Svíčky benzínových motorů
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Chci měnit svíčky a nemůžu se rozhodnout které vybrat. Prošel jsem staré příspěvky, ale těžko z nich vybrat.
Chtěl bych znát všechny možnosti od nejlevnějších až po nejdražší vzhledem k výkonu a plynulosti běhu motoru. Také co se Vám osvědčilo ve 4 válci a co v 6-ti.
Pokud by tu měl někdo možnost sehnat levněji (jak už to několikrát proběhlo) tak bych byl rád.
Díky
Chtěl bych znát všechny možnosti od nejlevnějších až po nejdražší vzhledem k výkonu a plynulosti běhu motoru. Také co se Vám osvědčilo ve 4 válci a co v 6-ti.
Pokud by tu měl někdo možnost sehnat levněji (jak už to několikrát proběhlo) tak bych byl rád.
Díky
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Chtěl jsem Ti napsat SZ jestli je ještě možnost. Jaký přesný typ by jsi doporučoval do auta s LPG, kde jsou větší nároky na kvalitu a druh?Pivson píše:Vsadil bych na klasiku BOSCH ci NGK
S BOSCH v několika autech naprosta spokojenost.
Treba Brisk si udajne s BMW moc nerozumí.
BOSCH F7LDCR 6 Ks bych sehnal tak do 500 Kč.
Nikdo další nemáte pozitivní/negativní zkušenost?
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
Pivson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
-
max-max
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 19.08.2004 00:00
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Psal jsem Ti SZ.Pivson píše:Já se bohužel k LPG vyjadřit nemůžu, nemám zkušenost
-
Pavel
- Registrovaný
- Příspěvky: 2796
- Registrován: úte 25.11.2003 01:00
- Bydliště: Podivín
- Klubové ID: 56
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1605
ja nic jinyho nez brisk nedavam, spolehlivostne na tom sou stejne jako ngk nebo ostani. bosh je v podstate brisk v jinym baleni, dulezity je vybrat spranvej typ a parametry podle konkretniho auta, ja na bmw mel dycky bisk premium LGS s kruhovym jiskristem, montujou se i do lamborghini, mam je i v Mku ale asi prejdu na brisk platinum. z prvni ruky sim ze svicky iridium sou obyc svicky s tenkou bocni elektrodou maceny v iridiu, kerej mimochodem nema zdaleka takovy vlastnosti jako platina a chtejk za kus skoro 700, je to prej nafoukla bublina. ty LGS maj kruhovy jiskriste, tim je logicky zaruceny zapaleni ale zas sou hodne narocny na kompresi a stav zapalovaci soustavy (ted myslim civky, kabely...) sou delany na vysokou zatez, na popojizdeni do mesta nic moc, pac se rychle zakarbonujou a pak pali nahovno sou super na dalnici. i to je duvod proc sem sahnul k platinam. zivotnost se udava 90tkm. delaj se i stribrny (vhodny pro lpg.) nebo trielektrovy extry ale to se mi nezda nijak zasadne vyhodny to je otazka ceny.
suma sumarum je v podstate jedno co je to za vyrobce, nebo konstrukci svicky, na nasem trhu vylozene srace asi nejsou ale zalezi na pouzitym materialu poradi..klasika,stribro,iridium,platinum
suma sumarum je v podstate jedno co je to za vyrobce, nebo konstrukci svicky, na nasem trhu vylozene srace asi nejsou ale zalezi na pouzitym materialu poradi..klasika,stribro,iridium,platinum
-
dannyM
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: pát 10.12.2004 01:00
- Klubové ID: 100
-
George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
Mam najeto na NGK 20 tis na 318is a naprostá spokojenost

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.P-J píše:A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
Měl jsem v M50 předepsané čtyřelektrodové a naprostá spokojenost (zbarvené tak jak mají být). Takže je mám připravené i pro M52. Nikomu je ale nenutím.Speedy píše:Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.P-J píše:A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
Třeba jsi je měl špatně zvolené.
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
