Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	dvojitej setrvak
- 
				Anonymous
 
JJ, to tak stojí. To je lepší(ale ne jednodušší) sehnat jednohmotej a odpruženej přítlačák.voko21 píše:Otočit by se měl ca o těch 15st, ale dost velkou silou. Jsou tam asi 4 pružiny, který musíš přemoci. Jestli to jde lehce, tak to chce s tím zacloumat, jestli nejsou některé z těch pružin urvaný.Kámoš to tak měl a novej ho stál 18k.
- voTon
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 514
 - Registrován: ned 08.08.2004 00:00
 - Bydliště: České Budějovice
 - Klubové ID: 1605
 - Kontaktovat uživatele:
 
no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.  
 
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
			
			
									
						
										
						jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
Na naf?ácich jsem přehazoval tvrdý setrvák a odpruženou lamelu a bylo to nepoužitelné protože snimač otáček je umistěný na strváku a špatně vyhodnocoval otáčky(asi jemné vibrace či co) čimž RJ motoru rozhoupala přes el čerpadlo volnoběh na starejch TD s mechanickým čerpadlem to šlo v pohodě tvdej setrvák(samo použitý) se dá koupit celkem levně a a dvojitě odpruženou lamelu se dá s fin.duvodu použit z Mercedesu 123 D obsah si už nevzpomenu cena asi 2 t (dělal jsem tak před 5ti lety dneska snad i origo nebude tak drahá) A vubec o jakém autě se bavite 
			
			
									
						
										
						- voTon
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 514
 - Registrován: ned 08.08.2004 00:00
 - Bydliště: České Budějovice
 - Klubové ID: 1605
 - Kontaktovat uživatele:
 
jasne..o m3.
jde o to ze mam v prdeli lamelu, a tak kdys se posrala moh se zavisle na tom posrat i ten setrvak a ne nutne v tomhle poradi. kdys se setrvak naprazdno pri zaberu otoci a pak sekne muze mi to zkurvit mnohem vic veci nez jen dalsi lamelu
 
klicova otazka tedy zni:
da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
			
			
									
						
										
						jde o to ze mam v prdeli lamelu, a tak kdys se posrala moh se zavisle na tom posrat i ten setrvak a ne nutne v tomhle poradi. kdys se setrvak naprazdno pri zaberu otoci a pak sekne muze mi to zkurvit mnohem vic veci nez jen dalsi lamelu
klicova otazka tedy zni:
da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
- voTon
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 514
 - Registrován: ned 08.08.2004 00:00
 - Bydliště: České Budějovice
 - Klubové ID: 1605
 - Kontaktovat uživatele:
 
jo to je dalsi vec, vzdycky platilo ze se vyvazuje klika se setrvakem...v tom pripade mam vylkej problemSpeedy píše:Mimo jiné, to by mne zajímalo. 6válce byly vyvažovaný tak, že se vyvažovala klika zvláš?, písty a ojnice zvlášt a setrvák zvláš?? Jestli jo, tak pak výměna není problém, jeslti vše dohromady, tak potěš pánbu, demonotvat motor ven a dávat ho na vyvažovačku...
- 
				voko21
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1035
 - Registrován: pát 23.01.2004 01:00
 - Bydliště: Old Pillsen
 - Klubové ID: 151
 - Kontaktovat uživatele:
 
Taky si myslim. Nepatrný házení tam může být.kutil píše:a kolik to točí takych 8 t ni u takeho letadla je to o něčem jinem (a ja tu prdim naftě) a to vyvažení už by mohlo být podstatné přehazoval jsem setrváky tak na 3 motorech nejsilnější asi na 4l ale ta je s otačkama někde jinde a vše šlapalo bez problemu
vibrace jsou svině u jednoho TD jsem na to rachtíní kašlal a asi po 100 t mi upadla klika při 130 na dálnici motor zhas zajedu na odstavák startuju a nic a jen tam něco bouchá prvni jsem myslel že se rozpad ten setrvák uplně ale houby tak jsme to  dosmyčili do  dilny sundám a ve spoji od poslední ojnice ulomené durch motor se ani nepotkal  dala se druhá klika se šalama  a jezdi dodnes 
			
			
									
						
										
						ztuha na jednu stranu urcite,ale pak to ty pruziny musej vratit zpetvoTon píše:no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.![]()
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
bud jsou kaput pruziny,nebo tam taky muzes mit napadanej bordel z ty ohoblovany lamely
zkus to tlakem profoukat a nastrikat do nej nejaky mazivo,treba to pomuze
