Hydrospojka
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
eko
- Registrovaný
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon 04.04.2005 00:00
- Bydliště: -o-Brn-o-
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
nedavno tady nekdo resil, ze visco natvrdo neni nejlepsi napad, ze je to pomerne velky napor na nahon vrtule. udajne ze i kdyz je viscospojka sepnuta, stale velmi mirne prokluzuje ... ale nevim co je na tom pravdy ...cabadaj píše:Zatím jsme dali tu spojku natvrdo a je klid . Uvidím jestli vydrží . Každopádně díky za reakci
-
Doktor1
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
-
Slavisimo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
JRC
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát 15.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 132
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
dost lidi si viskozu dava do pryc a nahrazuje ji elektrickou vrtuli kvuli odezve motorucabadaj píše:Spojka na pevno byl jenom pokus jak už jsem psal . Při vyšších otáčkách do dost hučí , pocit výkonu by mohl být subjektivní ale kolísání motoru v nižších otáčkách je realita . Takže začnu shánět viscospojku (pokud možno jetou) , pročistím vše kolem chladiče a snad to bude v poho .
muzes ji uplne oddelat a namontovat elektrickou saharu, nebo jak to mel ACS zapojit vetrak od klimi tak aby se spoustel na nizkej stupen hned po nastartovani
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
JRC
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát 15.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 132
Jinak ten větrák bude brát tak 2-3koně (pochopitelně při vyšších otáčkách), což při výkonech BMW motorů nikdo nemůže objektivně poznat. A el. větrák si nějaký výkon vezme pochopitelně taky, navíc trvale ( na rozdíl od fungující visco) - teda pokud bude zapojený natvrdo. Takže zrušení mech. větráku má pofiderní klady, alespoň podle mého mínění.
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
Kubastds
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: čtv 05.01.2006 01:00
-
dell
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 02.04.2006 00:00
- Bydliště: Stříbro
- Klubové ID: 715
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
