Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Svíčky benzínových motorů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Huska »

Chci měnit svíčky a nemůžu se rozhodnout které vybrat. Prošel jsem staré příspěvky, ale těžko z nich vybrat.

Chtěl bych znát
všechny možnosti od nejlevnějších až po nejdražší vzhledem k výkonu a plynulosti běhu motoru. Také co se Vám osvědčilo ve 4 válci a co v 6-ti.

Pokud by tu měl někdo možnost sehnat levněji (jak už to několikrát proběhlo) tak bych byl rád.
Díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

Vsadil bych na klasiku BOSCH ci NGK

S BOSCH v několika autech naprosta spokojenost.

Treba Brisk si udajne s BMW moc nerozumí.

BOSCH F7LDCR 6 Ks bych sehnal tak do 500 Kč.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

Pivson píše:Vsadil bych na klasiku BOSCH ci NGK

S BOSCH v několika autech naprosta spokojenost.

Treba Brisk si udajne s BMW moc nerozumí.

BOSCH F7LDCR 6 Ks bych sehnal tak do 500 Kč.
Chtěl jsem Ti napsat SZ jestli je ještě možnost. Jaký přesný typ by jsi doporučoval do auta s LPG, kde jsou větší nároky na kvalitu a druh?
Nikdo další nemáte pozitivní/negativní zkušenost
?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

mam NGK a v poho ... ale kdyz je tam lpg tak nevim .. co ALP ?? ten ma lpg ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zave »

ja mam klasiky bosch F7LDCR a spokojenost a doporucuju Pivsona... :wink:
P.S. Diky !!! :wink:
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#6 Příspěvek od P-J »

Já mám dobrou zkušenost se čtyřelektrodovýma BOSCHema FR 78 X. Jsou pro motory M50 a M52 (možná i pro jiné, ale nezajímal jsem se o to :lol: )
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pivson »

Já se bohužel k LPG vyjadřit nemůžu, nemám zkušenost
max-max
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 19.08.2004 00:00

#8 Příspěvek od max-max »

Daj Bosch-e alebo NGK, na ostatne aj keby neviemako chvalili sa vyprdni. Ja mam Bosch a fajn. Ale zas nemam LPG :wink:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Pivson píše:Já se bohužel k LPG vyjadřit nemůžu, nemám zkušenost
Psal jsem Ti SZ.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín
Klubové ID: 56

#10 Příspěvek od Pavel »

Já jsem měl na autě prvně dvoubodové Bosch a spokojenost a teď jsem sehnal za levno tříbodové NGK a taky spokojenost. 8)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Zave »

Ty dvoubody sou standart...
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od voTon »

ja nic jinyho nez brisk nedavam, spolehlivostne na tom sou stejne jako ngk nebo ostani. bosh je v podstate brisk v jinym baleni, dulezity je vybrat spranvej typ a parametry podle konkretniho auta, ja na bmw mel dycky bisk premium LGS s kruhovym jiskristem, montujou se i do lamborghini, mam je i v Mku ale asi prejdu na brisk platinum. z prvni ruky sim ze svicky iridium sou obyc svicky s tenkou bocni elektrodou maceny v iridiu, kerej mimochodem nema zdaleka takovy vlastnosti jako platina a chtejk za kus skoro 700, je to prej nafoukla bublina. ty LGS maj kruhovy jiskriste, tim je logicky zaruceny zapaleni ale zas sou hodne narocny na kompresi a stav zapalovaci soustavy (ted myslim civky, kabely...) sou delany na vysokou zatez, na popojizdeni do mesta nic moc, pac se rychle zakarbonujou a pak pali nahovno sou super na dalnici. i to je duvod proc sem sahnul k platinam. zivotnost se udava 90tkm. delaj se i stribrny (vhodny pro lpg.) nebo trielektrovy extry ale to se mi nezda nijak zasadne vyhodny to je otazka ceny.
suma sumarum je v podstate jedno co je to za vyrobce, nebo konstrukci svicky, na nasem trhu vylozene srace asi nejsou ale zalezi na pouzitym materialu poradi..klasika,stribro,iridium,platinum
dannyM
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 10.12.2004 01:00
Klubové ID: 100

#13 Příspěvek od dannyM »

Já mám zkušenost jak se čtyřelektrodovými Bosch,tak i s Brisk Premium LGS,můžu doporučit obojí. Jinak posledních cca 4 let jezdím BRISK LGS a v poho.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od George_D »

Mam najeto na NGK 20 tis na 318is a naprostá spokojenost
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí), lepší jsou ty 3-body nebo 2-body.
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#16 Příspěvek od P-J »

Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#17 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

P-J píše:
Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).
Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#18 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Na M52 jsem pouzival klasicky dvouprskovy NGK a co vydrzely je na zapis do guinesovky :-) .. Dam je tam znovu ..
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#19 Příspěvek od P-J »

Speedy píše:
P-J píše:
Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).
Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.
Měl jsem v M50 předepsané čtyřelektrodové a naprostá spokojenost (zbarvené tak jak mají být). Takže je mám připravené i pro M52. Nikomu je ale nenutím. :wink:

Třeba jsi je měl špatně zvolené. :wink:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Zave »

předepsane? origo tam maj byt ty 2 body BOSCH F7LDCR
Odpovědět