Nekde jsem cetl, ze na ccc modulech odchazeji vetracky, cele se to prehriva a pak se to prehreje tak az to odejde, tak jedine zkusit vyndat a zkouknout chlazeni.
Dneska jsem to celé rozebral. Větráček nebyl vůbec zasviněný. Jen malá vrstva prachu. :-/ Takže tím to asi nebude.
Něco je i nad levém zadním kole, když to odkryjete. I to jsem vyčistil.
Spíš jen všechno profouknul, protože žádný prach na těch větráčkách nebyl.
přesně to samý mám taky.. hlavně po dlouhý cestě za horka.. začne to takovym pískáním.. jednou se mi v extrému seknul .. a jinak jsem taky slyšel že je to větráček.. prej se musí vyměnit..
jinak jestli se nepletu, někde jsem měl návod na to jak se celá ta mechanika vyndá.. zejtra potom kouknu.. musí se myslim vycvaknout knoflíky klimy a pak se někde povolí myslim dva šrouby.. zase až tak složitý to neni.. ale ještě jsem se k tomu nedostal.. u mě to neni očividně tak hrozný jako u vás..
Hoang píše:Dneska jsem to celé rozebral. Větráček nebyl vůbec zasviněný. Jen malá vrstva prachu. :-/ Takže tím to asi nebude. Něco je i nad levém zadním kole, když to odkryjete. I to jsem vyčistil. Spíš jen všechno profouknul, protože žádný prach na těch větráčkách nebyl.
Problém bude zřejmě někde jinde.
a kde máš jistotu že se ten větráček vůbec točí.. co jsem právě slyšel.. neni problém s tim že se zalepí prachem.. ale že se prostě přestane točit..
Pokud je vadný ventilátor chlazení na zadní straně jednotky CCC, tak se běžně zapíše jako chybový kod do paměti závad. Navíc lze zmíněný ventilátor aktivovat přes diagnostiku BMW pomocí akčních členů, pro kontrolu jeho správné funkce. Řešil jsem to u nás již mnohokrát, protože se jedná o poměrně častou závadu prvních ročníků E9x a E6x. Top-Car servis HAMPL.