nefunguje?Petr píše:Tak podobnej ventil mi sice zbytečně, ale přesto namontovali u BMW. Cena asi 400,-
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dlouhe startovani u TDS
Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj...ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
nam to spatne startovalo v obou pripadech a timhle se to vyresiloFrajerT píše:Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj...ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Nerad se tu vkládám do rozjeté diskuze, ale jak to tak pročítám, tak je škoda, že nepoužíváte funkci HLEDAT.
Toto téma se tu řeší poměrně často. Takže, pokud motor startuje špatně za studena i za tepla, tak je první nasnadě podívat se jestli se hůř startuje když je nafty méně a jestli startuje lépe když je nafty asi nad 1/3 nádrže. Pokud tomu tak je, tak na 99% je palivové čerpadlo (pumpa v nádrži) špatné. Většinou odchází po cca 150 tis. kilometrech. Takové "doplňky" jako jsou zpětné ventily (řešení vozičů zadků v BMW, kterým je líto dát peníze za nové čerpadlo), řeší situaci pouze náhražkově a je nutné vyměnit čerpadlo (cca 4000,-)
Pokud motor startuje špatně jen za tepla a za studena dobře, tak je třeba se podívat na vsřiky a palivové čerpadlo (u motoru). Cena je samozřejmě vyšší.
Opravdu stačí použít "hledat"
V neposlední řadě je třeba vědět, jak dlouho tam máte žhaviče a v jakém stavu jsou. Nechat proměřit a popřípadě vyměnit. A až pokud toto nepomůže, tak se zabývat těma věcma výše popsanýma.
Toto téma se tu řeší poměrně často. Takže, pokud motor startuje špatně za studena i za tepla, tak je první nasnadě podívat se jestli se hůř startuje když je nafty méně a jestli startuje lépe když je nafty asi nad 1/3 nádrže. Pokud tomu tak je, tak na 99% je palivové čerpadlo (pumpa v nádrži) špatné. Většinou odchází po cca 150 tis. kilometrech. Takové "doplňky" jako jsou zpětné ventily (řešení vozičů zadků v BMW, kterým je líto dát peníze za nové čerpadlo), řeší situaci pouze náhražkově a je nutné vyměnit čerpadlo (cca 4000,-)
Pokud motor startuje špatně jen za tepla a za studena dobře, tak je třeba se podívat na vsřiky a palivové čerpadlo (u motoru). Cena je samozřejmě vyšší.
Opravdu stačí použít "hledat"


V neposlední řadě je třeba vědět, jak dlouho tam máte žhaviče a v jakém stavu jsou. Nechat proměřit a popřípadě vyměnit. A až pokud toto nepomůže, tak se zabývat těma věcma výše popsanýma.