Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak je účinná klimatizace u BMW?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
Když jsem koupil E36 tak se mi auto rosilo a chlazení skoro nefungovalo.
1. nechal jsem změřit tlak , bylo to v pohodě a zadarmo (původní náplň z roku 97)
2. smrdělo to - vyčištění a dezinfekce klimy za 700
3. strašně málo to foukalo - vysavačem jsem vyčistil pylový filtr
Teď mám v autě jak v mrazáku
1. nechal jsem změřit tlak , bylo to v pohodě a zadarmo (původní náplň z roku 97)
2. smrdělo to - vyčištění a dezinfekce klimy za 700
3. strašně málo to foukalo - vysavačem jsem vyčistil pylový filtr
Teď mám v autě jak v mrazáku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsi náplň nemusel doplňovat, jenom jsi vyčistil ten filtr a začalo to chladit? Kde ti měřili ten tlak?cabadaj píše:Když jsem koupil E36 tak se mi auto rosilo a chlazení skoro nefungovalo.
1. nechal jsem změřit tlak , bylo to v pohodě a zadarmo (původní náplň z roku 97)
2. smrdělo to - vyčištění a dezinfekce klimy za 700
3. strašně málo to foukalo - vysavačem jsem vyčistil pylový filtr
Teď mám v autě jak v mrazáku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
špatně jsem to popsal . Ono to chladilo ale protože byl ucpaný filtr , tak to málo foukalo a nestíhalo vychladit auto . Tu klimu mi měřili v Uherském Hradišti . Je to firma s ledničkama a podobně . Prostě přišel k autu s nějakým jednoduchým měřákem a zjistil že tlak je v poho.
Po vyčištění toho filtru to byl rapidní rozdíl . Je to sice trochu jebačka ale za hodinu se to dá zvládnout .
Po vyčištění toho filtru to byl rapidní rozdíl . Je to sice trochu jebačka ale za hodinu se to dá zvládnout .
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsme opravili klimu. Ikdyž byla nedávno plněná tak v ní bylo málo náplně. Systémje těsný a nikde neuchází, přesto přes přetlakový ventil část utekla. Údajně se to stane když nefunguje ventilátor na chladiči (nám nefungolaly rychlosti ventilátoru...takový ten odpor či coMikeT píše:Hmm, tak to's měl kliku. Já mám filtr asi OK, ale málo náplně, tzn., že mi někudy utíká.





- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra
Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
- Kontaktovat uživatele:
OKcabadaj píše:Vymontovat kastlik i ten dekl pod nim . Potom oddělat vedení vzduchu a kryt toho filtru na levé strane tunelu a pak už jsi vlastně doma.MIKI píše:Chlapi reknete me kde najdu ten filltr........porad tak nejak nevim....
Možná bych to teď už zvládl za 15 minut ale napoprvé to trvalo přes hodinu .


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.Huska píše:MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra
Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Vždyt jsem psal že na větší rychlost se zapíná až pozdějidarmon píše:tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.Huska píše:MikeT píše:Tak se mě rozběhne hned, jak zapnu klima. Takže asi vážně v háji náplň a někde díra
Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
no za optimalnich podminek by to rychlou vubec dat nemelo a nemelo by to na ni bezet dlouho, bawory maj chlazeni dobry a spis to znaci jinej prichazejici problem. To ze vam to bezelo jen na pomalou proste nedava logiku. (resp dava, ale v ten moment nebyl rozmrdanej odpor, nybrz cidlo na chladici, ale takhle rozbity jsem ho nevidel, co sem vzdy videl a co jsem mel na autech ja, tak dycky odesel takovym zpusobem ze nespinal vubec.)Huska píše:Vždyt jsem psal že na větší rychlost se zapíná až pozdějidarmon píše:tohle je nesmysl, klima bezi na pomalou rychlost vetraku naporad, v motoru jsou dve rele, jedno spina pomalou rychlost bud klimou nebo kdyz teplota v chladici vyleze na 91, druhy spina kdyz teplota v chladici vyleze na 99. Kdyz vodejde ta kostka na vrtuli tak to na pomalou nejde vubec ale az pak na rychlou. Ta kostka je totiz prachobycejnej odpor kterej zarizuje pomaly otacky (a rad odchazi) protoze to je odpor muze odejit jen dvouma zpusobama, proste se spali a obvod je prerusenej a nikdy to pomalu nepujde, nebo se zkratuje (to si nedokazu dost dobre predstavit) a pak se to na obe rychlosti chova stejne = na rychlou.Huska píše:
Má se rozběhnout hned, ale po chvilce má zrychlit na větší rychlost. Nám právě nezrychlil a pořád běhal pouze na tu pomalejší a poak se kapalina " přehřála" a trochu utekla. Problém byl v té kostce na sahaře. Ted to máme rovnou zapojené na tu větší rychlost a vše OK.jen jsem nevěděl ty teploty. To co jsi napsal má logiku a smysl, ale v praxi nám to tak nefungovalo běželo to pořád na pomalou. Ted to máme napojeno mimo tu kostku napřímo na větší rychlost a vše je OK.