Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vymena svicek - problem se zavitem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
meap
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od meap »

Zdravim,

vcera jsem jsem vymenoval svicky (316i/E36) a narazil jsem na jednu svicku, ktera nesla vyndat. Docela jsem znervoznel a mam obavy z toho aby nebyl strzen zavit. Pokud by to bylo na svicce, tak to snad v servisu vyndaji, ale co kdyz to bude na hlave? Znamena to zakonite novou hlavu? Maji to nejak osetrene proti strzeni zavitu primo v hlave?

Petr
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Ja jsem jednou nemohl vyndat taky svíčky a strhnul jsem jeden závit, ale v servisu jsem dostal nějakej kroužek na svíčku a udělali novej závit a bylo to ok. Akorát jsem si pak dával větší pozor, ale při příštím vyndavání ten mezikroužek zustal v hlavě a už se nepovolil a nebylo nic poznat :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#3 Příspěvek od doxa »

meap píše:Zdravim,

vcera jsem jsem vymenoval svicky (316i/E36) a narazil jsem na jednu svicku, ktera nesla vyndat. Docela jsem znervoznel a mam obavy z toho aby nebyl strzen zavit. Pokud by to bylo na svicce, tak to snad v servisu vyndaji, ale co kdyz to bude na hlave? Znamena to zakonite novou hlavu? Maji to nejak osetrene proti strzeni zavitu primo v hlave?

Petr
No, hlavne ty svicky musis vyndavat ze zahratyho motoru, pak by nemel bejt problem... :idea:
meap
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od meap »

Ze zahrateho motoru? Pokud se nepletu, tak se to vzdycky delalo na studenem, ne?
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#5 Příspěvek od doxa »

meap píše:Ze zahrateho motoru? Pokud se nepletu, tak se to vzdycky delalo na studenem, ne?
Ne, za to me prave zprcal jeden kamos, co ma servis, zkus a uvidis, ze ta svicka vypadne jak hovno :)
meap
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od meap »

No tak ja to tedy zkusim. Ale prave jsem zil v presvedceni, ze by se to melo delat na studenem motoru, protoze pokud se tam svicka dava na teplem, tak se prave da lepe "zkurvit" zavit ... Takze jsem z toho nejaky zmateny, ale kazdopadne dik za radu, urcite to zkusim (nic jineho me uz stejne nezbyva :) )
mirin
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 25.06.2004 00:00
Bydliště: olomouc/bělkovice

#7 Příspěvek od mirin »

V žádném případě ne na teplém motoru.Hliník se rozpíná a sevře svíčku.Zkus jemně poklepat na střední elektrodu a vyšroubovat.Pokud se svíčka urve,pak odvrtat,nový závit a Heli coil vložku.Práce pro servis.Tak hodně štěstí.
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Miki_JI »

mirin píše:V žádném případě ne na teplém motoru.Hliník se rozpíná a sevře svíčku.Zkus jemně poklepat na střední elektrodu a vyšroubovat.Pokud se svíčka urve,pak odvrtat,nový závit a Heli coil vložku.Práce pro servis.Tak hodně štěstí.
Tak uz se domluvte .... :lol: Ceka me vymena tak at vim jestli za studena nebo tepla. DIK :wink:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od psena »

Jo kazdej kdo tu pise presvedcive sva moudra , by si mel uvedomit, ze podle jeho navodu si nekdo neco muze pekne zkur.it!
Tedy davejte sem jen rady, o kterych vite na 100% ze jsou ty spravne.
ty ostatni necht zacinaji slovy Ja myslim, nebo ja jsem kdesi slysel....at je jasno.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od patras Čestný člen »

v servisnim manualu je vymena pouze u motoru studenych, max. vlaznych
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Pavel 528 »

patras píše:v servisnim manualu je vymena pouze u motoru studenych, max. vlaznych


presne tak,o vikendu jsem je zrovna menil,byly teda utahly jako prase,ale slo to nakonec v poho....
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Proboha, za teplého motoru? To snad NEEEEEE! To je pěkná píčovina. Ale jo, kdo si chce zničit motor, a? tak dělá. Lidi, přemejšlejte!
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#13 Příspěvek od doxa »

Omlouvam se, jestli tady sirim naky kraviny, ten servisak mi to fakt rek, je mozny, ze myslel z vlaznyho motoru a ja jsem to blbe pochopil, tak sorry...
meap
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od meap »

Tak jsem prave mluvil se servisem a rekl jim svuj problem se svickou. Rekli, mi ze mi to neudelaji!!! Ze by jim to mohlo prasknout a pak by museli sundavat celou hlavu a at si pry najdu nejakou firmu, ktera se tim zabyva.

To je fakt mazec.

Nevite nahodou o firme, ktera se timhle zabyva?
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Zave »

Ja ted menil olej v prevodovce a za studena sroub nesel povolit, tak sem to zahral a pak to slo jak po masle.. :wink:
Odpovědět