Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E34 525tds turbo + blow off

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
daveosm
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: pon 18.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od daveosm »

Zdravim, chtěl bych se zeptat jak namontuji blow off ventil do E34 525 tds.. po případě schéma
Děkuji
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#2 Příspěvek od Misanek »

Ty vole, tady to jde pěkně do prdele... :twisted:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

proto jsem normálni lidi už skoro nechoděj a když chceš opravdovou radu tak si musíš pomoc sám
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 1398

#4 Příspěvek od kizby »

tak tak....
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#5 Příspěvek od Tompo »

Hoši to smrdí :D, zas budeme za idioty, který nechcou poradit :lol:
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#6 Příspěvek od kornout »

Chudák turbo, tento motor nemá klapku v sání !
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#7 Příspěvek od DaweTDS »

daveosm píše:Zdravim, chtěl bych se zeptat jak namontuji blow off ventil do E34 525 tds.. po případě schéma
Děkuji
Ono jako uplně blbost to není (hlavně mě nekamenujte) bov se na diesla dá použít,ale přínos (řádově v desetinách sec./ kolo) je spíš až při vysokých plnících tlacích... 2 bary a více.. a pro závodní účely a to na sériové pětce nikdy mít nebudeš a tak na to zapomeň.
Spíš tam namontuj turbo z BMW 525d ,dej čip a konickej filtr a bude Ti to "odfukovat" taky a hlavně to bude mít přínos..
Takže na sériové auto je to hloupost..
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#8 Příspěvek od oldaf »

Nevím jestli to má nějakej přínos ale třeba motory M21 mají něco jako blow-off ventil namontovanej už z výroby :)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#9 Příspěvek od Misanek »

Hele, to je spíš pop-off a z blow off ventilem má společnou akorát poslední slabiku :D Je to vyloženě jenom pojistný ventil kvůli přetlakování. A ano, taky syčí, když se otevře, to je sice fakt, ale drtivá většina plnícího tlaku jde tím pádem doprdele a tlak v sání při plném boostu spadne tak cca na 0,4 Baru
Odpovědět