Dělali jsme s kolegou zde z klubu diagnostiku - přes INPU, BMW Scanner a NCSexpert. Konkrétně jen vyčtení chyb, programování denního svícení a seřízení NIVA. Tohle "hraní si" po cca hodině vytlouklo baterku. Připojili jsme druhou E39 na kabely. Auto teď motá ale nechytne. Odpojil jsem hadice ke vstřikům a čerpadlo evidentně netlačí. V nádrži bylo cca 50 litrů benzínu, teď to však ukazuje plnou..
A můj dotaz zní, zda je možné, že je v háji imobilizér nebo... Než začnu bezhlavě vyměňovat čerpadlo. Pojistky se tváří že jsou OK. Zkoušel jsem i druhý klíč - ten "pro poslíčky" šedivý a taky nic, stále krásně točí, ale nechytne. Je to rok 4/97, automat.
Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
Pokud ti to toci a nechytne potom, co se vytloukla baterka, udelej nekterou z tech diagnostik synchronizaci ews s dme/dde. Druha moznost, ale ta by zahrnula moznost, ze sis spletl budik nadrze s teplotou, je motorova pojistka nebo hlavni rele rj motoru.
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Tak chlapi, teď jsem z toho fakt jalovej...! Ráno přijdu k autu a normálně to nastartovalo. Vše chodí jak má, motor táhne, prostě jako předtím. Teda všechno až na ukazatel paliva.. Ukazuje neustále plnou nebo i přes. Když jsem měl plnou až po hrdlo, tak ručička nikdy nepřelezla rysku max. Teď jse neustále cca 2-3 mm za ryskou s nastartvaným motorem. Když mám chcípnuto a klíček v 2. poloze, ukazuje to přesně plnou. Dojezd to hlásí kolem 800 km, což je pí***na. V reálu je tam cca 45-50 litrů benzínu. Netuší někdo, prosím, co to může být? Díky
Startoval jsem jednou auto přes kabely, ale hodně záleží na kabelech. Tenkrát byly "tenké" startér točil, ale taky to nechytlo. Nechal jsem to asi 10 minut na těch kabelech a pak zkusil znovu a chytl hned.
Palivoměr, udělej test budíků - číslo 6 a uvidíš, co hlásí plováky. Mě blbne pravý, naneštěstí je to ten u čerpadla a tedy "hlavní". Buď mám plnou, nebo nic. Jen občas to funguje jak má.
Tak jeden plovák nejspíš ukazuje nesmysl. Je tady někdo schopen mi říct, dle fotky, na který se mám zaměřit. Zda ten za řidičovou nebo spolujezdcovou sedačkou.. Díky
Tak nevím, odpojím levý plovák (za řidičem), a nádrž ukazuje furt nesmysl (na odpojení pravýho jsem neměl kulky - to je asi ten hlavní), ale kabely a vše okolo se tváří v pořádku...