A rozsviti se i knoflik klima? Kdyz unikne valna cast "fluida", tak sice klima nechladi, ale kompresor kompresoruje a system pracuje. Pokud klesne tlak chladiva pod urcitou hodnotu, klima se z bezpecnostnich duvodu (mozne zadreni kompresoru pro nedostatek oleje, ktery je rozptylen v chladivu) nezapne.RuDoSh píše:me jen uteklo to fluidumale kdyz chci zapnout vnitrni okruh tak se ten knoflik normalne rozsviti, tzn ze by to melo fungovat ne? Jinak to neresim pac to nepouzivam
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zamr(z)ání
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Ano, ma. Skrze tento filtr jde veskery vzduch do topeni/vetrani.LOPOLO píše:... Ma tenhle filtr vliv i na silu foukani?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jsem ho nedavno menil, je to docela pakarna... Stoji asi 500 ten horsi, prej je jeste nejakej co vydrzi dyl... Ale akorat to fouka vic, to ze by se to prestalo zamlzovat jsem nepostreh...LOPOLO píše:Jestli je to na me, tak ne, nemam ho vymenenej. Setkal jsem se s tim teprve vcera a tak to budu muset poresit. Ma tenhle filtr vliv i na silu foukani?Hanz píše:a mas vymenenej pylovej filtr? tohle dela on
N54 PWR
Toz na e39 to funguje tak, ze kdyz si zapnu vnitrni okruh, zadna klima se mi nepusti....Navic pokud je venku pod urcitou teploutu, klima se nespusti nikdy....Kdyz je malo sracky v klime, tak kompresor nespusti taky vubec...Casto se mi pres zimu stavalo, ze se mi z niceho nic mlzily okna a pak mi kamos rek, ze to je tim, ze mam zaplou auto vnitrni cirkulaci a kdyz to najde ve vzduchu nejake sracky, prepne se to na vnitrni okruh(neni to nijak signalizovane) a okna se zamlzi......Takze jezdim v zime bez aut. vnitrni cirkulace a od te doby pohoda.....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
No tak to vypada, ze E34 je snad jedina, kde se pri zapnuti recirkulace automaticky zapina klima. Kdybych to nemel na dvou ruznych autech, uz bych si zacinal myslet, ze to bylo nejak zbastlenebpytlik píše:Toz na e39 to funguje tak, ze kdyz si zapnu vnitrni okruh, zadna klima se mi nepusti....

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Me to dava docela smysl, ne vzdy je prece nutny plejtvat klimou.Francis píše:No tak to vypada, ze E34 je snad jedina, kde se pri zapnuti recirkulace automaticky zapina klima. Kdybych to nemel na dvou ruznych autech, uz bych si zacinal myslet, ze to bylo nejak zbastlenebpytlik píše:Toz na e39 to funguje tak, ze kdyz si zapnu vnitrni okruh, zadna klima se mi nepusti....
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A nebo v Mnichove uznali, ze spousta ridicu premysli a neni treba kvuli nekolika ... vsem poustet klimatizaciLOPOLO píše:Me to dava docela smysl, ne vzdy je prece nutny plejtvat klimou.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Aha, takže se u e36 klima nezapne při vnitřní cirkulaci. A já žiju v domění že jo. Problém s mlžením sem měl taky, ale po výměně filtru problém zmizel. Nijak sem o tom nepřemejšlel, ale filtr bude mít něco do sebe. zřejmě se v něm udržuje vlhkost když je zanešenej.
LOPOLO, to zmákneš, sundáš dekl pod kastlíkem spolujezdce, pak odšroubuješ kastlík, pod dvířkama jsou čtyři šroubky a další dva jsou nacpaný v ofukách a celej kastlík vytáhneš. Na boku topení jsou dvířka , ty sundáš a jsi tam. Ty dvířka maj jen jednoduchej bazmek kterym otočíš a je. Měl jsem je přilepený a musel jsem zabrat. Origo filtr má udělanou perforaci a dá se zlomit rámeček na tři kusy aby jsi nemusel oddělávat elektriku. Nebo ji odděláš a zasuneš novej filtr aniž bys ho musel lámat. Jo, ještě musíš sundat ofuky na nohy, jsou jenom nasazený v tělese topení a na jednom capliku kterej vpohodě vycvakneš směrem dolu.
LOPOLO, to zmákneš, sundáš dekl pod kastlíkem spolujezdce, pak odšroubuješ kastlík, pod dvířkama jsou čtyři šroubky a další dva jsou nacpaný v ofukách a celej kastlík vytáhneš. Na boku topení jsou dvířka , ty sundáš a jsi tam. Ty dvířka maj jen jednoduchej bazmek kterym otočíš a je. Měl jsem je přilepený a musel jsem zabrat. Origo filtr má udělanou perforaci a dá se zlomit rámeček na tři kusy aby jsi nemusel oddělávat elektriku. Nebo ji odděláš a zasuneš novej filtr aniž bys ho musel lámat. Jo, ještě musíš sundat ofuky na nohy, jsou jenom nasazený v tělese topení a na jednom capliku kterej vpohodě vycvakneš směrem dolu.
Diky Petre. To je uplne presne to, v co sem doufal ze mi nekdo napisePetr píše:Aha, takže se u e36 klima nezapne při vnitřní cirkulaci. A já žiju v domění že jo. Problém s mlžením sem měl taky, ale po výměně filtru problém zmizel. Nijak sem o tom nepřemejšlel, ale filtr bude mít něco do sebe. zřejmě se v něm udržuje vlhkost když je zanešenej.
LOPOLO, to zmákneš, sundáš dekl pod kastlíkem spolujezdce, pak odšroubuješ kastlík, pod dvířkama jsou čtyři šroubky a další dva jsou nacpaný v ofukách a celej kastlík vytáhneš. Na boku topení jsou dvířka , ty sundáš a jsi tam. Ty dvířka maj jen jednoduchej bazmek kterym otočíš a je. Měl jsem je přilepený a musel jsem zabrat. Origo filtr má udělanou perforaci a dá se zlomit rámeček na tři kusy aby jsi nemusel oddělávat elektriku. Nebo ji odděláš a zasuneš novej filtr aniž bys ho musel lámat. Jo, ještě musíš sundat ofuky na nohy, jsou jenom nasazený v tělese topení a na jednom capliku kterej vpohodě vycvakneš směrem dolu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 142
- Registrován: úte 29.07.2003 00:00
- Bydliště: Postupice
- Klubové ID: 83
No abych se vrátil zpátky,klimu nemám a hlavně při jízdě je vše OK,tedy když už je to vše oskrábané. Pak přijedu,zaparkuju a né vždy jen při určitém počasí se mi ty skla zevnitř zapotí a pak zamrznou. To už tam nikdo neni.Je to fakt otrava.Jo a když jsem ho naposledy jen omet a neotevíral nic tak jak byl sníh pryč a oškrábal jsem led z okna tak zase.