Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 - 540i motor

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#21 Příspěvek od WizarDEAD »

Tak kontrolka by mela svitit oranzove jako ze je neco spatne, a teprve potom cervene jakoze uz nejezdit. Ale me se nejspis ucpala ta trubka co zene olej nahoru. takze tlak byl dobry ale nemazalo
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#22 Příspěvek od Filozof »

co si cítil těsně před smrtí ?

Byl nějakej smrad ?

šlo by to nějak pojistit ?

Vždyt je plnej internet V8 na prodej se špatným motorem. :cry:
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#23 Příspěvek od WizarDEAD »

Nn, ja si myslim ze je to zadrene neni, ze ten servisak jen strasil.. Uplne v pohode jsem jel, pak v tom zarachodilo, tak kdyz zatrepes klicema a motor chcipl. Ale smrad zadnej a do posledni chvile to jelo jak drak.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#24 Příspěvek od WizarDEAD »

Tak jsem si tu vyvesil poptavku a hned mam 2 nabidky na motor.. Jeden za 35k s najezdem 150k, a jedem za 40k s najezdem 200k ale zase jeste v aute, takze se da relativne "ozkouset".. A ted babo raď :D

Byl by tu popř. nekdo ochotny (z Prahy nebo okoli), kdo se vyzna, ma diag, a zajel by se mnou za nejakou uplnatu na ty motory kouknout?
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#25 Příspěvek od WizarDEAD »

Nikdo? :?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#26 Příspěvek od Filozof »

Nikdo ti nechce dát hlavu na špalek ?

No to se nedivím.

Nikdy nemůžeš zaručit perfektní stav ikdyž to někdo omrkne ze všech stran.

a pak se s někým dohadovat že zaručil dobrý stav ....a on motor odešel za měsíc ...
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#27 Příspěvek od WizarDEAD »

Ale ne, me nejde o zadne "zaruceni", ale spis o radu. Proste to projet, poslechnou, napichnout na diag. atd.. kdyz tam pojedu sam s rukama v kapsach, tak poznam max jestli je ten motor spinavej nebo cistej :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#28 Příspěvek od Filozof »

Rozhodně bych se jel podívat na motor kterej je v autě a mohl bych ho nahodit a projet ideálně auto jak jede od spodu až do maxima a zda táhne jak má oproti jinému stejnému autu.
A pak tu diagnostiku. Zda je olej ok v motoru a není tam nějakej film na víčku a možná ještě nechat změřit tlaky na válcích ...
Se s někým domluv a dojed do dílny kde dělají BMW a oni to napíchnou na diag. a otlakují válce a změří ... a další parametry... motoru zda je vše ok.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#29 Příspěvek od WizarDEAD »

No to by bylo supr, neco takovyho bych si predstavoval.. A muzes mi nekoho nebo nejakej servis doporucit?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#30 Příspěvek od Filozof »

tady na klubu JARAX a SNEJK ale dál kdo ještě netuším ... zkus dát poptávku... nebo těm dvoum napiš.

SNEJK - praha
JARAX - kousek za olomoucem.
norg
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: stř 24.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od norg »

Author píše:asi nejhorší co se mohlo stát a co slyšet nechceš je, že se roztrhl rozvoďák a potkalo se to
takže by byly zohýbaný ventily (asi výfukový) na všech válcích, a proto když vemeš za starter, tak to točí jakoby naprázdno, protože jsou všechny válce bez komprese
těžko říct, ale teď když už si to zkoušel startovat, tak to klidně zkus znovu a ať se ti někdo mrkne, jestli se vepředu točí řemenice, viska atd., pak by to bylo jasný


Zdravím, určo dovezte hlavu válců, vybrousíme kompletně, sedla ventilů, uděláme zkoušku tlaku, komplet vyměníme ventily a vodítka. na ceně se domluvíme. popřípadě piš na norg@seznam.cz

Momentálně se tím zabývám, máme komplet nově vybavenou dílnu a stále se ještě dovybavuje, jde o to jka moc na to spěcháš
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#32 Příspěvek od Quido »

chip píše:Jj případ většiny M60,M62 a pokud to nikdo do teď nekontroloval, tak ať se podívá minimálně bude dole nějaký ten šroub, co drží pumpu.


Jelikož teď budu měnit olej, tak tu vanu sundám. Předpokládám, že abych uviděl pumpu, tak bude potřeba sundat velkou vanu.
Je to tak?

údajně se snad povoluje ozubené kolo na ose, tzn. zkontrolovat šroub č. 10?
Napadá Vás na co tak ještě mrknout, když bude vana dole?
Přílohy
oil pump.jpg
oil pump.jpg (57.7 KiB) Zobrazeno 239 x
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#33 Příspěvek od chip »

Povolujou se i šrouby samotnýho čerpadla, t.j. díl 7
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#34 Příspěvek od Quido »

chip píše:Povolujou se i šrouby samotnýho čerpadla, t.j. díl 7


Díky za reakci! :-)

a chápu dobře, že stačí sundat jen ta spodní vana a dostanu se k čerpadlu?
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#35 Příspěvek od Quido »

Tak jsem se k tomu dnes dostal.. Trnul jsem hrůzou, co v té vaně najdu a nebylo tam nic. . Až poté, při otírání čerpadla jsem našel malý, jakoby přisáty plastový kousek na koši. . Všechny šrouby dorvaný na fest!

Netušíte někdo, odkud by tento malý kousek mohl být? :-)
Přílohy
scaled_image.jpg
scaled_image.jpg (135.65 KiB) Zobrazeno 190 x
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#36 Příspěvek od WizarDEAD »

Cekal bych ze kus voditka retezu
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00

#37 Příspěvek od chip »

JJ, na 99% navíc vypadá už relativně opotřebován, takže bych určitě měnil rozvodové lišty a to na obou hlavách. Případně i napínáky.
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#38 Příspěvek od Quido »

Vodící lišty spodního řetězu?
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#39 Příspěvek od WizarDEAD »

Jen jedna blba otazka - na vackach jsou rozvodova ozubena kola pritazena jednim velkym torxem - je tam levy nebo pravy zavit? Je to utazene jak ta defka, a bojim ze to rvu na spatnou stranu..
Author
Registrovaný
Příspěvky: 314
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Author »

všude jsou levé závity :)
na sacích vačkách, kde je vanos je na tom torxu ještě matička, která drží ten plíšek pro snímač, takže přidržíš ten torx a nejdřív povolíš tu matičku (taky levej závit) a sundáš ten plíšek
a pak povolíš ty torxy řetězových kol, zas levej závit a ty jsou utažený hodně
Odpovědět