Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Motor M40 nebo M43?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#1 Příspěvek od Zvire »

Ahoj,

jak poznám na 318i E36 r.v. 93-94 typ motoru. Bez ohledu co je v techničáku.

Díky Mirek.
Paul-c
Registrovaný
Příspěvky: 284
Registrován: pát 12.04.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Paul-c »

Myslim si,ze to je podle krytu rozvodu-remen/retez a M40 se montovala i do E30.Je tam urcite vice dalsich znaku, ale nikdy jsem to nemel. Bude to vedet Lopolo nebo DaF.Oba ty kary meli.
(U M40 by mel byt plastovy kryt rozvodu a u M43 hlinikovy-retez je mazany olejem a napinany hydraulickym napinakem).
DaF
Registrovaný
Příspěvky: 591
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#3 Příspěvek od DaF »

M40 se opravdu montovala i do E30 - byly to posledni modely. Ja osobne mel M43. Kdyz jsem videl u Mila v kare M40, tak je to skorou uplne jinej motor. Ma to jinou hlavu - uplne hranatou s divnym - takovym starsim napisem BMW. Ma to uplne jinak delany rozvody vzduchoveho sani. Moje M43 byl ten nejnovejsi model, co se delal od konce roku 93 az do 1998. Blok motoru a hlavne hlava dostaly jistych zmen, cele se to trochu zaoblilo. K motoru je privedene takove mohutnejsi hlinikove sani - takove velke parozi. Ale byl jsem docela prekvapen, kdyz jsme nataceli v Praze, tak prijel Beda se svoji 318i a on mel jeste trosku modifikovanou verzi 318ky. Nevim, co to mohlo byt, ale jeho motor byl jako kombinace M40 a novejsimi prvky z M43. A to jeho sani, to jsem jeste nevidel. Az se sejdeme na nejakym srazku (Milo, Lopolo, Kriznik, ja) tak Ti to tam blejskenem a vystavime na webu, nejlepsi je asi videt obrazky.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#4 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Jo, to je dobrej napad.
Bureš Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 63
Registrován: stř 10.04.2002 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 138

#5 Příspěvek od Bureš Člen Klubu »

M40 podle mě poznaš na první pohled od M43 podle ventilového víka. M40 má nalévací otvor směrem dozadu a kulatou zátku, kdežto M43 má čtvercovou zátku a otvor vpředu.
Nejsem si jistej, ale M40 používá k pohonu vodní pumpy a alternátoru atd. klínový žemen na rozdíl od M43 kde je plochý.
Sání, kryty rozvodů apod. je asi opravdu lepší nechat na foto.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#6 Příspěvek od Petr_1 »

Jakto že sme se eště nestřetli,Česká Lípa nejni zase tak velká?:eek:
kenedy
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: úte 02.11.2004 01:00
Bydliště: V práci...

#7 Příspěvek od kenedy »

LOPOLO píše:Jo, to je dobrej napad.
To teda je...
Anonymous

#8 Příspěvek od Anonymous »

DaF píše:M40 se opravdu montovala i do E30 - byly to posledni modely.
Dávaly se od 87´ - takže s těmi posledními modely jsi se moc netrefil. :wink:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

kuci proc reagujete na tema, ktery je stary 2,5 roku ????
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Peet
Registrovaný
Příspěvky: 233
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Brno

#10 Příspěvek od Peet »

Já jsem měl 318i M40, něco podobného jsem řešil, mrkni na: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=motory
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#11 Příspěvek od adam »

patras píše:kuci proc reagujete na tema, ktery je stary 2,5 roku ????
:lol:
Odpovědět