Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Palivova pumpa E34 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#61 Příspěvek od blinker »

ok vyměnim a budu i rád já, kdyžtak stary-novy zkus prosím najít odkaz na ten návod, který jsi už psal.... ať se tu zbytečně neptám na něco co bylo napsáno... aaa ten trojúhelníkovej klíč - vyrobit svépomocí z nějakýho trupkáče asi co :)) ...... jeden píšete hyd. hlava, druhý rozdělovací hlava - to je předpokládám to samé :twisted:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#62 Příspěvek od starynovy »

j je to to same.. na ten trojuholnik ide naklepat tisichranova 7čka. http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ ... 66647.html na tej istej stranke su kdesi navody pri vymene rozvodov apod. su tam nejake fotky ak ti to pomoze.. ale vsetko uz bolo povedane.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#63 Příspěvek od blinker »

Takže je možný, že jak jsem povolil tu el. hlavu a sundal a nandal víčko, tak jsem s ní hnul (i když jsem vyndal jen ty torxy) a změnil dávku? :)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#64 Příspěvek od starynovy »

zalezi ktore sroby si oddelal, tie vrchne s tym nehnu, mimo toho pokial nepovolis ten trojuholnik nepohne sa nic, leda kladivom.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#65 Příspěvek od blinker »

starynovy píše:zalezi ktore sroby si oddelal, tie vrchne s tym nehnu, mimo toho pokial nepovolis ten trojuholnik nepohne sa nic, leda kladivom.
tak to by mělo být oké...
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#66 Příspěvek od blinker »

ještě přidám něco :lol: na tý rozdělovací hlavě uprostřed je tuším trojúhelníkovej šroub, nebo matka, nebo nevim co to je (viz. http://www.google.cz/imgres?hl=cs&biw=1 ... =108&ty=59 ) kolem toho to chce taky přetěsnit ne?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#67 Příspěvek od starynovy »

ak budes dost mocny, a povolis to sikovkami je tam O-ring, ale este som nevidel aby to tieklo.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#68 Příspěvek od blinker »

tak to vypadá, že čerpadlo tam ani pořádně nesedlo, do tý drážky - klínek tam je a šlo až podezřele lehce ven. Nedaří se mi natočit motor na HU, otáčel jsem tim šroubem pod visco spojkou vrtule - ale zase to nechci přeskočit :D tam bude asi jeden směr otáčení co? nebo to mám otočit na HU přes něco jinýho :?:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#69 Příspěvek od starynovy »

mas tocit po smere hod. ruciciek tou maticou (kluc 22?) na kluke. Dufam ze si stym netocil bez cerpadla, lebo si uz dotocil.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#70 Příspěvek od blinker »

dal jsem na tvou radu a bez čerpadla jsem s tim netočil, ale ani s tim čerpadlem jsem s tim moc nepootočil... Btw. čerpadlo přetěsněný, jako nástroj na vyndání starýho těsnění výborně posloužil háček na ryby a bylo teda pekelně zpuchřený, nový těsnění tam šlo bez problémů opatrně nandat přes tu hlavu :) to jsem rád. Teď než to zkusim chci zkontrolovat ty rozvody, nooo tam u tý vrtule je něco ještě většího než 27, řekl bych 32. Točit po směru hodinovejch ručiček znamená když stojím před autem a koukám na motor, tak po směru hodinovejch ručiček? 8)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#71 Příspěvek od starynovy »

ked sa pozeral spredu na motor, na chladic tak po smere.. na hlavnej remenici je sroba, je to vacsie ako 22 zrejme? ale nie viac ako 30, to som si isty. Je to pod vrtuslou, najvacia remenica, vo vnutri je ten velky srob, a tym tocis.. nicim inym to nepohnes.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#72 Příspěvek od beny-maser »

blinker píše:tak to vypadá, že čerpadlo tam ani pořádně nesedlo, do tý drážky - klínek tam je a šlo až podezřele lehce ven. Nedaří se mi natočit motor na HU, otáčel jsem tim šroubem pod visco spojkou vrtule - ale zase to nechci přeskočit :D tam bude asi jeden směr otáčení co? nebo to mám otočit na HU přes něco jinýho :?:
pokud chceš točit motorem ,tak toč za šroub řemenice na klice a netoč s tím za vodní pumpu.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#73 Příspěvek od blinker »

už mám motor krvavej, jak mám prsty orvaný :twisted: :D ... tak vráceno do auta, chytnout nechce, nafta už nikde neteče... vačka nahoře klín do jednoho směru, vyfotil jsem to. Nejdřív chytil jak dostal první dodávku nafty, hned chcípl, potom nechtěl naskočit, při spuštěnym startéru se jakoby chytal, ale nechytil...

http://blink.rajce.idnes.cz/e34_tds_11_1995
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#74 Příspěvek od starynovy »

a tocil si dost? nezabudaj ze vsetko je zavzdusnene, to chce aspon 20s dokopy.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#75 Příspěvek od blinker »

starynovy píše:a tocil si dost? nezabudaj ze vsetko je zavzdusnene, to chce aspon 20s dokopy.
max 10sec jsem mu dal... chtěl jsem nejdřív abyste se koukli na ten klínek čerpadla, jestli mi to náhodou nepřeskočilo... btw na tom rajčeti jak je 3. fotka - ten konektor k čemu může být? jeden je v pal. filtru, druhý tam je takhle na volno.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#76 Příspěvek od starynovy »

j mas to nastavene dobre, ten konektor ide do snimaca teploty paliva na drziaku filtra.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#77 Příspěvek od blinker »

takže teď ho pořádně odvzdušnit, pohrát si s předvstřikem a s dávkou a mohl bych jezdit což :) .... v držáku paliváku je to zapojený, tenhle je další ze svazku 8)
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#78 Příspěvek od starynovy »

tak to neviem, mam jeden 2-pin volny, ale je hodeny az pri ABS pumpe..
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#79 Příspěvek od blinker »

tak je to zpátky, startuju, ale nedrží volnoběh, když pustim otáčky pod 1000 tak pojde :( ještě se ho pokusim líp odvzdušnit a potom to bude asi o dávce ne? :twisted:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#80 Příspěvek od starynovy »

urcite
Odpovědět