Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 vytahnuti vstriku a zhavicu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#121 Příspěvek od kubito »

takze all byl tak hodny a zaslal mi vstrik na vyzkouseni takze uvidime jestli to bude dobre ale je videt ze to bude zjevna pricina problemu.


Jinak bych chtel apelovat na moderatory fora jestli by se totot tema nedalo nejak spracovat jako FAQ je zde velmi mnoho uzitecnych rad,mereni a navodu jak co zjistit a jak co vypada....
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#122 Příspěvek od jarda »

Ano, téma sleduju, FAQ bude ;)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#123 Příspěvek od kubito »

vyborne dekuji ;)


jinak jakmile prijde vstrik hodim ho do auta hned udelam mereni projedu a zmerim znovu prepady potom udelam screen korekci at mame jasno.

Edit: nedoporucuji kupovat starsi vstriky at prodavajici rekne cokoli ze jsou po repasi ci neco takoveho. Viz vstrik ktery mam tedka v aute...
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#124 Příspěvek od kubito »

dneska jsem vyzvedl vstrik na poste od Alla takze zitra zkusim hodit do auta a byzkouset zmerit udelam par screenu a udelam test prepady...
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#125 Příspěvek od all »

dnes jsem dělal X5 s M57
jeden vstřik tekl tolik, že při větším zatížení motoru vyskakovala hláška o poruše vstřikování..... startování trvalo déle.....
po výměně vstřiku výborný ;-) srovnalo se starování, volnoběh.... a i ten prokletý tlak na vstupu CR čerpadla ....

jo, pak děj vědět nějaké poznatky...
to začal téct vstřik co jsi měnil předtím?
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#126 Příspěvek od kubito »

to je presne muj pripad takze doufam ze to bude jen tim vstrikem... a budu pokracovat v dalsich opravach...
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#127 Příspěvek od kubito »

takze auto pojizdne a doufam i spolehlive zatim to jede normalne.

vymenen vadny vstrik.

Lepsi starty nez kdyz jsem to kupoval takze vse bylo dano pouze vstrikama nicim jinym.

Spatne starty line auto, nasledne problem v zatizeni kdy DDE vypinala vstrikovani vse bylo pouze vstrikama.

Tlak na fitru nafty (z INPA) je 3.8 bar.
na railu mam 305-315 bar na volnobeh.

Obrazek screen mych korekci nyni pouze nalit cistic v nadrzi.
Přílohy
korekce 16.4.2013.jpg
korekce 16.4.2013.jpg (136.8 KiB) Zobrazeno 980 x
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#128 Příspěvek od all »

tak a je to vyřešený :-)
Daudgen
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od Daudgen »

Gratuluju k vyřešení...
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#130 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Začali jsme 12.3., dnes máme 19.4., to je měsíc a týden, kdy jsi se s tím bavil. Ale je dobře, že jsi vytrval, taktéž blahopřeji.

Obrázek
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#131 Příspěvek od kubito »

dekuju kluci za gratulace.


ALE problem je zpet dnes auto opet nepojizdne nejde nastartovat :oops:

kouknu znovu na vstriky. :roll:

co by to mohlo delat ze vstriky porad odchazi? spatna nafta? VT cerpadlo tlaci spony do vstriku? ale proc vzdy jenom jeden a ten samy?

:?:
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#132 Příspěvek od kubito »

takze odesel vstrik na 5 valci. uz pred tim byl KO ten cistic jej jen spomalil. takze vymena dalsiho :D postupne je udelam asi vsechny :D
Přílohy
IMAG0576.jpg
IMAG0576.jpg (178 KiB) Zobrazeno 1452 x
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#133 Příspěvek od kubito »

v DDE byla tato chyba nemuzu najit co to znamena nevi nekdo :?:
Přílohy
chyba 25.4.png
chyba 25.4.png (52.24 KiB) Zobrazeno 1449 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#134 Příspěvek od starML Člen Klubu »

kubito píše:.... postupne je udelam asi vsechny :D
Ano,
učebnicový příklad pokračuje a dokazuje, že když se člověk začne hrabat okolo vstřikování, nejlepší je udělat všechno najednou. Schválně si spočítej, kolikrát jsi už sundaval ten horní dekl. Ale jak je vidět, flaštičkový test začíná být populární.

K té sporadické závadě - nahoře ukazuje "überwachung Drehzahlgeber" a chce Ti to říci, že DDE využila k řízení motoru signál od čidla kliky, protože došlo k výpadku signálu od čidla vačky = Nockenwellengeber 1E25 (úplně dole). Ale žádné čidlo neměň, je to jen důsledek, že jsi pravděpodobně rozčilen hodně dlouho podržel startér, až palubní napětí kleslo pod rozlišovací schopnost čidla. Více http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po zadání hesla Hallgeber Nockenwelle DDE 4.0

Předpokládám že máš přehled, který vstřikovač byl a který nebyl na stolici, víc už Ti radit nemusím.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#135 Příspěvek od kubito »

Výborné díky Milane, no tak udelam další a uvidí se. Ano je pravda ze ten krýt motorů uz jsem párkrát dole měl :D

Tenhle byl nejhorší a čekal jsem ze odejde tak půjde na výměny taky.

Díky za osvětlení té chyby presne jak jsi napsal dlouho jsem to podržel
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#136 Příspěvek od kubito »

tak dneska vymenen dalsi vstrik. uz to dokazu po slepu, po tme a s jednou rukou :D

tak snad to bude chvilku jeszdit jdu to zahrat udelat diag a test prepadu jak to vypada.

Obrazek nize fotka 3 kralu KO.

jen je zajimave ze dva vstriky jsou bez O-krouzku nahore a ten co jsem vytahnul z 5 valce je s O-krouzkem. divne asi se v tom nekdo uz hrabal...
Přílohy
IMAG0580.jpg
IMAG0580.jpg (171.15 KiB) Zobrazeno 1736 x
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#137 Příspěvek od kubito »

udelana diag na zahratym motoru korekce OK ale jak vime to neni smerodatne. zitra provedu muj velmi oblibeny flastickovy test a uvidime treba to zase dva tydny bude jezdit. :D
Přílohy
korekce 3.5.2013.png
korekce 3.5.2013.png (47.25 KiB) Zobrazeno 1729 x
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#138 Příspěvek od DaweTDS »

Ahoj,tak jak jsi dopadl? jezdíš?
majkloz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 13.04.2006 00:00

#139 Příspěvek od majkloz »

Zdravím chlapci,

Snad nevadí, trochu se přiživím na tomto tématu, které je jednoznačným přínosem pro nás všechny, kteří máme v BMW Common-Rail.

O víkendu mi to nedalo, tak jsem zkusil flaštičkový test a pak i live data z INPy. První obrázek na volnoběh (3min), druhý při zátěži 2500ot/min. (cca 2 min), 0,5dcl lahvičky. Poslední obrázek jsou livedata z Inpy na volnoběh. Jinak auto : E39 525D 2003, manuál.

Prosím zkušenější o názor. Díky
Jeste jen doplnim, ze 1. Valec v lahvickach je ten nejvice vpravo, tudiz pocitano zprava doleva.
Přílohy
DSC_1772up.jpg
DSC_1772up.jpg (158.29 KiB) Zobrazeno 1655 x
DSC_1776up.jpg
DSC_1776up.jpg (162.01 KiB) Zobrazeno 1653 x
DSC_1773up.jpg
DSC_1773up.jpg (135.03 KiB) Zobrazeno 1653 x
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#140 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Podle mne je 2, 5 a 6 vstřikovač zralý na repasi, potom půjdou 1 a 3. Záleží na tom, kolikrát to chceš rozebírat. Já bych je vzal na otestování do BOSCHE všechny a potom se rozhodl podle peněz v prasátku.
Odpovědět