Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tds-kari, ake tvrde mate vodne hadice?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#61 Příspěvek od beny-maser »

200€ je nějak moc na místní poměry za srovnání a vaření ok,ale za srovnání a otlakování je to moc.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#62 Příspěvek od Ji-rka »

tak jsem to rozebral a hle:
Přílohy
Fotografie0713.jpg
Fotografie0713.jpg (183.24 KiB) Zobrazeno 356 x
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#63 Příspěvek od beny-maser »

hmm klasika! to zavařit jde, ventily na tenhle válec jim dej sebou ostatní si označ a vyndej, pokud je nechceš zabrušovat všechny
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#64 Příspěvek od Ji-rka »

udělá se kompletka ... vydrží to pak,to zavaření??? přijde mi to jako dost blbý místo,ale asi lepší než mezi ventilama.

edit: těsnění netknutý.ale poklona,že i v tomto stavu držel motor teplotu přísně na středu.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#65 Příspěvek od beny-maser »

to zavařený místo vydrží víc než ostatní,na tomhle místě to už nepraskne :wink:
prasklina je klasická,tyhle hlavy takhle praskaj to není VW ty praskaj mezi ventilama
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#66 Příspěvek od oldaf »

Tyhle praskliny jsou na každý hlavě, a problémy to nedělá. Už je ani neřeším. Přes tyhle praskliny to stejně do vody nefouká. :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#67 Příspěvek od beny-maser »

no když tam nejsou máš krásně měkké hadice, ale jezdit se s tím dá normálně i s vlekem.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#68 Příspěvek od Tompo »

Mám je tam taky a jezdí to normálně.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#69 Příspěvek od Ji-rka »

beny-maser píše:no když tam nejsou máš krásně měkké hadice, ale jezdit se s tím dá normálně i s vlekem.
asi tak nějak.
a jelikož ze svý e34 prozatim nechci dělat auto na díly,tak to opravim :-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#70 Příspěvek od beny-maser »

já ti to chválím a s tím zabroušením všech ventilů chybu neuděláš já jsem to udělal taky
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#71 Příspěvek od ViktorDDD »

takéto praskliny som mal pri každej komôrke a v pohode, dôležité aby nebola prasklina od valca smerom von, ale keď to dáš zavariť zle neurobíš :wink:
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#72 Příspěvek od Ji-rka »

tak už mám za sebou prvních 200km s "novym" autem.

-hlava byla zavařena,srovnána,zabroušeny všechny ventily a otlakováno

cena 6000,-
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#73 Příspěvek od Ji-rka »

tak halelůja .....

po ani né půl roce a 6 000km se nám historie opakuje.Hadice tvrdý,voda tlakuje a tentokrát to jde asi do výfuku.nevim.dolil jsem 1,5litru.Mam chuť to zapálit,nejvíc mě na to sere to,že vim jak se k tds chovat a stejně zase.

Přemýšlím zda do toho opět pustit 12 000kč za vše co je nutné okolo toho udělat.Jinej motor je risk,může žrát olej,znovu vařit stávající hlavu je asi blbost....

v podstatě to auto je nový :-D s tímto,ale prodejné ,tak za 10 000kč.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#74 Příspěvek od beny-maser »

a už si přemýšlel o tom, že se necháš obtáhnout virgulí, protože takovou smůlu jako máš ty, tu jsem už dlouho neviděl.
Podle mě bylo něco uděláno špatně, jinak by to muselo vydržet. Mě vařená hlava vydržela ceztu z Prahy bez vody.
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#75 Příspěvek od Ji-rka »

jo přemýšlel :-)

hlavu dělal člověk co se tim živí a práci kamarád mechanik.každopádně až našetřim,tak se to rozebere,ale přemýšlim o nějakym postupu.

nenapadá mě co by bylo špatně.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3385

#76 Příspěvek od oldaf »

Ji-rka píše:jo přemýšlel :-)

hlavu dělal člověk co se tim živí a práci kamarád mechanik.každopádně až našetřim,tak se to rozebere,ale přemýšlim o nějakym postupu.

nenapadá mě co by bylo špatně.
špatně je bohužel nechávat vařit hlavu :( mě se to dvakrát nevyplatilo na M21 lepší je koupit jinou hlavu a nechat otlakovat,
Hlavu koupíš do 15stovek :wink:
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#77 Příspěvek od Ji-rka »

Koupit za 1500 nechat srovnat a kdyz bude prdla tak jsem v riti.nasetrim a uvidim.hlavni bude to sundat a kouknout
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#78 Příspěvek od beny-maser »

sundej a koukni,pak můžeš řešit. Mě vařený místo vydrželo vždycky. Asi záleží kdo to vaří(jestli Babica nebo Polraich :D )
A za 1500kč sehnat hlavu co není ruplá, když jsou ruplé téměř všechny, je utopie,to prodá jen nědko kdo neví jakou to má cenu,protože za 1500kč bych se s ruplou hlavou taky nevařil a raději koupil jinou.
Ale třeba budeš mít štěstí a narazíš na jitrnici co ti jí za 1500kč nechá, stejně je to již výběhovej model. :D


PS:budeme spolu dokud nás koroze nerozdělí
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#79 Příspěvek od Ji-rka »

za 14dní se to rozhodí,tak se uvidí :-) ale šacuju to na jinej motor.

jinak já mam auto s pár pupínkama,takže nás spíše rozdělí problémy jinéé než koroze .... třeba motor :-D
Odpovědět