řadící mechanismus prošel výše uvedenou opravou. Řazení se opravdu zpřesnilo, jde řadit lépe a vůle při zařazené rychlosti je mnohem menší. Měnil sem poze díly č. 10,11 a 7. A taky sem při tom zjistil že i když mám motor 1.6 M43, tak mam výfuk z 1.8iS. Nevíte někdo jestli to třeba ovlivňuje spotřebu a podobný věci?
RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?
Myslím že mám podobnej problémek...
No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.
Asi me to ceka taky, obcas paka zustane viset na strane 5tky. Pak to preskoci treba pri trojce nebo ctverce, ale kdyz je to preskoceny, tak se hur radi kvalty....hmmm