Tak kontrolka by mela svitit oranzove jako ze je neco spatne, a teprve potom cervene jakoze uz nejezdit. Ale me se nejspis ucpala ta trubka co zene olej nahoru. takze tlak byl dobry ale nemazalo
Nn, ja si myslim ze je to zadrene neni, ze ten servisak jen strasil.. Uplne v pohode jsem jel, pak v tom zarachodilo, tak kdyz zatrepes klicema a motor chcipl. Ale smrad zadnej a do posledni chvile to jelo jak drak.
Tak jsem si tu vyvesil poptavku a hned mam 2 nabidky na motor.. Jeden za 35k s najezdem 150k, a jedem za 40k s najezdem 200k ale zase jeste v aute, takze se da relativne "ozkouset".. A ted babo raď
Byl by tu popř. nekdo ochotny (z Prahy nebo okoli), kdo se vyzna, ma diag, a zajel by se mnou za nejakou uplnatu na ty motory kouknout?
Ale ne, me nejde o zadne "zaruceni", ale spis o radu. Proste to projet, poslechnou, napichnout na diag. atd.. kdyz tam pojedu sam s rukama v kapsach, tak poznam max jestli je ten motor spinavej nebo cistej
Rozhodně bych se jel podívat na motor kterej je v autě a mohl bych ho nahodit a projet ideálně auto jak jede od spodu až do maxima a zda táhne jak má oproti jinému stejnému autu.
A pak tu diagnostiku. Zda je olej ok v motoru a není tam nějakej film na víčku a možná ještě nechat změřit tlaky na válcích ...
Se s někým domluv a dojed do dílny kde dělají BMW a oni to napíchnou na diag. a otlakují válce a změří ... a další parametry... motoru zda je vše ok.
Author píše:asi nejhorší co se mohlo stát a co slyšet nechceš je, že se roztrhl rozvoďák a potkalo se to takže by byly zohýbaný ventily (asi výfukový) na všech válcích, a proto když vemeš za starter, tak to točí jakoby naprázdno, protože jsou všechny válce bez komprese těžko říct, ale teď když už si to zkoušel startovat, tak to klidně zkus znovu a ať se ti někdo mrkne, jestli se vepředu točí řemenice, viska atd., pak by to bylo jasný
Zdravím, určo dovezte hlavu válců, vybrousíme kompletně, sedla ventilů, uděláme zkoušku tlaku, komplet vyměníme ventily a vodítka. na ceně se domluvíme. popřípadě piš na norg@seznam.cz
Momentálně se tím zabývám, máme komplet nově vybavenou dílnu a stále se ještě dovybavuje, jde o to jka moc na to spěcháš
Tak jsem se k tomu dnes dostal.. Trnul jsem hrůzou, co v té vaně najdu a nebylo tam nic. . Až poté, při otírání čerpadla jsem našel malý, jakoby přisáty plastový kousek na koši. . Všechny šrouby dorvaný na fest!
Netušíte někdo, odkud by tento malý kousek mohl být?
Jen jedna blba otazka - na vackach jsou rozvodova ozubena kola pritazena jednim velkym torxem - je tam levy nebo pravy zavit? Je to utazene jak ta defka, a bojim ze to rvu na spatnou stranu..
všude jsou levé závity na sacích vačkách, kde je vanos je na tom torxu ještě matička, která drží ten plíšek pro snímač, takže přidržíš ten torx a nejdřív povolíš tu matičku (taky levej závit) a sundáš ten plíšek
a pak povolíš ty torxy řetězových kol, zas levej závit a ty jsou utažený hodně