Děkuji
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vařim -pomoc
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
mám v řiti visku, zatim blbla když bylo vedro a stál jsem v zácpě, před pár dněma byla v červenym, tak jsem stál a pak už to bylo ok, no, včera jsem byl blbnout na Srahově a koukám teplota zase vysoko, tak jsem zkoušel uchladit to za jízdy a nic (to dycky zabralo), tak jsem zastavil a uplně to chcípnul, otevřel kapotu a nechal to větrat, v nádobce bylo slyšet, že to vaří.. pak to vystydlo, jel jsem domu klidnou jízdou a po chvilce teplota opět v červenym, tak jsem nějak dojel. Dneska ráno, když jsem vyjel, kouknul jsem že doleju kapalinu atd... no, něco jsem dolil, když jsem jel dál, tak jsem koukal že zase stoupá teplota, zastavil jsem a pootevřel odvzdušnovací šroub, pak mi to přišlo jak papiňák, chvilku jsem dolejval, ale furt to bylo stejný.. po chvilce upouštění teplota trochu spadla ale když jsem jel, tak byla furt zvednutá, jel jsem tedy dál s tim, že jsem měl pootevřenej odvzd. šroub a čekal jsem co dál.. nic, do práce jsem dojel se zvýšenou teplotou a otevřenym odvzdušněnim, odcházel jsem od auta, ze kterýho syčel vzduch, co s tim? Je to jen zavzdušněné, nebo to bude něco vážnějšího??
Děkuji
Děkuji
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
- TURBO_KrteK
- Registrovaný
- Příspěvky: 824
- Registrován: úte 01.10.2002 00:00
- Bydliště: Praha/Káraný
- Klubové ID: 65
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
voda nemizí, zrovna jsem to s kámošem vypustil, napustil, odvzdušnil a nic..Martinéz píše:a voda se ztraci? ja bych se bal takhle houpat s tou teplotou, to si rika o pruser s hlavou..
jinak z my zkusenosti je nejlepsi chcipnout a samozrejme topeni na max.. nebo treba nechat to dojet z kopce s kvaltem..
1. topení netopí
2. když stojim a mám otevřenej odvzdušňovák, tak je teplota lehce nad půlkou (i při otáčkách)
3. když ho zavřu a jedu tak je teplota během 1km v červenym..
co by to mohlo bejt? Hádám že palice je v poho, ve vodě neni olej a ve výčku od oleje neni nic jinak než bejvá
Je mi divný i to, že vůbec nejde topení, ani když je to v červenym, fouká furt chladně, termostat bude v poho, protože je cítit jak na jedný straně je hadice horká a na druhý "studená"
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podívej se na http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
LOPOLO píše:zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
no a neni to tak, že jedna studená jedna teplá = z chladiče pouští studenou vodu do motoru a teplá - voda z motoru??starML píše:Podívej se na http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
Na tu vrtulku se mrknu, díky
Ja myslim ze v tomhle pocasi je rozhodne vyhodnejsi varici motor ihned vypnout ... pokud tam neni voda nebo ji netlaci pumpa nebo cokoli jinyho tak se proste nechladi a bude prehratej i na volnobeh, coz mu rozhodne neprospeje. Nevim jak si prisel na to ze se na volnobeh vic nezahreje? Copak si nikdy nevidel varici auta na volnobeh v zacpe kdyz jim nefunguje vetrak - tak jako v tomhle pripade Charlitovi?Kail píše:LOPOLO píše:zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
smaky píše:Dělalo mě to semé e byla to zlomená lopatka na vodní pimpě cca 2200,-kč originál.Po výmněně je vše ok
"záhada" odhalena, vyndal jsem po celkem dlouhém boji pumpu (bojoval jsem s viskou) a pumpa jaksi nemá vůbec kolečko s lopatkama, to jsem po chvilce našel v motoru
Zejtra jedu pro novou do elitu, zkoušel jsem rovnou i termík, ten je v pohodě, takže zítra nezapomenout těsněníčka a hurá na to
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
