Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Impulzní snímač vačkové hřídele

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#1 Příspěvek od KoZi_man »

Ahoj, potřebuji radu, kde koupit náhradní díl na bmw e39 r.v. 99 M57 3.0d 135 kw touring.

Jedná se o díl číslo : 18 Impulzní snímač vačkový hřídel 13627794646

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Hlásí mi diagnostika chybu RPM senzoru a občas nemohu nastartovat teplé auto.

Objednávám některé díly od http://www.schmiedmann.cz/cs/1362779464 ... spx?ppp=10


Jenže to trvá i měsíc (i když je skladem) a kvalita některých ND je hrozná.

Chtěl bych poradit kde vy kupujete díly a kde konkrétně sehnat tenhle kus a jestli brát i použitý ?
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#2 Příspěvek od e155 »

U tohohle dílu konkrétně mi bylo řečeno, že mám brát pouze originál, druhovýroba se prý docela sere. Do použitého bych taky nešel. Je to sice info z druhé ruky, ale mám to od člověka, kterému v servisování BMW věřím.
Uživatelský avatar
Mir3k
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 10.03.2012 01:00
Bydliště: Havířov

#3 Příspěvek od Mir3k »

Můj servismen mi taky říkal že nejlepší je dát značku co dal výrobce,mám 528 taky mi to čidlo umřelo tak koupil jsem febi a nefungovalo,sehnal jsem siemens (ten tam byl od výroby) a jezdí to :) U Votona je na to tvoje origo Bmw a posílá rychle http://www.voton.cz/cz/e-shop/922283/c5 ... e-e39.html
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#4 Příspěvek od Frax »

matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Moje zkusenost, muzu se ZVYSOKA VY.RAT na druhovyrobu, protoze zasadne levnejsi oproti kvalitnim znackam to neni a nestoji mi to za ty problemy. Cim novejsi auto, tim je haklivejsi na elektronicke dily.

Bohuzel neda se verit ani tomu ze koupim znackovy dil od renomovaneho vyrobce a bude to dokonale. Osobni zkusenost kdy jsem se natrapil neskutecne. Vsadil bych svoje boty ze ten original BOSCH byl padelek. Je to totiz ten nejlukrativnejsi byznys snad po drogach a obchodu s bilym masem a daji se na tom "vydelat" neskutecne prachy. Proto i soucastky beru z anglie nebo ze statu od nadnarodnich spolecnosti kde mi padelek hrozi v minimalnim meritku.
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#6 Příspěvek od HonzaX »

KoZi_man: no nežli budeš schánět snímač polohy vačky, tak se spíš koukni jestli nemáš vadný snímač oáček kliky. Protože co píšeš tak RPM snímač může být jak na vačce tak na klice. Pokud budeš měnit snímač na vačce doporučuji vždy dát pouze origo a objednat přesně podle vinu, Do motoru M57 jsou dokonce 3 druhy, liší se délkou. Hlavně cena origo snímače je uplně stejná jako toho OEM+- pár korun. Takže není co řešit.
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#7 Příspěvek od KoZi_man »

Teď si mě rozhodi, diagnostika mi vyhazuje tuhle chybu.

[code:1]7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 18 Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 71.62 Grad C Einspritzmenge 3.58 mm^3 Supply voltage 11.46 V Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 724.28 1/min Coolant temperature 71.62 Grad C Einspritzmenge 11.26 mm^3 Supply voltage 12.04 V

Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 724.28 1/min Coolant temperature 88.00 Grad C Einspritzmenge 5.63 mm^3 Supply voltage 14.00 V Fehler aufgetreten bei 655350.00 km
Error present Sporadic error Camshaft sensor signal
Errorcode: 1E 25 27 12 7C 40 1E A5 07 63 FF FF 40 1D A5 16 68 FF FF 40 1D BD 0B 79 FF------------------------------------------------------
[/code:1]

Našel jsem si, že je to díl č 18. Impulzní snímač vačkový hřídel

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

nebo je tam ještě jiné čidlo ? Vím, že tam nekdě bylo poloha hřídele a otáčky hřídele. Jetsli je to správná dedukce z té chyby ?
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#8 Příspěvek od HonzaX »

Nechci dělat chytrého, ale podle diagnostiky to spíše vypadá na snímač otáček kliky. Je na bloku motoru, hned pod startérem. Pozice 14. Nejlepší by bylo si ty snímče změřit osciloskopem.
Přílohy
111.png
111.png (17.56 KiB) Zobrazeno 379 x
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#9 Příspěvek od Frax »

KoZi_man píše:Ahoj, potřebuji radu, kde koupit náhradní díl na bmw e39 r.v. 99 M57 3.0d 135 kw touring.

Chtěl bych poradit kde vy kupujete díly a kde konkrétně sehnat tenhle kus a jestli brát i použitý ?


jak se Ti to projevovalo ?
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#10 Příspěvek od KoZi_man »

No hele tak, že když jsme jel třeba štreku Praha - Ostrava a v půlce jsem se zastavil na benzíně, pak jsem nemohl nastartovat zahřáté auto. vše točilo atd, ale nenaskočilo.

Párkrát se mi to stalo i při popojíždění 30 km.


Vždy počkám pár min a nastartuju.
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00

#11 Příspěvek od Frax »

a při jízde, že bys třeba cejtil kopání nebo "plynovou díru" to ne ?
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#12 Příspěvek od KoZi_man »

Ne to vůbec, jen nemohu občas nastartovat s ohřátým autem.

Teď navíc nemám potuchy jestli to je podle ty diagnostiky chyba v čidle vačky nebo klikovky ?
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#13 Příspěvek od KoZi_man »

Tak na 99% by to mělo být čidlo vačky...

Napíšu, zda mi to pomohlo.
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#14 Příspěvek od jezour »

Co je to za diagnostiku, když nepozná snímač polohy vačkového hřídelele od snímače otáček kliky?
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#15 Příspěvek od KoZi_man »

INPA.

Rozhodně s moji E39 nebudu jezdit do BMW servisu na diagnostiku. Nemam na to koule.
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#16 Příspěvek od blackend91 »

mam INPU od ice-blade jako ty, ale normalne mi to vypsalo kterej senzor je v haji .. camshaft position sensor - pro vacku, crankshaft pro kliku
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#17 Příspěvek od KoZi_man »

V tom erorru na první straně to píše v popisu chyby :

Error present Sporadic error Camshaft sensor signal .

Tak asi ta vačka a co jsem četl opravud to je z 99% ona.. Pak vstřiky nebo čerpadlo :)
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#18 Příspěvek od blackend91 »

sorry, jsem se prekouknul :D
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#19 Příspěvek od jezour »

Proč jezdit do BMW servisu? Tohle Ti za 300,- najde každej slušnej automechanik s diagnostikou a nemusíš laborovat. Nebo elektrikář, kterej má ohmetr.
Jindriseek1
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Haná

#20 Příspěvek od Jindriseek1 »

Dej tam to čidlo vačky a nenech se vyplašit! Mě to takhle dělalo taky a návod na vyzkoušení tady taky někde je. Jak to nepůjde natočit tak to čidlo hned vytáhni je nahoře na motoru a drží jedním imbusem,a ochlaď ho třeba jen tak na vzduchu nebo jsem ho namočil do louže a dej nazpět a uvidíš. Mě to VŽDYCKY pomohlo,hned to chytlo,tak to vyzkoušíš s jistotou. Uděláš to i bílým obleku s kravatou :D Otázka 20ti vteřin když si předem sundáš ten horní kryt na motoru. :idea: Jak tady už někdo nade mnou psal je to na 99% čidlo vačky.
Odpovědět