Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 vytahnuti vstriku a zhavicu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#1 Příspěvek od kubito »

Ahoj, tak poradte kdo tahal vstriky ven na 530D e39 jak to slo cim jste to delali a nejaky rady a tipy.

To stejne u zhavicu nejakej vul je nevymenil a samosdrejme uz nejdou povolit takze nejaky tipy? pripravim se na to nejhorsi a to ze se utrhnou....
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#2 Příspěvek od kubito »

a jen pro info jaky je rodil mezi vstrikem z 142kw a 135kw motorem?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice

#3 Příspěvek od blinker »

za teplýho motoru by mohli jít povolit, nechtěl bych je urvat :D
Daudgen
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Daudgen »

tady je návod :D

http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY

PS: hodně štěstí
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#5 Příspěvek od DaweTDS »

Daudgen píše:tady je návod :D

http://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY

PS: hodně štěstí


To si děláš prdel ne? 8O tý woe .. to je hustý videjko..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tohle jsem hledal ... http://www.youtube.com/watch?v=CUsgJiqOZY0
Tohle je ideální případ http://www.youtube.com/watch?v=EEJxuJr5RkE
a http://www.youtube.com/watch?v=Q-caj2Bk4gI je flaštičkový test, kolik jde do přepadu.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#7 Příspěvek od kubito »

no sehnal jsem pripravek na vytahovani vstriku takze sned to nebude tak hrozne... vyzkousim uvidim dam vedet jak se co podarilo.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#8 Příspěvek od kubito »

jeste vyzkousim test vstriku na prepadech s lahvickama potom vyfotim vysledek.
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#9 Příspěvek od kubito »

cau tak vstrik je venku bez probelmu to slo celkem pekne prace celekem na cca 2 hodky.

ale je to cele vyrezle v hlave a nevim jak to vycistit kvuli tesneni na novem vstriku jak ste to delali vy?
Přílohy
IMAG0331.jpg
IMAG0331.jpg (191.61 KiB) Zobrazeno 5018 x
IMAG0331.jpg
IMAG0331.jpg (191.61 KiB) Zobrazeno 5018 x
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od bartpt »

Také jsem už vyndaval dva. Oba vyrážecím kladivem asi půl hodiny jeden.
Vcelku dřina. :( :lol:

Nejvíc jsem se bál,aby mi rez a bordel nenadělali neplechu v motoru. Snažil jsem se díru pro vstřik zacpat a vyfoukat atd. ale člověk nikdy neví..

Měděný kroužek jsem srovnal na brousku a těsnící gumičky vyměnil.
Celý vstřik pak namazal měděnou vazelínou. Po 3/4 roce a 20tis Km jsem teď jeden z nich vyndaval znova a šel rukou..

Co přesně zjistím tím testem vstřiků na lahvičkách? :oops:
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#11 Příspěvek od kubito »

ja mam priprvaek na to ale musis ten vstrik rozdelat jen oddelat magnet nahore a nasroubovat misto nej. ale jak rikam nebyl potreba slo celkem pekne.

jo dirku dole ucpu vyfoukam vzduchem vycistim.

Testem lahvicek na prepadech zjistis kteryej vstrik je horsi a vic prochcava zpet do prepadu.


TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi??? :oops:
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bartpt »

Tak to mě zajímá také. Live data jsou ok, ale stále se mi ten chod nezdá.
Takže bych ten test chtěl udělat také.. :oops:

Jen jestli někdo bude vědět kolik a poví nám to. :)
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#13 Příspěvek od kubito »

pouzijes 6 lahvicek nejlepe s merkou treba lakyrnicke napojis pruhledne hadicky na prepady a nastartujes. vice mene pujde jen o porovnani vsech valcu mezi sebou.

Jestli mas INPA diagnostiku tak se podivej na korekce vstriku.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#14 Příspěvek od all »

rozdíl totiž mezi nima není! jsou stejný jak pro 135kw a pro 142kw
jediné co je na vstřikách jiné, je: staré vstřiky nemají tesnící gumičku, tu tam začli dávat na nové vstřikovače
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#15 Příspěvek od kubito »

super diky konecne kloudná odpoved. zitra vyykousim dam vedet vyfotim koekcni hodnoty z INPA potom zase a poriovnam.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#16 Příspěvek od bibikuba »

žhavičky vyndavej na ohřátém motoru-taky jsem je nemohl za studena urvat a po ořátí to většinou jde dobře-pokud je teda někdo už měnil :D :D :D :D Docela jsem se bál je prvně vyndavat,vlastně jsem ani nemusel ale nedalo mi to a když jsem měl dole sání tak jsem to prubnul,očistil je,namazal a vrhnul zpět-prevence :D
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#17 Příspěvek od kubito »

no jo momentalne auto ani nejede :D musim udelat prve ten vstrik potom auto muzu zahrat.

Dneska celej den chodim a strikam na ne uvolnovac ale bez uspechu holt na studenem motoru to asi nepujde nechce se mi sundavat hlava... :D
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#18 Příspěvek od kubito »

jeste nechapu ze vsichni co vytahli ty vstriky z motoru tak vypadaji skoro jak nove jen ty moje jsou ohnile a hnusne? :D :D
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od starML Člen Klubu »

kubito píše:TEN rozdil mezi vstriky z 142kw a 135kw nikdo nevi??? :oops:
Vstřiky jsou pro motory 135-142kW stejné. Když budeš hledat v ETK, tak najdeš BMW čísla
13537785437 pro automat
13537785573 pro manuál,
oba 09/1999 - to proto, aby to nebylo jednoduché. Důležitý je typ motoru 306D1 nebo 306D2 a tedy specifikace Euro 3 nebo Euro4. To už zaměnitelné není. Takže si najdi v ETK typ motoru, tomu by měla odpovídat specifikace čistoty výfukových plynů Euro. Potom si najdi na starém vstřikovači BOSCH číslo. Jenže vstřikovače tohoto čísla se už nevyrábějí - existuje tzv. náhradní produkt. Proto hledej v katalogu BOSCH http://aa.bosch.cz/Autoprislusenstvi/pr ... stemy.html , který náhradní produkt odpovídá BOSCH číslu vstřikovače, který jsi vyndal. Snad tam byl ten správný, když tak porovnej s ostatními válci. Trošku jsem Ti to usnadnil na dalších odkazech jsou díly pro motory 306D1 a 306D2:
http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true

http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true

Takže když si do http://www.bosch-automotive-catalog.com ... ation=true zadáš Bosch číslo 0 445 110 131 a dáš porovnat, vyplivne Ti odpovídající BMW čísla :
13 53 7 789 661
13 53 7 789 670
13 53 7 787 234
13 53 7 787 187
13 53 7 788 609

A pokud se jedná o gumičku, tak já nejradši bez :D
kubito
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Vísky

#20 Příspěvek od kubito »

takze hotovo vse slo bez problemu a krasne je tam teda vstrik 0445110 047 z 530d 142kw.

vse funguje jak ma a uz to kenecne startuje jak ma.

zde aktual korekce na starym vstriku na 2 valci byla korekce 5.64!!!!
Přílohy
korekce.png
korekce.png (47.33 KiB) Zobrazeno 2430 x
Odpovědět