Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Úpravy motoru - vačka

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#1 Příspěvek od Bubi »

Sám nejsem moc technický typ a tak mám dotaz.

Mám kamaráda, který se věnuje tuningu aut a mluví pořád o nějaké více zaoblené vačce, jež by významným způsobem zvýšila kroutící moment a snad i výkon motoru.

Co je to zač? Nepůjde tím náhodou motor po 10 tisících do háje?

Můžete mi to někdo osvětlit?

Dík
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Klakson »

motor bude mít větší výkon, ale křivky se posunou do vyšších otáček, to znamená kdyby jsi jel sprint se stejným autem sprint a točili by kste to max do třeba 4000ot./min. tak ti ujede, ale když to budete točit do maxima tak tobě to bude ve vyších otáčkách výce akcelerovat, to znamená že budeš muset víc motor točit, auto ti nepojede od spodních ot. ale až od vyších. Snad jsem se vyjádřil správně, pokud ne tak mě určitě někdo opraví. Např. Alpina u Z8 ubrala na výkonu aby tím přidala kroutící moment, Z8 se pak líp zbírá.:P
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#3 Příspěvek od Bubi »

Už chápu. Pod např. 5000 otáček to pojede STEJNĚ jako teď, ale jak se dostanu nad to tak jakoby motor chytne "druhý dech", jo?
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#4 Příspěvek od Ocasek »

klidne i treti...
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal Bubi
Už chápu. Pod např. 5000 otáček to pojede STEJNĚ jako teď, ale jak se dostanu nad to tak jakoby motor chytne "druhý dech", jo?


no spíš možná trochu pomalejc do těch 5000, no pak se to rozdovádí, ale je to nutný do M3 rvát vačky? vždyt to jede jako prdel
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#6 Příspěvek od Kriznik »

jak rekl klakson... je nutny sahat do M3 motoru a jeste k tomu 3.2 s double vanosem? ...

nerozebirat :nene: ... bud rad ze to mas v cajku :)
lubosh
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od lubosh »

:D ja mit M3 3,2 :ucta: , tak uz vubec neresim vykon motoru a uz se budu venovat jen podvozku, hudbe a designu. :D
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#8 Příspěvek od DaF »

Originál zaslal Kriznik
jak rekl klakson... je nutny sahat do M3 motoru a jeste k tomu 3.2 s double vanosem? ...

nerozebirat :nene: ... bud rad ze to mas v cajku :)


Bubi, fakt se na to u M3 3,2 vyser a takovy veci pust z hlavy... Nenechal bych to udelat v CR asi nikoho... Pokud by to nedelal sam Hamann, nebo Hartge, popripade RacingDynamics, nebo AC-Schnitzer.
Ve Vychodnich Cechach je manik s trilitrem M3 a nechal si delat Vacku nekde v CR a po asi pul roce se mu potkali pisty z ventilama... Po komplet repasi kupoval skoro celej novej motor. Daval mu to pak do hromady Kramskej a vyslo ho to na neskutecnou vatu...

Kluci v Motorsportu vedi, co je pro ten motor dobre a dobre to udelali a naprogramovali...
Jak rekl Klakson, jede to jako prdel... A co jsem Te videl, jak jsi prasil ty hosiky na okruhu v Brne... Tak Ti to jede opravdu good. :-)
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#9 Příspěvek od Miketak »

Taky bych se v tom radši nehrabal. Vždy? je to přece M-KO!!!:drive2:
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#10 Příspěvek od Ocasek »

jo, dal bys vacku treba do enza???? ;)
mike.bmw
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: pát 04.10.2002 00:00

#11 Příspěvek od mike.bmw »

Originál zaslal Miketak
Taky bych se v tom radši nehrabal. Vždy? je to přece M-KO!!!:drive2:


NEHRABAT!!!
Známej důvěřoval čecháčkovi co byl expert jenom hubou, že prej udělá ostrý vačky a z motoru pak zbyly akorát sra*ky...

M3 nek*rvit, prosím, to raději darovat, jsem první dobrovolník...
:)
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#12 Příspěvek od Bubi »

Já jsem to neplánoval a raději ani neplánuji, jen jsem chtěl znát názor z druhé strany.

Všem dík, už se těším až mi přijde z USA to sání a výfuk.

Ještě brzdy jsou na cestě a další úpravy neplánuji. Rozhodně ne v motoru. I chiptuning jsem raději zavrhnul!
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#13 Příspěvek od Miketak »

Originál zaslal Bubi
Já jsem to neplánoval a raději ani neplánuji, jen jsem chtěl znát názor z druhé strany.

Všem dík, už se těším až mi přijde z USA to sání a výfuk.

Ještě brzdy jsou na cestě a další úpravy neplánuji. Rozhodně ne v motoru. I chiptuning jsem raději zavrhnul!
jaký výfuk a sání? přibliž
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#14 Příspěvek od Ocasek »

jojo me to tak zajima !
a zakolik? a jaky brzdy? :D
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#15 Příspěvek od Bubi »

Brzdy:
Přední kotouč vrtaný OZ Racing
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing
Přední destičky FERODO Racing DS2500
Zadní destičky FERODO Racing DS2000
+brzdová kapalina FERODO Racing

Sání:
Obrázek

Výfuk:
Obrázek

A tady uslyšíte jaký to bude mít zvuk.
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#16 Příspěvek od Ocasek »

a co ta cena ?
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Klakson »

pěknej vejfál
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Miketak »

Ten výfuk zní super,ale řekl bych že ten zvuk není z M3, nebo jo?:bigok: :ucta:
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#19 Příspěvek od Bubi »

Sání 239 USD a výfuk 659 USD.
Přední kotouč vrtaný OZ Racing - 2.414,00 Kč/kus
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing - 2.253,00 Kč/kus
Přední destičky FERODO Racing DS2500 - 3.890,00 Kč/sada
Zadní destičky FERODO Racing DS2000 - 2.770,00 Kč/sada
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#20 Příspěvek od Miketak »

Originál zaslal Bubi
Sání 239 USD a výfuk 659 USD.
Přední kotouč vrtaný OZ Racing - 2.414,00 Kč/kus
Zadní kotouč vrtaný OZ Racing - 2.253,00 Kč/kus
Přední destičky FERODO Racing DS2500 - 3.890,00 Kč/sada
Zadní destičky FERODO Racing DS2000 - 2.770,00 Kč/sada
Tak ty ceny jsou v poho:bigok: Čekal jsem něco horšího!:eek: :D
Odpovědět