Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tlak turba

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bmw tom
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: stř 21.05.2003 00:00

#1 Příspěvek od bmw tom »

tlak turba na tds se da zvyšit ventilem viz foto který se da koupit ale není třeba da se dost dobře čipnout jede to gut čipovali jsme několik 325td až na 165hp a od tds se to prakticky neliší akorat ve velkem teple ale na podzim a na jaře je to same v letě v pařaku o 5 až 10hp min.po teto zkušenostech lituji lidi co daji do td chladič s tds a mysli že to bude mit 140 a ono furt 115 co je nastavena a (stažena) jednotka
Přílohy
fg-gbcv.jpg
fg-gbcv.jpg (13.06 KiB) Zobrazeno 2497 x
fg-gbcv.jpg
fg-gbcv.jpg (13.06 KiB) Zobrazeno 2497 x
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#2 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Cipovali jste TD na 165koni? Docela bych chtel videt ty grafy z brzdy... :)
N54 PWR
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RuDoSh »

a navic v kazde diskuzi ohledne prestavby TD na TDS je zminka ze se to musi nacipovat nebo dyt RJ z TDS :)
bmw tom
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: stř 21.05.2003 00:00

#4 Příspěvek od bmw tom »

jaky je rozdil mezi 325td a 325tds!jednotka a ucpanej nebo jinak poškozenej intercooler!
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

cca 30Ps
N54 PWR
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#6 Příspěvek od Martinéz »

no IC neni rozdil 30ps. je to i jednotka. ja si myslim, ze v nizkejch teplotach (0'-10'C) se obe varianty M51 'skoro' srovnavaj. rozdil uz je pak jen v RJ...
bmw tom
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: stř 21.05.2003 00:00

#7 Příspěvek od bmw tom »

cca 0 hp v teplotach pod 20 C
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Chtel bych videt nacipovany TD ktery ma na brzde 165 koni... Jakoze +50Ps a kroutak kolik +100Nm? :D
N54 PWR
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Martinéz »

to je samozrejme blbost...jen bych rekl, ze kdyz zmeris na brzde pri 5'C TD a TDS s priblizne stejne nastavenejma RJ, vykon bude skoro stejnej...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

ja ti takovy TD nacipuju, ale po roce rachnes pisty :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#11 Příspěvek od Martinéz »

to asi driv..
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#12 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Martinéz
[B]to je samozrejme blbost...jen bych rekl, ze kdyz zmeris na brzde pri 5'C TD a TDS s priblizne stejne nastavenejma RJ, vykon bude skoro stejnej...


Neverim, myslim ze vzdycky bude mit TDS minimalne o 20Ps vic nez TD a pri vyssi teplote se rozdil bude zvetsovat...
N54 PWR
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#13 Příspěvek od Martinéz »

ale ten rozdil uz muze bejt jedine v RJ, protoze rozdil v IC se smaze. IC neumi ochladit pod nulu:))
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#14 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

abys ses nedivil :D
bmw tom
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: stř 21.05.2003 00:00

#15 Příspěvek od bmw tom »

ok jen mi napište jaky rozdil je v pistech td a tds o kolik schladi intercooler vzduch v trubkach kdyz je venku 20 C a jaky vykonový rozdil je pri nasavaní 80 c vzduchu a 60c a kolik plní a ma teplotu vzduchu vase tds kolik plnite před chladičem a za chladičem a vaš nazor kolik ma načipovany tds dik
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#16 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

tak tohle me zacina zajimat :-)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#17 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal Martinéz
[B]ale ten rozdil uz muze bejt jedine v RJ, protoze rozdil v IC se smaze. IC neumi ochladit pod nulu:))


Jezis tak znova, myslis si ze IC je pred turbem nebo za?A myslys ze turbo ma v zime 0'C?
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#18 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal bmw tom
[B]ok jen mi napište jaky rozdil je v pistech td a tds o kolik schladi intercooler vzduch v trubkach kdyz je venku 20 C a jaky vykonový rozdil je pri nasavaní 80 c vzduchu a 60c a kolik plní a ma teplotu vzduchu vase tds kolik plnite před chladičem a za chladičem a vaš nazor kolik ma načipovany tds dik


Nevim je jakej rozdil je v pistech TD a TDS, ale kdyz to tu pises tak asi zadnej... Ani nevim kolik ma neco pri tolika a tolika stupnich... Ale myslim si ze rozdil mezi TD a TDS nebude jen software v RJ a IC... Nacipovany TDS ma se zakaznickym cipem 165-170Ps.
N54 PWR
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#19 Příspěvek od Martinéz »

to lukash..je jasny, ze turbo, ktery se toci na plny obratky ma slusnou teplotu, ale kdyz je venku 0'C, tak jde do motoru porad pomerne ledovej vzduch. IC uz ho nezchladi o tolik jako v lete. ale nebudu spekulovat, vim hovno:)

ale jak mi vysvetlis tech 28ps, kdyz jsou ty motory uplne stejny? IC prida cca 10-15ps podle velikosti...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#20 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Tak to si nemyslim, pokud je venku 0 tak do IC jde z turba tak 20, aspon podle me... Jak vysvetlim 28Ps? Myslim si ze ty motory stejny nebudou, minimalne tam bude treba jiny vstrikovaci cerpadlo...
N54 PWR
Odpovědět