mám to vyzkoušet ?? ajaj tak to bude prekérka tak to musím ještě stihnout během zítřka....protože v sobotu ráno to jde na lak..sakraskautik píše:svetla musi ven, je to k nim prisroubovany, samo si to prvne vyzkousej jestli vsechno pasuje nez s tim pujdes na lak, treba celu z elitu se musely predelavat drzaky, jinak vypada pekne...yard píše:no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten faceliftovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...skautik píše: na kolik te to teda prislo?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
moje e-36 plave na 18" už neplave
-
yard
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
kolem 30minut, jde to celkem rychle, problem je v chladici kapaliny do posilovace, je tim celem provleknuty a musi se odmontovatyard píše:mám to vyzkoušet ?? ajaj tak to bude prekérka tak to musím ještě stihnout během zítřka....protože v sobotu ráno to jde na lak..sakraskautik píše:yard píše: no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten facelitovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...
svetla musi ven, je to k nim prisroubovany, samo si to prvne vyzkousej jestli vsechno pasuje nez s tim pujdes na lak, treba celu z elitu se musely predelavat drzaky, jinak vypada pekne...jak dlouho to trvá ???musí dolu nárazník ?? kolik to zabere cca času ???please...
2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada
A je to tak jak psal Skautik
Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.
Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece
Zalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!
Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:
- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere
A je to tak jak psal Skautik
Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.
Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece
Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:
- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere
-
yard
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
,Toydolls píše:2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada
no protože na zimákách na 15" to bylo naprosto v pohodě, ale jezdit chci na těch 18"přez léto tak jsme to řešili na nich , ony dřou v plném rejdu trošku o podběh a to je hold otázka ET a těch širokých gum, je mi jasné že tyhle kola a gumy nejsou vůbec předepsané pro 323i, ale prostě jsem do nich i přesto šel, byly tak pěkné a za dobré peníze, že jsem je koupil...no a když už je člověk má tak to je pak těžké je nedat na auto...![]()
A je to tak jak psal Skautik
Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.
Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a uteceZalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!
Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM![]()
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:
- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere
pravdu díž....
PRESNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toydolls píše:2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada
A je to tak jak psal Skautik
Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.
Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a uteceZalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!
Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM![]()
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:
- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere
-
yard
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
no zkus si do té vrchní misky navrtat díru o 7mm větší, namontovat to tam, jezdit s tím týden po všemoižnejch cestách a pak definovat tahání a plavání...je to čistě o výkladu toho pojmu a specifikovat ho naprosto přesně by zabralo hafo času a písání...krakatit píše:takze je potreba rozlisovat pojmy tahani a plavani
davat na auto uzky (185-205) gumy (jedno z jakych pohnutek) je prizdisrani, 215-235 je uplne v klidu a nema na nic vliv (koleje, spotreba, dynamika a pod)
Castro- jenze to je z vetsi casti tim, ze ty pneu maji vetsi OBVOD...
problem se vyresen, kazdej si na auto cpete co chcete
Castro- jenze to je z vetsi casti tim, ze ty pneu maji vetsi OBVOD...
problem se vyresen, kazdej si na auto cpete co chcete
“Ability is what you're capable of doing.”
-
yard
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
problem se vyresen, kazdej si na auto cpete co chcete
[/quote]
přesně tak... hlavně že to mám už v OKlandu....vrhnu se teď na ten facelit, zadek do laku a potom bych rád nechal někde vyčistit interiér mám tam na sedačkách nějaký hnusný mapy jak když tam v tom někdo přede mnou párkrát neudržel moč...o)))...
přesně tak... hlavně že to mám už v OKlandu....vrhnu se teď na ten facelit, zadek do laku a potom bych rád nechal někde vyčistit interiér mám tam na sedačkách nějaký hnusný mapy jak když tam v tom někdo přede mnou párkrát neudržel moč...o)))...
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
2 HANZ: Myslíš že obvodem? Podle mě je to taky tou šířkou - prostě větší valivý odpor. Na eMku to asi nepoznáš ale tomu iSu to dá docela zabrat.
Proč myslíš že to je obvodem? přece to zas tak větší obvod neni oproti zimním. To sou sice 15 ale zase větší profil...
Myslíš že to může být taky sjetostí gum. Ty vzadu jsou tak 2mm (místy -1mm). To bude asi ono,ne? Abych nebyl za burana - už plánuju přezutí. ale zase jak jsou sjetý tak se tomu iSu někdy zadaří i bokem a na mokru jsou bez problémů (na dálnici bych s tim asi nejel)
Proč myslíš že to je obvodem? přece to zas tak větší obvod neni oproti zimním. To sou sice 15 ale zase větší profil...
Myslíš že to může být taky sjetostí gum. Ty vzadu jsou tak 2mm (místy -1mm). To bude asi ono,ne? Abych nebyl za burana - už plánuju přezutí. ale zase jak jsou sjetý tak se tomu iSu někdy zadaří i bokem a na mokru jsou bez problémů (na dálnici bych s tim asi nejel)
-
yard
- Registrovaný
- Příspěvky: 656
- Registrován: čtv 17.11.2005 01:00
- Bydliště: CHOMUTOV
- Klubové ID: 588
no jo kůže ..o)))jenže já mám takovej ten celočernej interiér a tam je vidět každý smítko, natož jiné věci...o))))ale zase na druhou stranu vypadá super, takové ty béžové a šedé interiery moc nemusím...i když každý má jiný vkusSpeedy píše:Ale když to neudržíš, tak si celou cestou v tom macháš ři? jak v nočníkukrakatit píše:na cernejch kozenejch sedackach neni zadnej flek videt....
