Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 vytahnuti vstriku a zhavicu
takze all byl tak hodny a zaslal mi vstrik na vyzkouseni takze uvidime jestli to bude dobre ale je videt ze to bude zjevna pricina problemu.
Jinak bych chtel apelovat na moderatory fora jestli by se totot tema nedalo nejak spracovat jako FAQ je zde velmi mnoho uzitecnych rad,mereni a navodu jak co zjistit a jak co vypada....
Jinak bych chtel apelovat na moderatory fora jestli by se totot tema nedalo nejak spracovat jako FAQ je zde velmi mnoho uzitecnych rad,mereni a navodu jak co zjistit a jak co vypada....
dnes jsem dělal X5 s M57
jeden vstřik tekl tolik, že při větším zatížení motoru vyskakovala hláška o poruše vstřikování..... startování trvalo déle.....
po výměně vstřiku výborný
srovnalo se starování, volnoběh.... a i ten prokletý tlak na vstupu CR čerpadla ....
jo, pak děj vědět nějaké poznatky...
to začal téct vstřik co jsi měnil předtím?
jeden vstřik tekl tolik, že při větším zatížení motoru vyskakovala hláška o poruše vstřikování..... startování trvalo déle.....
po výměně vstřiku výborný

jo, pak děj vědět nějaké poznatky...
to začal téct vstřik co jsi měnil předtím?
takze auto pojizdne a doufam i spolehlive zatim to jede normalne.
vymenen vadny vstrik.
Lepsi starty nez kdyz jsem to kupoval takze vse bylo dano pouze vstrikama nicim jinym.
Spatne starty line auto, nasledne problem v zatizeni kdy DDE vypinala vstrikovani vse bylo pouze vstrikama.
Tlak na fitru nafty (z INPA) je 3.8 bar.
na railu mam 305-315 bar na volnobeh.
Obrazek screen mych korekci nyni pouze nalit cistic v nadrzi.
vymenen vadny vstrik.
Lepsi starty nez kdyz jsem to kupoval takze vse bylo dano pouze vstrikama nicim jinym.
Spatne starty line auto, nasledne problem v zatizeni kdy DDE vypinala vstrikovani vse bylo pouze vstrikama.
Tlak na fitru nafty (z INPA) je 3.8 bar.
na railu mam 305-315 bar na volnobeh.
Obrazek screen mych korekci nyni pouze nalit cistic v nadrzi.
- Přílohy
-
- korekce 16.4.2013.jpg (136.8 KiB) Zobrazeno 978 x
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Ano,kubito píše:.... postupne je udelam asi vsechny
učebnicový příklad pokračuje a dokazuje, že když se člověk začne hrabat okolo vstřikování, nejlepší je udělat všechno najednou. Schválně si spočítej, kolikrát jsi už sundaval ten horní dekl. Ale jak je vidět, flaštičkový test začíná být populární.
K té sporadické závadě - nahoře ukazuje "überwachung Drehzahlgeber" a chce Ti to říci, že DDE využila k řízení motoru signál od čidla kliky, protože došlo k výpadku signálu od čidla vačky = Nockenwellengeber 1E25 (úplně dole). Ale žádné čidlo neměň, je to jen důsledek, že jsi pravděpodobně rozčilen hodně dlouho podržel startér, až palubní napětí kleslo pod rozlišovací schopnost čidla. Více http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po zadání hesla Hallgeber Nockenwelle DDE 4.0
Předpokládám že máš přehled, který vstřikovač byl a který nebyl na stolici, víc už Ti radit nemusím.
tak dneska vymenen dalsi vstrik. uz to dokazu po slepu, po tme a s jednou rukou
tak snad to bude chvilku jeszdit jdu to zahrat udelat diag a test prepadu jak to vypada.
Obrazek nize fotka 3 kralu KO.
jen je zajimave ze dva vstriky jsou bez O-krouzku nahore a ten co jsem vytahnul z 5 valce je s O-krouzkem. divne asi se v tom nekdo uz hrabal...

tak snad to bude chvilku jeszdit jdu to zahrat udelat diag a test prepadu jak to vypada.
Obrazek nize fotka 3 kralu KO.
jen je zajimave ze dva vstriky jsou bez O-krouzku nahore a ten co jsem vytahnul z 5 valce je s O-krouzkem. divne asi se v tom nekdo uz hrabal...
- Přílohy
-
- IMAG0580.jpg (171.15 KiB) Zobrazeno 1734 x
Zdravím chlapci,
Snad nevadí, trochu se přiživím na tomto tématu, které je jednoznačným přínosem pro nás všechny, kteří máme v BMW Common-Rail.
O víkendu mi to nedalo, tak jsem zkusil flaštičkový test a pak i live data z INPy. První obrázek na volnoběh (3min), druhý při zátěži 2500ot/min. (cca 2 min), 0,5dcl lahvičky. Poslední obrázek jsou livedata z Inpy na volnoběh. Jinak auto : E39 525D 2003, manuál.
Prosím zkušenější o názor. Díky
Jeste jen doplnim, ze 1. Valec v lahvickach je ten nejvice vpravo, tudiz pocitano zprava doleva.
Snad nevadí, trochu se přiživím na tomto tématu, které je jednoznačným přínosem pro nás všechny, kteří máme v BMW Common-Rail.
O víkendu mi to nedalo, tak jsem zkusil flaštičkový test a pak i live data z INPy. První obrázek na volnoběh (3min), druhý při zátěži 2500ot/min. (cca 2 min), 0,5dcl lahvičky. Poslední obrázek jsou livedata z Inpy na volnoběh. Jinak auto : E39 525D 2003, manuál.
Prosím zkušenější o názor. Díky
Jeste jen doplnim, ze 1. Valec v lahvickach je ten nejvice vpravo, tudiz pocitano zprava doleva.
- Přílohy
-
- DSC_1772up.jpg (158.29 KiB) Zobrazeno 1653 x
-
- DSC_1776up.jpg (162.01 KiB) Zobrazeno 1651 x
-
- DSC_1773up.jpg (135.03 KiB) Zobrazeno 1651 x