Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Teplota +

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT
Klubové ID: 479

#21 Příspěvek od lupik »

Originál zaslal Lukas H.
No to mi prijde jako blbost, u kazdyho Bawa jsem mel vzdycky rucicku presne v pulce a jak vylezla vejs bylo neco v prdeli... To TDSo pak i prestava tahnout... Kdyz spadne je to zase ok...



V polovine ukazatele teploty je u bawa 80 stupnu, takze nornal 90 stupnu je kousek za pulkou.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#22 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

blbost ... ma to urcite sedet primo na pulce
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal LOPOLO
blbost ... ma to urcite sedet primo na pulce


jj
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal lupik
V polovine ukazatele teploty je u bawa 80 stupnu, takze nornal 90 stupnu je kousek za pulkou.



nez na sebe budem husti tak si nejdriv projedem naky weby s jiz znamyma informacema :D

Obrázek
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 257
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od marwal »

jo když jedu po dalnici delé 200 tak se mi taky teplota bez problemu dostane na cca 106, možná i 109, ale jak na minutu uberu plyn, tzn můžu jet stále 190 ale ne proste furt plnej, tak to rychle spadne na pulku...
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#26 Příspěvek od Cantona »

aj ta ručička lecos naznačuje....
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#27 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal marwal
jo když jedu po dalnici delé 200 tak se mi taky teplota bez problemu dostane na cca 106, možná i 109, ale jak na minutu uberu plyn, tzn můžu jet stále 190 ale ne proste furt plnej, tak to rychle spadne na pulku...


tak neni neco v uplnym poradku
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#28 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
tak neni neco v uplnym poradku


Rek bych mouchy v chladici... :D
N54 PWR
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00
Klubové ID: 202

#29 Příspěvek od T.o.m. »

Originál zaslal Lukas H.
Rek bych mouchy v chladici... :D


.....nebo tam má bažanta jako LOPOLO:D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#30 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal T.o.m.
.....nebo tam má bažanta jako LOPOLO:D


Lopolo tak maximalne pod posteli... :D To psal Darmon... :)
N54 PWR
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 257
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od marwal »

hmm... tak to sem zvedav, musim to dat napočitač
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od darmon »

zarostlej chladic, termostat nevotvira uplne, nebo ale to se mi nezda, blbne pumpa. Proste se to pri vetsi zatezi neuchladi
cybertek
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 19.10.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od cybertek »

ahoj ,
mě se todle stávalo také , vyměnil jsme termostat a visco spojku a vše oki ani při plném zatížení nejde teplota přes 1/2 :))
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Marty_ »

Zdar, me to delalo u Escorta taky (1.8 TD) kdyz jsem mu na dalnici daval (pres 160:) tak se hral, ale ne ze lehce pres pulku ale rovnou do plnejch cervenejch... Nakonec se zjistilo ze jsem mel spatny tesneni pod hlavou a jak jsem to chvili neresil tak mi nakonec praskla... Cena za opravu byla nehorazna...
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2

#35 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
souhlas .. ja sem nikdy nemel ani u jednoho auta rucicku vejs nez presne v pulce.

Lopolo, ty jsi nikdy neměl třeba Shade 120?:):):)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal JFK
Lopolo, ty jsi nikdy neměl třeba Shade 120?:):):)


mozna mel, ale bavime se o autech......jak jsem jel do prace videl jsem jednu libovou.....pokud tam jeste je tak ji pocest domu nafotim :)
paul
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: pon 20.10.2003 00:00

#37 Příspěvek od paul »

Suhlasim s Staleym a Darmonom,
normal je v strede max. vsak 1-2 mm od stredu vpravo t.j. 90 st. Celsia. Ak uz je to na prvej palicke (cca. 110 st.C) tak to nieje normalne. Skontroluj ci nije v systeme vzduch resp. to odvzdusni.
Ja vzdy ked kupim BMW hned menik viskospojku,remene kladky,oleje a filtre.
Termostat odchadza malokedy. Na tych starsich vozoch (E36,E32,E34) skor viskospojka. Tu menim vzdy!!!!!

cauec
Odpovědět