kudla a to se divam,ze tam mam jeste jakysi zavahani u tech 80km/h :/// a 18" kola 245DaweTDS píše:hmm hustý..zkus 100-160 na 4qgolf2vr6 píše:https://www.youtube.com/watch?v=XeQmkOc3jaA&feature=youtube_gdata_player
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna turba E39 530d
Ahá, a co vše potřebuju udělat? stačí když si seženu trubo z 530D vyměním, a už můžu hned jet ? a pak chipnout, nebo udělat turbo a rovnou hned i chip ? a ještě něco k tomu ? právě mi na TDSu odchází turbo, tak přemýšlím že rovnou dám většíDaweTDS píše:To jsem dělal takyBobkins píše:Pochlubte se někdo kdo jste měnil turbo na 525tds ? co vše a jak to dopadlo ?S turbem z E39 530d jsem naměřil i s upraveným čerpadlem 209ps a s turbem z E60 530d (co mám teť v BMW) to jelo ještě o něco líp,ale s tím jsem na brzdě nebyl..odhad kolem 230ps
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
k dnešnímu dni, slazeno to 3 barové čidlo, vyzkoušeno že motor jde jako benzínák
, od 2400ot jde pořád nahoru až do 4200ot tam je utnut
tlak zatím testován na 1550mbar ale to dává ta GT2260 už i v nízkejch cca 2800ot
při výměně za 2260 se maličko zvedne turbodíra.... ( skoro neznatelně ) malinko padne výkon na spodku 1900-2200ot .... ( možná pro motor lepší )
poznámka pro odvážné, pokud chcete dávat do e39 gt2260 dejte jí z e60 a né z e46 je to rozdílné.
udělám několik verzí softu testnu nej průběh i s grafem.
při výměně za 2260 se maličko zvedne turbodíra.... ( skoro neznatelně ) malinko padne výkon na spodku 1900-2200ot .... ( možná pro motor lepší )
poznámka pro odvážné, pokud chcete dávat do e39 gt2260 dejte jí z e60 a né z e46 je to rozdílné.
udělám několik verzí softu testnu nej průběh i s grafem.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
jj já svoje auto půjčil kámošovi co má 142kw v sérii a jak se projel,tak měl hubu od ucha k uchu a hned se mu zdálo,že mu ta jeho nejedeall píše:Mi povídej, šel sem ještě dál, něž co máš nahráno tya ted je potřeba odbrzdit a ejhle... dvouhmota se mi pod náporem 4kvaltu rozlétla
a ted jezdím se serií 142kw a můžu říct, že to čipnuté s větším turbem je snad rozdíl dalšího autanesrovnatelně
Ahoj chlapi, dost zajimave tema a tak to malinko ozivim. Chystam se delsi dobu resit turbo na e39 142kw. Dela si tak nejak co chce,od spodu je tam velka dira a houka jak sanitka ale jinak tlaci. Auto jsem koupil v DE a k autu jsem dostal nejake certifikaty ze je tam delanej nejakej CHIP a mel bych mit 155kw ktere byli dokonce zapsany v nemeckym TP a pri prihlaseni v CZ mi tech 155kw taky zapsaly do velkeho TP. Nevim teda, jestli je to tim chipem nebo je turbo v prdeli ale cele 2 roky to jede stejne a to tak ze auto zrychluje a nekde okolo 3 az 3500 otacek vystreli jak kdyby me nekdo kopl do prdele.
Jednou jsem omylem na aukru vydrazil turbo na e60 530d 160kw ktere neni 100% a chystam se ho nechat zrepasovat. Turbo mi lezi v regale a tak me tet napada ze bych ho dal do e39. Nikdy jsem nevedel ze to jde az po cteni Vasich prispevku. Jak je to teda s tou regulaci ? To co mam je na el. regulaci. Na to misto muzu dat starou podtlakovou regulaci a hotovo nebo jak ??
Diky
Jednou jsem omylem na aukru vydrazil turbo na e60 530d 160kw ktere neni 100% a chystam se ho nechat zrepasovat. Turbo mi lezi v regale a tak me tet napada ze bych ho dal do e39. Nikdy jsem nevedel ze to jde az po cteni Vasich prispevku. Jak je to teda s tou regulaci ? To co mam je na el. regulaci. Na to misto muzu dat starou podtlakovou regulaci a hotovo nebo jak ??
Diky
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Myslím,že ho tam dát nemůžeš.Turba co májí elektrickou regulaci v 99% nemají dorazový šroubek,který zajišťuje základný polohu kapek.Couloo píše:Ahoj chlapi, dost zajimave tema a tak to malinko ozivim. Chystam se delsi dobu resit turbo na e39 142kw. Dela si tak nejak co chce,od spodu je tam velka dira a houka jak sanitka ale jinak tlaci. Auto jsem koupil v DE a k autu jsem dostal nejake certifikaty ze je tam delanej nejakej CHIP a mel bych mit 155kw ktere byli dokonce zapsany v nemeckym TP a pri prihlaseni v CZ mi tech 155kw taky zapsaly do velkeho TP. Nevim teda, jestli je to tim chipem nebo je turbo v prdeli ale cele 2 roky to jede stejne a to tak ze auto zrychluje a nekde okolo 3 az 3500 otacek vystreli jak kdyby me nekdo kopl do prdele.
Jednou jsem omylem na aukru vydrazil turbo na e60 530d 160kw ktere neni 100% a chystam se ho nechat zrepasovat. Turbo mi lezi v regale a tak me tet napada ze bych ho dal do e39. Nikdy jsem nevedel ze to jde az po cteni Vasich prispevku. Jak je to teda s tou regulaci ? To co mam je na el. regulaci. Na to misto muzu dat starou podtlakovou regulaci a hotovo nebo jak ??
Diky
Možná by se dala někde v jednotce upravit mapa,aby to ovládalo elektricky,ale to je spíš otázka na ALLa.
Jinak 3-3,5tis je kopanec hrozně pozdě. To musí tahat nejpozději kolem 2tis.
Po výměně turba je samo nutné udělat znovu čip,jinak to pojede ještě hůř,než teť ,nebo já jem to tak aspoň měl.
