

Děkuji

voda nemizí, zrovna jsem to s kámošem vypustil, napustil, odvzdušnil a nic..Martinéz píše:a voda se ztraci? ja bych se bal takhle houpat s tou teplotou, to si rika o pruser s hlavou..
jinak z my zkusenosti je nejlepsi chcipnout a samozrejme topeni na max.. nebo treba nechat to dojet z kopce s kvaltem..
LOPOLO píše:zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
no a neni to tak, že jedna studená jedna teplá = z chladiče pouští studenou vodu do motoru a teplá - voda z motoru??starML píše:Podívej se na http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
Ja myslim ze v tomhle pocasi je rozhodne vyhodnejsi varici motor ihned vypnout ... pokud tam neni voda nebo ji netlaci pumpa nebo cokoli jinyho tak se proste nechladi a bude prehratej i na volnobeh, coz mu rozhodne neprospeje. Nevim jak si prisel na to ze se na volnobeh vic nezahreje? Copak si nikdy nevidel varici auta na volnobeh v zacpe kdyz jim nefunguje vetrak - tak jako v tomhle pripade Charlitovi?Kail píše:LOPOLO píše:zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
smaky píše:Dělalo mě to semé e byla to zlomená lopatka na vodní pimpě cca 2200,-kč originál.Po výmněně je vše ok