Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Prosím o radu - 528i nestartuje - už jo, ale plováky..

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#1 Příspěvek od LukesE39 »

Dělali jsme s kolegou zde z klubu diagnostiku - přes INPU, BMW Scanner a NCSexpert. Konkrétně jen vyčtení chyb, programování denního svícení a seřízení NIVA. Tohle "hraní si" po cca hodině vytlouklo baterku. Připojili jsme druhou E39 na kabely. Auto teď motá ale nechytne. Odpojil jsem hadice ke vstřikům a čerpadlo evidentně netlačí. V nádrži bylo cca 50 litrů benzínu, teď to však ukazuje plnou..

A můj dotaz zní, zda je možné, že je v háji imobilizér nebo... :?: Než začnu bezhlavě vyměňovat čerpadlo. Pojistky se tváří že jsou OK. Zkoušel jsem i druhý klíč - ten "pro poslíčky" šedivý a taky nic, stále krásně točí, ale nechytne. Je to rok 4/97, automat.

Díky za rady a postřehy
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#2 Příspěvek od Karbos1 »

Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#3 Příspěvek od LukesE39 »

To jo, zítra ho zkusím připojit natvrdo na 12. Jen mě zaráží, že to udělalo vzápětí po diag a vytlučené baterce... Ale děkuju za radu :wink:
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#4 Příspěvek od LukesE39 »

To jo, zítra ho zkusím připojit natvrdo na 12. Jen mě zaráží, že to udělalo vzápětí po diag a vytlučené baterce... Ale děkuju za radu :wink:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pokud ti to toci a nechytne potom, co se vytloukla baterka, udelej nekterou z tech diagnostik synchronizaci ews s dme/dde. Druha moznost, ale ta by zahrnula moznost, ze sis spletl budik nadrze s teplotou, je motorova pojistka nebo hlavni rele rj motoru.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#7 Příspěvek od Karbos1 »

Fx píše:
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Aha,tak to jsem nevěděl... 8O
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#8 Příspěvek od Karbos1 »

Fx píše:
Karbos1 píše:Nejdříve bych změřil jestli jdou proudy do čerpadla,než ho zacneš měnit.. kdyby byl v hájí imobilizér,tak by to chytlo a v zápětí chciplo.. tedy nejsem si jistý jestli i u bmw,ale u většiny aut takhle imobilizér funguje.
U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.
Aha,tak to jsem nevěděl... 8O
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#9 Příspěvek od Karbos1 »

U bmw ne. Ochrana ma dva stupne - jeden resi starter a druhy zapalovani, vstrikovani a cerpadlo.[/quote]

Aha,tak to jsem nevěděl... 8O
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#10 Příspěvek od Karbos1 »

Aha,tak to jsem nevěděl... 8O
Karbos1
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 08.09.2011 00:00

#11 Příspěvek od Karbos1 »

Oj nejaka chyba se tu stala... vyskocilo to tady nejak mockrat
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#12 Příspěvek od LukesE39 »

Fx: Díky moc, zkusím!
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#13 Příspěvek od LukesE39 »

Tak chlapi, teď jsem z toho fakt jalovej...! Ráno přijdu k autu a normálně to nastartovalo. Vše chodí jak má, motor táhne, prostě jako předtím. Teda všechno až na ukazatel paliva.. Ukazuje neustále plnou nebo i přes. Když jsem měl plnou až po hrdlo, tak ručička nikdy nepřelezla rysku max. Teď jse neustále cca 2-3 mm za ryskou s nastartvaným motorem. Když mám chcípnuto a klíček v 2. poloze, ukazuje to přesně plnou. Dojezd to hlásí kolem 800 km, což je pí***na. V reálu je tam cca 45-50 litrů benzínu. Netuší někdo, prosím, co to může být? Díky
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#14 Příspěvek od kupca »

Startoval jsem jednou auto přes kabely, ale hodně záleží na kabelech. Tenkrát byly "tenké" startér točil, ale taky to nechytlo. Nechal jsem to asi 10 minut na těch kabelech a pak zkusil znovu a chytl hned.

Palivoměr, udělej test budíků - číslo 6 a uvidíš, co hlásí plováky. Mě blbne pravý, naneštěstí je to ten u čerpadla a tedy "hlavní". Buď mám plnou, nebo nic. Jen občas to funguje jak má.
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#15 Příspěvek od kupca »

Omlouvám se double, blbne mě net.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#16 Příspěvek od LukesE39 »

O víkendu mrknu na plováky...
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#17 Příspěvek od LukesE39 »

Tak jeden plovák nejspíš ukazuje nesmysl. Je tady někdo schopen mi říct, dle fotky, na který se mám zaměřit. Zda ten za řidičovou nebo spolujezdcovou sedačkou.. Díky
Přílohy
2013-03-22-088.JPG
2013-03-22-088.JPG (70.13 KiB) Zobrazeno 369 x
kupca
Registrovaný
Příspěvky: 477
Registrován: stř 22.10.2003 00:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 941

#18 Příspěvek od kupca »

Je to ten levý za řidičem. tedy podle mého. :-)
Skvělá hodnota. to vypadá na poškozený drát.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#19 Příspěvek od LukesE39 »

Děkuji Ti mnohokráte :!: :) jojo, taky si myslím, že by to mohl být poškozený drát... Doufám...
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#20 Příspěvek od LukesE39 »

Tak nevím, odpojím levý plovák (za řidičem), a nádrž ukazuje furt nesmysl (na odpojení pravýho jsem neměl kulky - to je asi ten hlavní), ale kabely a vše okolo se tváří v pořádku... :?
Odpovědět