Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vzduchový filtr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Miki_JI »

Ahoj vsem,
cerstve mam sport. vzduch. filtr (Diky Hanzi, vse dorazilo OK), jen me napadlo jestli byste sem nehodili nejaky fota jak to mate pod kapotou resene abych nasal inspiraci, a pak preferujete volne ulozeny filtr nebo dal nekdo prednost airboxu ? Dik za nazor prip. za fota , rad se podivam na vlastni 8O
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

a co mas za strojovnu ??
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Miki_JI »

patras píše:a co mas za strojovnu ??
Zaklad ... 316 , 97rok :oops:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja mam u 4 valce oddelany viko na sani vzduchu, puvodni box i privod tam mam ... mam udelanej ramecek, kterej davam misto toho vika a na nem privarenou redukci na AFM muzu ti to vyblejskout
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Miki_JI »

patras píše:ja mam u 4 valce oddelany viko na sani vzduchu, puvodni box i privod tam mam ... mam udelanej ramecek, kterej davam misto toho vika a na nem privarenou redukci na AFM muzu ti to vyblejskout
Dik, fotkou by jsi me urcitel neurazil :-) Zraje ve me vic moznosti - od jednoduchych po celkem kutilske variace , a tak bych rad jeste nabral jeste nejakou inspiraci ...
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#6 Příspěvek od Marek-is »

A co sportovni vlozka... :idea:
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Miki_JI »

Marek-is píše:A co sportovni vlozka... :idea:
No jednak uz mam filtr doma , a jde mi o instlaci ... a pak konusovej filtr mi pripada funkcnejsi a i estetictejsi reseni nez jen vlozka do boxu ...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mám vložku a neřeším to. Je to vcelku tichýa přitom funkční řešení. Když ten airbox otevřeš, bude to mít takový sytější zvuk... Ale výkonový efekt oproti vložce asi nepoznáš...
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od psena »

No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#10 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:
psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...
V tehle konstalaci bych se nebal i vyssiho cisla nez 15kw , chip dela 10% coz z tech 140kw je uz 14 + filtr , vyfuk prip. vacka a svody, myslim ze min. 15 - 20kw neni problem (Pak uz jen turbo nebo kompresor :-)))
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od DC Výkonná rada »

jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky :)

já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...

jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20

za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...

jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg

sportovní filtr byl od Hanze
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Miki_JI »

DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky :)

já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...

jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20

za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...

jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg





sportovní filtr byl od Hanze

To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu :-( Mimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od DC Výkonná rada »

Miki_JI píše:
DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky :)

já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...

jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20

za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...

jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg





sportovní filtr byl od Hanze

To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu :-( Mimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
kdyz jsem byl na brzde - tak to bylo zhruba v takovym stavu - nutno podotknout, že už je to dost dlouho... :)
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg

jinak i další fotky (některé i přímo z měření) jsou na http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau.htm

prirubu jsem koupil na http://www.autodoplnky.cz asi za 150 Kč

takhle třeba vypadá profi udělaný odstínění zduchu Kaldostroje :) -> http://www.e30.cz/srazy/2004_08_14_Doln ... CN1228.JPG
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#15 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Pro zvýšení účinnosti přímého filtru se používá nasávání studeného vzduchu zpod předního nárazníku (spoileru), popř. otvorem v haubně.
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od DC Výkonná rada »

Vlasta píše:Pro zvýšení účinnosti přímého filtru se používá nasávání studeného vzduchu zpod předního nárazníku (spoileru), popř. otvorem v haubně.
jj já šel cestou nejmenšího odporu - tzn. dálkou :)
u E36 to ale pujde hur :)
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Miki_JI »

DC píše:
Miki_JI píše:
DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky :)

já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...

jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20

za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...

jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg





sportovní filtr byl od Hanze

To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu :-( Mimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
kdyz jsem byl na brzde - tak to bylo zhruba v takovym stavu - nutno podotknout, že už je to dost dlouho... :)
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg

jinak i další fotky (některé i přímo z měření) jsou na http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau.htm

prirubu jsem koupil na http://www.autodoplnky.cz asi za 150 Kč

takhle třeba vypadá profi udělaný odstínění zduchu Kaldostroje :) -> http://www.e30.cz/srazy/2004_08_14_Doln ... CN1228.JPG

Ten druhej link je super ... holt kdyz ma nekdo sikovny ruce..... A1+ :-)
Anonymous

#18 Příspěvek od Anonymous »

ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..

a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit? :?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#19 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Píďa píše:ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..

a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit? :?
Kit je většinou "vyprojejektovaný" pro konkrétní model a jeho součástí jsou i přechodky a vše co je třeba pro montáž. S tou váhou vzduchu je to přesně tak, jak říkáš.
Anonymous

#20 Příspěvek od Anonymous »

no jó, tak jak říkáš :D , ale já říkám obě varianty, z toho mi pořád neni jasný, váha zůstane nebo musí ven :?:

asi by bylo dobrý se zeptat přímo u nějakýho dodavatele nebo prodejce :oops:

a co nějaká zkušenost? vyplatí se připlatit si a koupit kit, nebo je rozdíl mezi kitem a samotnym kuželem tak nepatrnej že je to zbytečnost a postačí jen kužel. :D
Odpovědět