Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jak si dorobit ovladanie zhavenia tlacitkom ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#1 Příspěvek od jordeeman »

musi to riadit nejake rele ktore kdyz zepnu zhavice budov zhavit ,.. ne ?

318TDS

dik
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#2 Příspěvek od Petr_1 »

Je tam rele ovládaný z řídící jednotky, je umístěný nad ŘJ.
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#3 Příspěvek od jordeeman »

Petr píše:Je tam rele ovládaný z řídící jednotky, je umístěný nad ŘJ.
jo jo mam schemu len zopne to rele riadiaca jednotka na zaklade teploty meranej a a akym sposobom ..? nevi nekdo ?

s RJ je to na pinech 41 a 8 a jakym spusobem znamena ze na ktery privest + or zem a neposkodi to RJ ?

dik
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#4 Příspěvek od Petr_1 »

ŘJ spímá žhavení podle informací z čidla teploty, na schématu by mělo být popsané který kabel je výstup z ŘJ pro spuštění relátka. Proč to vlastně chceš překopat na ruční ovládání?
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#5 Příspěvek od jordeeman »

Petr píše:ŘJ spímá žhavení podle informací z čidla teploty, na schématu by mělo být popsané který kabel je výstup z ŘJ pro spuštění relátka. Proč to vlastně chceš překopat na ruční ovládání?
nekdy kdyz je teply motor a teplota klesne o nejakych 10 stupnu treba dlhsie tocit ...

ja vim vstrekovacie cerpadlo a atd ale kdyz to na chvilku zazhavy tak to chytne hned

za studena zadny problem ...
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#6 Příspěvek od Petr_1 »

Tohle vypadá na čerpadlo, měl jsem stejný problém. Nechal jsem si udělat takovou věcičku, která po zapnutí klíčku na patnáct vteřin přepla signál z teplotního čidla do jakýhosi bajpasu a snížila odpor který vysílá čidlo do ŘJ a tím se do jednotky dostala informace o mnohem nižší teplotě motoru, než byla skutečná a ŘJ zapla relé žhavení. Po nažhavení a nastartování se vše přeplo zpět a do jednotky opět šel nezkreslený signál z teplotního čidla.
Tohle je ale řešení jen dočasné, vyměnit čerpadlo tě nemine.
Odpovědět