Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Dlouhe startovani u TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Slavisimo »

Petr píše:Tak podobnej ventil mi sice zbytečně, ale přesto namontovali u BMW. Cena asi 400,-
nefunguje?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#22 Příspěvek od Petr_1 »

Slavisimo píše:
Petr píše:Tak podobnej ventil mi sice zbytečně, ale přesto namontovali u BMW. Cena asi 400,-
nefunguje?
Když ti umře čerpadlo, tak už nepomůže nic.
Hurdy
Registrovaný
Příspěvky: 242
Registrován: úte 15.02.2005 01:00

#23 Příspěvek od Hurdy »

Kurňa fakt to nemůžu sehnat nikdo to snad nevyrábí nebo co všude mi cpou nějaké průtokové šrouby a něco mezi trubky o tom nemaji ani páru.
ignor
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: úte 02.03.2004 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od ignor »

pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#25 Příspěvek od FrajerT »

ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj... :wink:
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Slavisimo »

FrajerT píše:
ignor píše:pochopil jsem spravne ze kdyz to nestartuje telpy i studeny tak asi pada nafta a pomuze ventil. Pokud to nestatruje jen teple, pak to vychladne a startuje to super, tak je tam nafty asi dost a ventil nepomuze. Pak pomuze asi jen repase cerpadla? Nebo i na to je nejaky chytacek??
Pokiaľ je to tak, že teplé nechytá a keď vychladne, tak naskočí na brnk, tak už ventil nezháňaj... :wink:
nam to spatne startovalo v obou pripadech a timhle se to vyresilo
jany
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pon 18.12.2006 01:00

#27 Příspěvek od jany »

Ahoj,
tak to by ma tiez zaujimalo aky je to presne ventil ?
Mam 318 TDS ....

Dik.
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Olda H »

Nerad se tu vkládám do rozjeté diskuze, ale jak to tak pročítám, tak je škoda, že nepoužíváte funkci HLEDAT.
Toto téma se tu řeší poměrně často. Takže, pokud motor startuje špatně za studena i za tepla, tak je první nasnadě podívat se jestli se hůř startuje když je nafty méně a jestli startuje lépe když je nafty asi nad 1/3 nádrže. Pokud tomu tak je, tak na 99% je palivové čerpadlo (pumpa v nádrži) špatné. Většinou odchází po cca 150 tis. kilometrech. Takové "doplňky" jako jsou zpětné ventily (řešení vozičů zadků v BMW, kterým je líto dát peníze za nové čerpadlo), řeší situaci pouze náhražkově a je nutné vyměnit čerpadlo (cca 4000,-)
Pokud motor startuje špatně jen za tepla a za studena dobře, tak je třeba se podívat na vsřiky a palivové čerpadlo (u motoru). Cena je samozřejmě vyšší.
Opravdu stačí použít "hledat" :lol: :lol:
V neposlední řadě je třeba vědět, jak dlouho tam máte žhaviče a v jakém stavu jsou. Nechat proměřit a popřípadě vyměnit. A až pokud toto nepomůže, tak se zabývat těma věcma výše popsanýma.
honzin
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Nový Bor

#29 Příspěvek od honzin »

....ten ventil ,musej mit všude kde montujou LPG , když ho davaj na benz. hadice , aby přeruš. přivod benzinu , da se zavřit i mechanicky ....super imob. , s karou pak fakt nikdo neodjede :lol:
Odpovědět