Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d kouří, hodně nafty.... co s tím???
-
actcz
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Klubové ID: 3244
Ahoj, mám problém se svou 530d 142kW...
jak jsem již psal, dostala se mi voda do oleje... takže, hlava dolu, pro jistotu ji nechat srovnat (i když to bylo asi jen těsněním) a potom všechno zase zpět. Ale po nastartování to hrozně kouří, je to takový černý kouř, hodně nedobře spálený nafty... čím to může být???
Je to už po nastartování a potom je to stejné...
Je tu nějaké nastavování čerpadla??? Vždyˇje to common rail...
Zkoušel jsem:
- odpojit váhu vzduchu - žádný efekt
- zkusit druhou sadu vstřiků - pořád stejný
- reset vštřiků - nic
- kontrola rozvodů - jsou snad dobře
filtry nové, (mimo separátoru) ten půjde až po asi 500km, při výměně oleje...
Díky Ady
jak jsem již psal, dostala se mi voda do oleje... takže, hlava dolu, pro jistotu ji nechat srovnat (i když to bylo asi jen těsněním) a potom všechno zase zpět. Ale po nastartování to hrozně kouří, je to takový černý kouř, hodně nedobře spálený nafty... čím to může být???
Je to už po nastartování a potom je to stejné...
Je tu nějaké nastavování čerpadla??? Vždyˇje to common rail...
Zkoušel jsem:
- odpojit váhu vzduchu - žádný efekt
- zkusit druhou sadu vstřiků - pořád stejný
- reset vštřiků - nic
- kontrola rozvodů - jsou snad dobře
filtry nové, (mimo separátoru) ten půjde až po asi 500km, při výměně oleje...
Díky Ady
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
pokud neni chod motoru pravidelný popř.jsou slyšet ventily hledal bych problém v rozvodech.Na BMW jsem rozvody ještě nedělal ale tohle co popisuješ vypadá na rozvody o zub či dva mimo.Hodně napoví pokud jsou slyšet třeba po mírném přidání plynu ventily..Popř.jestli je čerpadlo stejně jako u TDS teda že na klínku tak je docela možný že se klínek střihnul a je malinko jinde.Ještě jsem svoje 530d nekuchal ale je to tak všeobecná rada 
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Turbo tlačí pořád.
Já mam hadici takovou tvrdší. Při lehkym přidání plynu cítím, jak mi hadice okamžitě tvrdne v ruce.
Takhle ale zjistíš prdlačku. Tohle se měří diagnostikou, nebo tlakoměrem. Ideálně načíst live data. Měla by tam bejt vidět hodnota požadovanýho a hodnota skutečnýho tlaku.
Ale třeba na volnoběh by to podle mě i bez turba hulit nemělo.
Já mam hadici takovou tvrdší. Při lehkym přidání plynu cítím, jak mi hadice okamžitě tvrdne v ruce.
Takhle ale zjistíš prdlačku. Tohle se měří diagnostikou, nebo tlakoměrem. Ideálně načíst live data. Měla by tam bejt vidět hodnota požadovanýho a hodnota skutečnýho tlaku.
Ale třeba na volnoběh by to podle mě i bez turba hulit nemělo.
teraz sa s tým hodne hrám tak sem pridám svoje poznatky
na volnobehu ukazujú life data správne 995mbarov ( v našich končinách) čiže mierny podtlak, turbo začína prifukovať neskôr, až cca od 1500 otáčok a potom už sa rozbieha riadne, ale na neutráli to nezmeriaš poriadne, treba pod záťažou
čo sa týka CR čerpadla, niekde som čítal, že sa musí nastavovať, aj keď je to CR a malo by to proste iba natlačiť rampu tak ho hold treba správne nastaviť s rozvodmi, hľadal by som chybu tam
potom pokontroluj konektory všetky či sú zapojené a čisté, kontakt sprej pomôže
inak pridám jednu skúsenosť na S 320, známi si dal kartón do mriežky a nejak mu to vcuclo aj cez vzduchový filter a seklo sa to na sieťke váhy vzduchu a motor v núdzáku a dymiloooo, takže by som sa pozrel aj na vzduchovod
na volnobehu ukazujú life data správne 995mbarov ( v našich končinách) čiže mierny podtlak, turbo začína prifukovať neskôr, až cca od 1500 otáčok a potom už sa rozbieha riadne, ale na neutráli to nezmeriaš poriadne, treba pod záťažou
čo sa týka CR čerpadla, niekde som čítal, že sa musí nastavovať, aj keď je to CR a malo by to proste iba natlačiť rampu tak ho hold treba správne nastaviť s rozvodmi, hľadal by som chybu tam
potom pokontroluj konektory všetky či sú zapojené a čisté, kontakt sprej pomôže
inak pridám jednu skúsenosť na S 320, známi si dal kartón do mriežky a nejak mu to vcuclo aj cez vzduchový filter a seklo sa to na sieťke váhy vzduchu a motor v núdzáku a dymiloooo, takže by som sa pozrel aj na vzduchovod
-
actcz
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Klubové ID: 3244
vzduchovod je čistej....
předtím mi to vůbec nekouřilo... jen při plným... a to pak padalo do nouzáku
pořád si myslím, že tam je buď hodně nafty, nebo málo vzduchu...
... ale co dál... hodím na to INPu A napíšu sem co mi vypsala...
... nějaký další postřeh??? Co má ještě na to vliv??? čidla, senzory, podtlaky a pod....
díky...
předtím mi to vůbec nekouřilo... jen při plným... a to pak padalo do nouzáku
pořád si myslím, že tam je buď hodně nafty, nebo málo vzduchu...
... ale co dál... hodím na to INPu A napíšu sem co mi vypsala...
... nějaký další postřeh??? Co má ještě na to vliv??? čidla, senzory, podtlaky a pod....
díky...
na volnoběžný otáčky to moc vzduchu nepotřebuje,to můžeš klidně vyloučit-musel bys leda mít ucpané sání,čím víc otáček tím víc vzduchu-pokud je málo tak to špatně spaluje-viz tvůj problém.pokud ti to ale dělá od volnoběhu tak hledej problém jinde..Jinak předpokládám že jsi motor nechal po opravě hlavy proběhnout-nespálené palivo ve válcích,vlivem toho třeba nespálený bordel ve výfuku atd..
-
actcz
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Klubové ID: 3244
Fotky z INPy, prosím o komentáře....
- Přílohy
-
- E39_chyby1.JPG (102.39 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby2.JPG (104.5 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby3.JPG (104.93 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby4.JPG (102.81 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby5.JPG (117.99 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby6.JPG (94.88 KiB) Zobrazeno 215 x
-
- E39_chyby7.JPG (96.56 KiB) Zobrazeno 215 x
píše ti váhu vzduchu a málo vzduchu, si si itý, že je váha OK
ďalej máš prestavený voľnobeh, aj ja som to mal, v DIS sa dá umelo zdvihnúť, m57 by mal mať max volnobeh okolo 870, ty mas 850, zhruba ako som mal ja a mal by byt 750 rpm
tie vstreky zahod, a daj tam dobre, nikdy to nenastavis s vadnou sucastou
tu vahu skus potom odpojit a uvidis co to spravi, ale tie vtreky von
ďalej máš prestavený voľnobeh, aj ja som to mal, v DIS sa dá umelo zdvihnúť, m57 by mal mať max volnobeh okolo 870, ty mas 850, zhruba ako som mal ja a mal by byt 750 rpm
tie vstreky zahod, a daj tam dobre, nikdy to nenastavis s vadnou sucastou
tu vahu skus potom odpojit a uvidis co to spravi, ale tie vtreky von
