2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada
A je to tak jak psal Skautik
Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.
Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to
neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece

Zalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!
Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:
- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere
