Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vykon 328 again

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#81 Příspěvek od bavo »

hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak :) ) ale už jsem to trochu pozapomněl.. :oops:
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#82 Příspěvek od kosh »

bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak :) ) ale už jsem to trochu pozapomněl.. :oops:


Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od CharlitoCZ »

kosh píše:
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak :) ) ale už jsem to trochu pozapomněl.. :oops:


Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí


a jak je to pak s tim vyvážením? :?
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#84 Příspěvek od bavo »

kosh píše:
bavo píše:hmm,to nějak zmenšuje víření v motoru,nebo proč leštit ojnice?
budeš to znova převažovat?
myslím to tak,že pokud půjdeš s otáčkama nahoru,tak by se mělo,né?
kdysi jsem
četl vinikající knížku:ing. Julius Mackerle- Motory závodních automobilů
(nebo tak nějak :) ) ale už jsem to trochu pozapomněl.. :oops:


Napětí se koncentruje ve vrubech, kde pak může dojít k přetržení, proto se leští. Žádné vruby = rovnoměrné rozložení napětí


:idea:
díky!
ty ojnice na fotce jsou teda série?
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od CharlitoCZ »

bavo, jj, měly by bejt
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#86 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#87 Příspěvek od bavo »

Hanz píše:seriove z ne-vanos, jsou kratsi a silnejsi, vhodne do 500PS (relativne stabilne)...


tak to je můj motor,to mě zajímá,co ty otáčky,půjdou nahoru?
jakou máš v plánu spojku?
budeš podkládat hlavu,nebo necháš stávající kompres.poměr?
..no prostě se trochu rozepiš,jestli můžeš.. :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#88 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

AFR merak od Greedy :-)
Přílohy
325_afr_greedy.jpg
325_afr_greedy.jpg (62.72 KiB) Zobrazeno 174 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od patras Čestný člen »

zacina to vypadat zajimave :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#90 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

motoru neni nikdy dost + vytouzena klika :-) a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" :-)
Přílohy
325klikaTDs.JPG
325klikaTDs.JPG (68.7 KiB) Zobrazeno 151 x
M3_eibach.JPG
M3_eibach.JPG (104.36 KiB) Zobrazeno 151 x
“Ability is what you're capable of doing.”
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná

#91 Příspěvek od berkelay »

tady je par vid a info o preplnovani (a nitro) e46

http://www.e46psi.com
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#92 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika :-) a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" :-)


Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova... :D
N54 PWR
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#93 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Lukas H. píše:
Hanz píše:motoru neni nikdy dost + vytouzena klika :-) a Mko dostane nejaky ty pruziny, aby vic "lepilo" :-)


Proc vyztuzena klika ja myslel ze jsi rikal ze to v poho vydrzi seriova... :D

no ona seriova je, proto pisu votuzena, ze mi ji hodnej pan podepsal a omeril :-) jinak smyslem toho cinu je zvysit objem a zaroven snizit kompresni pomer (k tomu se vazou ty ojnice z ne-vanos + pisty z vanos motoru)... nakonec to asi sklouzne k standard M50 klice, protoze ta TDs je (prekvapive) o dost tezsi a celkovej prinos neni tak super :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#94 Příspěvek od bavo »

trpím nedostatkem informací.. :(
prostě mě to moc zajímá,nejen co tam nakonec dáš,ale i jak jsi k tomu došel
a měl bych spoustu otázek ...:wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#95 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

-klika z TDs v 325i bloku, vse pasuje, zvih ze zvysi z 76 na 83mm...
-pisty pro snizeni komprese :-)
Přílohy
325pistyLo.jpg
325pistyLo.jpg (25.47 KiB) Zobrazeno 297 x
325pistyLo1.jpg
325pistyLo1.jpg (35.42 KiB) Zobrazeno 297 x
325klikaTDs1.jpg
325klikaTDs1.jpg (26.66 KiB) Zobrazeno 297 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#96 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (http://www.bmwturbo328.com/page4.html seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok :-) mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 :-)
smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor :-) ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv :-)
http://bmwturbo328.com/704.wmv
http://bmwturbo328.com/turbotv.wmv
Přílohy
ccbent.jpg
ccbent.jpg (69.85 KiB) Zobrazeno 274 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#97 Příspěvek od bavo »

Hanz píše:aktualne prolomena hranice 704whp (vykon na kolech) na e36 2,8 (seriovy vnitrek motoru, snizeny kompresni pomer vyssim tesnenim, tlak v dobe mereni od 26 do 33PSi, maly predstih, 117oct racing benal, tuned by ICS), dotycnej oturboval na 90tis milich a motor zakukal na 110tis... ohnula se ojnice, jinak lagry a vrsky pistu ok :-) mazec... 635whp daval motor xy po sobe bez problemu, 680-690 nekolikrat, ale pak proste chtel prolomit 700 :-)
smyslem bylo vyzkouset, jestli se lze dostat na 700whp a kdy lehne seriovej motor :-) ted dela 2,8 s kovanyma nizkokompresnima pistama http://www.bmwturbo328.com/motor.wmv :-)


to je slibný!
už se těším,kolik prolomíš ty... když dáš na pohodu 500,tak se nejspíš nemáš čeho
bát.. :wink:
jak seš daleko?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#98 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

neco malo progresu :-) blok je poskladanej, hlava, tesneni a srouby ready na montaz... mno a pak uz je to vlastne pohoda :-))))
Přílohy
spici lego :-)))
spici lego :-)))
IMG_1220.JPG (87.16 KiB) Zobrazeno 235 x
...po...
...po...
IMG_1222.JPG (109.25 KiB) Zobrazeno 235 x
pred...
pred...
IMG_1219.JPG (135.59 KiB) Zobrazeno 235 x
“Ability is what you're capable of doing.”
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#99 Příspěvek od JFK Čestný člen »

takhle vypada "pouze vymena tesneni" :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#100 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

hehe, koukni na svoji M5coupe a rekni mi jak vypada pouhe ubrani 2 dveri :-) to mas fuck, jeste chvilku vydrz :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět