hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak ) ale už jsem to trochu pozapomněl..
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? budeš to znova převažovat? myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né? kdysi jsem četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů (nebo tak nějak ) ale už jsem to trochu pozapomněl..
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? budeš to znova převažovat? myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né? kdysi jsem četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů (nebo tak nějak ) ale už jsem to trochu pozapomněl..
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice? budeš to znova převažovat? myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né? kdysi jsem četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů (nebo tak nějak ) ale už jsem to trochu pozapomněl..
Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
Hanz píše:seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
tak to je můj motor,to mě zajímá,co ty otáčky,půjdou nahoru?
jakou máš v plánu spojku?
budeš podkládat hlavu,nebo necháš stávající kompres.poměr?
..no prostě se trochu rozepiš,jestli můžeš..
Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo"
Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova...
no ona seriova je, proto pisu votuzena, ze mi ji hodnej pan podepsal a omeril jinak smyslem toho cinu je zvysit objem a zaroven snizit kompresni pomer (k tomu se vazou ty ojnice z ne-vanos + pisty z vanos motoru)... nakonec to asi sklouzne k standard M50 klice, protoze ta TDs je (prekvapive) o dost tezsi a celkovej prinos neni tak super
aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (http://www.bmwturbo328.com/page4.html seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv http://bmwturbo328.com/704.wmv http://bmwturbo328.com/turbotv.wmv
Hanz píše:aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv
to je slibný!
už se těším,kolik prolomíš ty... když dáš na pohodu 500,tak se nejspíš nemáš čeho
bát.. jak seš daleko?