Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328 malo tahne v nickych otackach

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00
Klubové ID: 99

#1 Příspěvek od jogurt »

dnes sem se jel projet s jednou e36 328 hned od zacatku mi pripadalo, ze motor v nizkych otackach netahne, kdyz se sni projel ALP tak mi muj dojem potvrdil
ze by spatny vanos?
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 13012
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matal Moderátor »

To by mohlo být víc věcí, třeba špatný svíčky..Byla Tvoje nebo půjčená? Jestli půjčená ,tak bych to neřešil :D :D
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
jogurt
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: pon 21.04.2003 00:00
Klubové ID: 99

#3 Příspěvek od jogurt »

matal píše:To by mohlo být víc věcí, třeba špatný svíčky..Byla Tvoje nebo půjčená? Jestli půjčená ,tak bych to neřešil :D :D
Nebyla moje, ale zvazuji, ze ji koupim.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#4 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

ja mel to samy .. bylo to cislo vacky ktery ridi vanos ... nestoji moc ale muze to bejt asi vic veci
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#5 Příspěvek od skautik Čestný člen »

no proste nez to koupis tak s tim zajedte na diagnostiku, kde ti s nejvetsi pravdepodobnosti reknou co je spatne
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od andyXXL »

Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit. :twisted:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od psena »

Kazdej clovek muze akceleraci vnimat jinak, proto doporucuji si napr stahnout(jestli jeste nekde je) Lopolovo video 0-240 ktere je opatreno i casovymi titulky.Podobnym pokusem dojdete nejlepe k zaveru, jak to s vasim motorem je.Lopoluv motor jede skvele.
Samozrejme dojde vlivem vetru a terenu k urcitym odchylkam, ale nemelo by to presahnout urcitou mez.
Pro ty co to video nemaji tak
0-100 7,24 sec
0-200 25,72sec
0-240 43,60sec
100-200 17,28sec tento test doporucuji nejvic, je bezpecnejsi a nezalezi tolik na ridici.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patras Čestný člen »

lopolo se jen preklepnul .... proste to nejspis je cidlo vanosu ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#9 Příspěvek od doxa »

jogurt píše:dnes sem se jel projet s jednou e36 328 hned od zacatku mi pripadalo, ze motor v nizkych otackach netahne, kdyz se sni projel ALP tak mi muj dojem potvrdil
ze by spatny vanos?
Mel jsem to samy, vcera jsem byl u krotila, mel jsem tohle cidlo taky v prdeli, stoji 2400. Nechal jsem si ho hned vymenit, aby mi mohl dodelat diagnostiku. V nizkejch otackach to tahlo slabe, na volnobeh mi houpali otacky a v motoru trochu neco klepalo. Jo a zralo to asi o 1 - 1.5litru vic. Kdyz to cidlo nefunguje, tak si jednotka mysli, ze je ta vacka o 60 stupnu nekde jinde :) (doufam, ze si to pamatuju spravne...)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#10 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

patras píše:lopolo se jen preklepnul .... proste to nejspis je cidlo vanosu ...
nepreklepavam se .. bylo to cidlo vacky ( tak tomu aspon rikaj v autorizovanym servisu ) a je to cidlo ktery ridi vanos.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#11 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

andyXXL píše:Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit. :twisted:
Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhoda :-)
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#12 Příspěvek od doxa »

LOPOLO píše:
andyXXL píše:Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit. :twisted:
Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhoda :-)
No, podle me je to jasny. Vacku ridi vanos a vacka zveda ventily, vanos tu vacku nastavi tak ze ty ventily zveda driv nebo pozdejs podle otacek. Kdyz je to cidlo v prdeli, tak jednotka nevi kde ta vacka je resp, mysli si ze je nekde kde neni a tim padem s ni vanos dela nesmysly...
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od psena »

Snnimac vacky pro Vanos (myslim, ze je jeste jeden zvlast pro ridici jednotku) je tohle. Na M52 je to na stejnem miste jak u me M50.
Přílohy
IMG_0727.jpg
IMG_0727.jpg (95.63 KiB) Zobrazeno 1516 x
Pepe
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: pon 30.08.2004 00:00

#14 Příspěvek od Pepe »

mě by zajimalo, jestli tyhle závady, co píšete se objeví na diagnostice. Já mám stejný problém, ale diagnostika je bez závad.
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#15 Příspěvek od doxa »

Pepe píše:mě by zajimalo, jestli tyhle závady, co píšete se objeví na diagnostice. Já mám stejný problém, ale diagnostika je bez závad.
No me to prave na ty diagnostice objevili...
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od andyXXL »

Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhoda :-)
To Lopolo: Sorry je to OT...Zatial mam kratko moju 328mu a skoro som sa minule na takej vracacke vysypal(ono to islo proste rovno),este "hodne budem musiet zvykat na bavo" :lol:
Myslis ze nasa 328 dostatocny output na drift??? Neviem este ako na to tak si idem pozriet archiv ako sa to robi na bave :lol: Ja som odchovany na predku a poviem ti ze na mojej byvalej sportovej vectre som si viac dovolil,tam nebol problem ist zakrutu pod plynom s 180PS na bave si zatial nedovolim sachovat s plynom pri prejazde zakruty:twisted:

BTW k tomu podvozku mi nevies dat pokec co som ti pisal v SZ???
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#17 Příspěvek od doxa »

Co mas vzadu za gumy? To je myslim, pro zadni nahon dost dulezity. Me u E30 strilela prdel na mokru, mel jsem tam R14 185/65, u E36 na R17 225/45 nic takovyho nepozoruju... :)
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od andyXXL »

Ono to drzi ale nedokazem brat zakruty pod plynom s vypnutym ASC.Mam M-spigly 235/40/17 Pirellky a pustene o 30mm.Neviem ci mam na touringu Mkovy podvozok(je to Mpacket),budu mi ho identifikovat.Mam ale rozhaseny podvozok,prave menim capy aby som mohol ist na test do BMW,som pred dilemou zladit komfort,jazdenie na nasich skur...ych cestach a aby to sedelo.Uvazuji bud zltych Koni,alebo dat to na seriovy podvozok.Chcem sem tam vyjst na nejaku polnu cestu a hlavne zaparkovat.Ale zaciname to tu zasierat s OT. :wink:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#19 Příspěvek od doxa »

To je jedno stejne nikdo nepise :) No bez ASC jsem to nikdy nezkousel, ale jestli se ti trha prdel, tak se budes muset asi naucit powerslide :) Ja to teda neumim, jen na snehu :))
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#20 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

andyXXL píše: To Lopolo: Sorry je to OT...Zatial mam kratko moju 328mu a skoro som sa minule na takej vracacke vysypal(ono to islo proste rovno),este "hodne budem musiet zvykat na bavo" :lol:
Myslis ze nasa 328 dostatocny output na drift??? Neviem este ako na to tak si idem pozriet archiv ako sa to robi na bave :lol: Ja som odchovany na predku a poviem ti ze na mojej byvalej sportovej vectre som si viac dovolil,tam nebol problem ist zakrutu pod plynom s 180PS na bave si zatial nedovolim sachovat s plynom pri prejazde zakruty:twisted:

BTW k tomu podvozku mi nevies dat pokec co som ti pisal v SZ???
Mno vykonu na drift je tam rekl bych dostatecne ale urcite by bodlo o dost vic. Dost taky pomuze samosvor ... hlavne v pomalejsich driftech a v lepsi kontrole nad nim.

Na mokru je to samozrejme uplne v pohode a da se to ridit do temer kazdy bezny zatacky ( jdou i ty pomalejsi kde musis casto ubirat plyn aby ses nepretocil ) ... mno a kdyz si pomuzes podrazenim a pak ve spravnou chvili pustis prudce spojku v momente, kdy mas auto natoceny jak potrebujes, utrhnes zadni kola a pak to v pohode tim plynem ridis. Jde to v pohode i s dvoulitrem ( mam vyzkouseny ) akorat tam bejva problem s kratkou dvojkou ...

Kdyz je fakt kluzko tak tu spojku ani nepotrebujes a utrhnes to jen plynem a volantem. Chce to ale cvik .. nejlip zezacatku na snehu. Nic moc na tom neni pokud clovek nechce souperit s magorama z D1 :D
( http://www.3d.cz/bmw/snowdrift.avi )

Na suchu je to o dost horsi protoze vykonu neni na rozdavani a kdyz mas sirsi a mekci gumy, musis vic vyuzit setrvacnosti auta a to se ne vzdycky povede odhadnout dobre. Navic ti v pomalejsich zatackach kdy musis ubrat plyn aby ses nepretocil uz nemusi povest je znovu protocit.

Na powerslide to ma silu jen tak maximalne do kila .. proste na vytocenou dvojku ( http://www.3d.cz/bmw/sosna.avi ) a jeste to chce jen na hrane prilnavosti ... na trojku uz to plynem na suchu v zatacce jen tak neutrhnes ( teda pokud si vyrazne neprehnal najezd) ....

zkus si sehnat drift bible ... nebo nekdy prijed na volny jizdy do Brna na okruh. Jestli ses z Blavy tak to nemas tak daleko a stoji to za to aby jsi poznal hranice auta. Taky hodne zalezi v jakym stavu mas podvozek a tak ...

mno sam vo tom zas tak moc kecat nemuzu .. taky se teprve ucim i kdyz progres sem nejakej zaznamenal ... to vis, sem prizdisrac a nechci tu karu rozflakat :-)

to o ty SZ bylo na me?
Odpovědět