Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dvojitej setrvak
voko21 píše:Otočit by se měl ca o těch 15st, ale dost velkou silou. Jsou tam asi 4 pružiny, který musíš přemoci. Jestli to jde lehce, tak to chce s tím zacloumat, jestli nejsou některé z těch pružin urvaný.Kámoš to tak měl a novej ho stál 18k.
JJ, to tak stojí. To je lepší(ale ne jednodušší) sehnat jednohmotej a odpruženej přítlačák.
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.

jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
Na naf?ácich jsem přehazoval tvrdý setrvák a odpruženou lamelu a bylo to nepoužitelné protože snimač otáček je umistěný na strváku a špatně vyhodnocoval otáčky(asi jemné vibrace či co) čimž RJ motoru rozhoupala přes el čerpadlo volnoběh na starejch TD s mechanickým čerpadlem to šlo v pohodě tvdej setrvák(samo použitý) se dá koupit celkem levně a a dvojitě odpruženou lamelu se dá s fin.duvodu použit z Mercedesu 123 D obsah si už nevzpomenu cena asi 2 t (dělal jsem tak před 5ti lety dneska snad i origo nebude tak drahá) A vubec o jakém autě se bavite 

- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
jasne..o m3.
jde o to ze mam v prdeli lamelu, a tak kdys se posrala moh se zavisle na tom posrat i ten setrvak a ne nutne v tomhle poradi. kdys se setrvak naprazdno pri zaberu otoci a pak sekne muze mi to zkurvit mnohem vic veci nez jen dalsi lamelu
klicova otazka tedy zni:
da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
jde o to ze mam v prdeli lamelu, a tak kdys se posrala moh se zavisle na tom posrat i ten setrvak a ne nutne v tomhle poradi. kdys se setrvak naprazdno pri zaberu otoci a pak sekne muze mi to zkurvit mnohem vic veci nez jen dalsi lamelu

klicova otazka tedy zni:
da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:Mimo jiné, to by mne zajímalo. 6válce byly vyvažovaný tak, že se vyvažovala klika zvláš?, písty a ojnice zvlášt a setrvák zvláš?? Jestli jo, tak pak výměna není problém, jeslti vše dohromady, tak potěš pánbu, demonotvat motor ven a dávat ho na vyvažovačku...
jo to je dalsi vec, vzdycky platilo ze se vyvazuje klika se setrvakem...v tom pripade mam vylkej problem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
kutil píše:a kolik to točí takych 8 t ni u takeho letadla je to o něčem jinem (a ja tu prdim naftě) a to vyvažení už by mohlo být podstatné přehazoval jsem setrváky tak na 3 motorech nejsilnější asi na 4l ale ta je s otačkama někde jinde a vše šlapalo bez problemu
Taky si myslim. Nepatrný házení tam může být.
vibrace jsou svině u jednoho TD jsem na to rachtíní kašlal a asi po 100 t mi upadla klika při 130 na dálnici motor zhas zajedu na odstavák startuju a nic a jen tam něco bouchá prvni jsem myslel že se rozpad ten setrvák uplně ale houby tak jsme to dosmyčili do dilny sundám a ve spoji od poslední ojnice ulomené durch motor se ani nepotkal dala se druhá klika se šalama a jezdi dodnes 

voTon píše:no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.![]()
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
ztuha na jednu stranu urcite,ale pak to ty pruziny musej vratit zpet
bud jsou kaput pruziny,nebo tam taky muzes mit napadanej bordel z ty ohoblovany lamely
zkus to tlakem profoukat a nastrikat do nej nejaky mazivo,treba to pomuze
