cerstve mam sport. vzduch. filtr (Diky Hanzi, vse dorazilo OK), jen me napadlo jestli byste sem nehodili nejaky fota jak to mate pod kapotou resene abych nasal inspiraci, a pak preferujete volne ulozeny filtr nebo dal nekdo prednost airboxu ? Dik za nazor prip. za fota , rad se podivam na vlastni
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vzduchový filtr
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj vsem,
cerstve mam sport. vzduch. filtr (Diky Hanzi, vse dorazilo OK), jen me napadlo jestli byste sem nehodili nejaky fota jak to mate pod kapotou resene abych nasal inspiraci, a pak preferujete volne ulozeny filtr nebo dal nekdo prednost airboxu ? Dik za nazor prip. za fota , rad se podivam na vlastni
cerstve mam sport. vzduch. filtr (Diky Hanzi, vse dorazilo OK), jen me napadlo jestli byste sem nehodili nejaky fota jak to mate pod kapotou resene abych nasal inspiraci, a pak preferujete volne ulozeny filtr nebo dal nekdo prednost airboxu ? Dik za nazor prip. za fota , rad se podivam na vlastni
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
Dik, fotkou by jsi me urcitel neurazilpatras píše:ja mam u 4 valce oddelany viko na sani vzduchu, puvodni box i privod tam mam ... mam udelanej ramecek, kterej davam misto toho vika a na nem privarenou redukci na AFM muzu ti to vyblejskout
-
psena
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
V tehle konstalaci bych se nebal i vyssiho cisla nez 15kw , chip dela 10% coz z tech 140kw je uz 14 + filtr , vyfuk prip. vacka a svody, myslim ze min. 15 - 20kw neni problem (Pak uz jen turbo nebo kompresorSpeedy píše:Netvrdím, že otevřený sání něco nepřidá, ale rozdíl na 140kW 3Kw v praxi moc nepoznáš. Jooo, kdyby jsi k tomu dal vačku, čip, výfuk, tak kW + kW dá dohormady třeba 15kW a to už poznáš. Já takhle skládal koně u Fáva a ve výsledku se mi jich tak sešlo 90...psena píše:No bylo o tom uz dost dohadu, ale sportovni vlozka udela jen pramaly efekt.Rozhodne otevrene sani je lepsi volba.Borci na E30 sli na brzdu s otevrenym a s normal vlozkou a rozdil byl myslim 3 kw na 325i.
Coz byl pro pesimisty dost prekvapivy vysledek.
Bohuzel jak by to dopadlo se sport vlozkou nemuzem tusit, ale bylo by to urcite horsi jak hribek.
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2367
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky 
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubu
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2367
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
kdyz jsem byl na brzde - tak to bylo zhruba v takovym stavu - nutno podotknout, že už je to dost dlouho...Miki_JI píše:DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubuMimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg
jinak i další fotky (některé i přímo z měření) jsou na http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau.htm
prirubu jsem koupil na http://www.autodoplnky.cz asi za 150 Kč
takhle třeba vypadá profi udělaný odstínění zduchu Kaldostroje
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
DC
- Výkonná rada
- Příspěvky: 2367
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: Řáholec
- Klubové ID: 55
- Kontaktovat uživatele:
jj já šel cestou nejmenšího odporu - tzn. dálkouVlasta píše:Pro zvýšení účinnosti přímého filtru se používá nasávání studeného vzduchu zpod předního nárazníku (spoileru), popř. otvorem v haubně.
u E36 to ale pujde hur
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
-
Miki_JI
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
DC píše:kdyz jsem byl na brzde - tak to bylo zhruba v takovym stavu - nutno podotknout, že už je to dost dlouho...Miki_JI píše:DC píše:jj na brzde jsme byli s Francisem v rámci sázky
já jsem tipoval, že bude lepší výsledek
Francis tvrdil, že horší...
jen pro přenost - byly to 3,3 kone na skoro chciply 2,5 M20
za tejden dem na brzdu znova, ale uz bez sportovního filtru, jelikož dávam auto do origo stavu...
jo a dejte pozor na to, že ten filtr mění poměrně víc než výkon průběh točivýho momentu viz.
origo -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b025.jpg
sport -> http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b026.jpg
sportovní filtr byl od Hanze
To zni velice lakave.... uz jen sehnatu tu prirubuMimochodem ty tve vysledky byly dany jen vymenou filtru a nebo jsi dal resil odstineni tepla od motoru a privod studeneho vzduchu ???
http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau/b009.jpg
jinak i další fotky (některé i přímo z měření) jsou na http://home.tiscali.cz/bmwe30/blau.htm
prirubu jsem koupil na http://www.autodoplnky.cz asi za 150 Kč
takhle třeba vypadá profi udělaný odstínění zduchu Kaldostroje-> http://www.e30.cz/srazy/2004_08_14_Doln ... CN1228.JPG
Ten druhej link je super ... holt kdyz ma nekdo sikovny ruce..... A1+
-
Anonymous
ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..
a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit?
a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit?
Kit je většinou "vyprojejektovaný" pro konkrétní model a jeho součástí jsou i přechodky a vše co je třeba pro montáž. S tou váhou vzduchu je to přesně tak, jak říkáš.Píďa píše:ahoj měl bych dotaz, když bych chtěl kit přímího sání, tak váha vzduchu musí ven nebo ten kit s ní počítá a stačí vyhodit airbox, vyměnit potrubí a na váhu přidělat filtr přes nějakou tu přechodku která je součástí té sady..
a další, je velkej rozdíl mezi tím kitem a samotným kuželem? vyplatí se kupovat kit?
-
Anonymous
no jó, tak jak říkáš
, ale já říkám obě varianty, z toho mi pořád neni jasný, váha zůstane nebo musí ven
asi by bylo dobrý se zeptat přímo u nějakýho dodavatele nebo prodejce
a co nějaká zkušenost? vyplatí se připlatit si a koupit kit, nebo je rozdíl mezi kitem a samotnym kuželem tak nepatrnej že je to zbytečnost a postačí jen kužel.
asi by bylo dobrý se zeptat přímo u nějakýho dodavatele nebo prodejce
a co nějaká zkušenost? vyplatí se připlatit si a koupit kit, nebo je rozdíl mezi kitem a samotnym kuželem tak nepatrnej že je to zbytečnost a postačí jen kužel.
