Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
328 malo tahne v nickych otackach
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Kazdej clovek muze akceleraci vnimat jinak, proto doporucuji si napr stahnout(jestli jeste nekde je) Lopolovo video 0-240 ktere je opatreno i casovymi titulky.Podobnym pokusem dojdete nejlepe k zaveru, jak to s vasim motorem je.Lopoluv motor jede skvele.
Samozrejme dojde vlivem vetru a terenu k urcitym odchylkam, ale nemelo by to presahnout urcitou mez.
Pro ty co to video nemaji tak
0-100 7,24 sec
0-200 25,72sec
0-240 43,60sec
100-200 17,28sec tento test doporucuji nejvic, je bezpecnejsi a nezalezi tolik na ridici.
Samozrejme dojde vlivem vetru a terenu k urcitym odchylkam, ale nemelo by to presahnout urcitou mez.
Pro ty co to video nemaji tak
0-100 7,24 sec
0-200 25,72sec
0-240 43,60sec
100-200 17,28sec tento test doporucuji nejvic, je bezpecnejsi a nezalezi tolik na ridici.
Mel jsem to samy, vcera jsem byl u krotila, mel jsem tohle cidlo taky v prdeli, stoji 2400. Nechal jsem si ho hned vymenit, aby mi mohl dodelat diagnostiku. V nizkejch otackach to tahlo slabe, na volnobeh mi houpali otacky a v motoru trochu neco klepalo. Jo a zralo to asi o 1 - 1.5litru vic. Kdyz to cidlo nefunguje, tak si jednotka mysli, ze je ta vacka o 60 stupnu nekde jindejogurt píše:dnes sem se jel projet s jednou e36 328 hned od zacatku mi pripadalo, ze motor v nizkych otackach netahne, kdyz se sni projel ALP tak mi muj dojem potvrdil
ze by spatny vanos?

Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhodaandyXXL píše:Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit.

No, podle me je to jasny. Vacku ridi vanos a vacka zveda ventily, vanos tu vacku nastavi tak ze ty ventily zveda driv nebo pozdejs podle otacek. Kdyz je to cidlo v prdeli, tak jednotka nevi kde ta vacka je resp, mysli si ze je nekde kde neni a tim padem s ni vanos dela nesmysly...LOPOLO píše:Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhodaandyXXL píše:Cau Lopolo mozes to upresnit?Co ta vacka bola zodrata,alebo nespravna, osadena od vyroby??Ked to porovnam ja z mojou 2.8ou tak ten motor sa pozbiera tak od 3tis a od 4tis/ot to ako vy poviete "chytne saze".Nikdo nemoze od toho cakat silu TDI od 1500ot do 2500.Ale celkovo ten motor ide good.Nepozna to zataz a kludne sa da na tom valit na 1500 ot na 4ke do takeho stredneho kopecka.Podla mna je tam aj dlha prevodovka,co donuti niekdy podradit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To Lopolo: Sorry je to OT...Zatial mam kratko moju 328mu a skoro som sa minule na takej vracacke vysypal(ono to islo proste rovno),este "hodne budem musiet zvykat na bavo"Ne, vacku jsem mel v poradku. Nevim jak to tam presne funguje ale na vacce je pravdepodobne nejakej snimac, kterej pak nastavuje pres vanos ventyly. Aspon myslim ze by to tak mohlo bejt. A tohle cidlo ja jsem menil a auto pak slo lip od spodu. Byla to normalni diagnostikovana zavada. Dlouhy kvalty jsou na driftovani velka vyhoda

Myslis ze nasa 328 dostatocny output na drift??? Neviem este ako na to tak si idem pozriet archiv ako sa to robi na bave

BTW k tomu podvozku mi nevies dat pokec co som ti pisal v SZ???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ono to drzi ale nedokazem brat zakruty pod plynom s vypnutym ASC.Mam M-spigly 235/40/17 Pirellky a pustene o 30mm.Neviem ci mam na touringu Mkovy podvozok(je to Mpacket),budu mi ho identifikovat.Mam ale rozhaseny podvozok,prave menim capy aby som mohol ist na test do BMW,som pred dilemou zladit komfort,jazdenie na nasich skur...ych cestach a aby to sedelo.Uvazuji bud zltych Koni,alebo dat to na seriovy podvozok.Chcem sem tam vyjst na nejaku polnu cestu a hlavne zaparkovat.Ale zaciname to tu zasierat s OT. 

Mno vykonu na drift je tam rekl bych dostatecne ale urcite by bodlo o dost vic. Dost taky pomuze samosvor ... hlavne v pomalejsich driftech a v lepsi kontrole nad nim.andyXXL píše: To Lopolo: Sorry je to OT...Zatial mam kratko moju 328mu a skoro som sa minule na takej vracacke vysypal(ono to islo proste rovno),este "hodne budem musiet zvykat na bavo"
Myslis ze nasa 328 dostatocny output na drift??? Neviem este ako na to tak si idem pozriet archiv ako sa to robi na baveJa som odchovany na predku a poviem ti ze na mojej byvalej sportovej vectre som si viac dovolil,tam nebol problem ist zakrutu pod plynom s 180PS na bave si zatial nedovolim sachovat s plynom pri prejazde zakruty:twisted:
BTW k tomu podvozku mi nevies dat pokec co som ti pisal v SZ???
Na mokru je to samozrejme uplne v pohode a da se to ridit do temer kazdy bezny zatacky ( jdou i ty pomalejsi kde musis casto ubirat plyn aby ses nepretocil ) ... mno a kdyz si pomuzes podrazenim a pak ve spravnou chvili pustis prudce spojku v momente, kdy mas auto natoceny jak potrebujes, utrhnes zadni kola a pak to v pohode tim plynem ridis. Jde to v pohode i s dvoulitrem ( mam vyzkouseny ) akorat tam bejva problem s kratkou dvojkou ...
Kdyz je fakt kluzko tak tu spojku ani nepotrebujes a utrhnes to jen plynem a volantem. Chce to ale cvik .. nejlip zezacatku na snehu. Nic moc na tom neni pokud clovek nechce souperit s magorama z D1

( http://www.3d.cz/bmw/snowdrift.avi )
Na suchu je to o dost horsi protoze vykonu neni na rozdavani a kdyz mas sirsi a mekci gumy, musis vic vyuzit setrvacnosti auta a to se ne vzdycky povede odhadnout dobre. Navic ti v pomalejsich zatackach kdy musis ubrat plyn aby ses nepretocil uz nemusi povest je znovu protocit.
Na powerslide to ma silu jen tak maximalne do kila .. proste na vytocenou dvojku ( http://www.3d.cz/bmw/sosna.avi ) a jeste to chce jen na hrane prilnavosti ... na trojku uz to plynem na suchu v zatacce jen tak neutrhnes ( teda pokud si vyrazne neprehnal najezd) ....
zkus si sehnat drift bible ... nebo nekdy prijed na volny jizdy do Brna na okruh. Jestli ses z Blavy tak to nemas tak daleko a stoji to za to aby jsi poznal hranice auta. Taky hodne zalezi v jakym stavu mas podvozek a tak ...
mno sam vo tom zas tak moc kecat nemuzu .. taky se teprve ucim i kdyz progres sem nejakej zaznamenal ... to vis, sem prizdisrac a nechci tu karu rozflakat

to o ty SZ bylo na me?